spelberoende Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Sjuk jävel...$263k. Citera
rai Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Specca när det var 3kvar.. All in med 88 mot qq. Klonk. HU: Bord 56j89 Han q10 den andra 107. Grym bedrift,men grabben har sjuk flyt i årets wcoop Citera
thegrinders Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Riktigt sjuk snubbe, tror att han är kvar i second chance 2day event också Citera
Bergmannen Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Riktigt sick att vinna två WCOOP event! Citera
ibmachine Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Hmmm... han mer eller mindre jobbar ju där... kan ha va polare med software-dealersarna? Citera
Drunken_Penguin Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Har för mig att han har överlägset flest finalbord i WCOOP genom åren. Han verkar ha lite koll på det där med poker. Citera
sulla Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Kollade HU och det är riktigt sjukt att hitta en sån setuphand så djupa som de trots allt var. Megaflyt på finalbordet, men såklart kombinerat med grym skill. Han är sjuk. Citera
mattiaz Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Man blir lite skeptisk mot nätpoker när en sitespelare träffar så bra.. riggat imo. klart han är duktig. men tur överväger skills i tuneringar. vilket 88 handen ger ett bra exempel på. Citera
SasaOmerbasic Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 men tur överväger skills i tuneringar. vilket 88 handen ger ett bra exempel på. Ja, klart. Det är därför samma killar vinner hela tiden. Åsna. Citera
owster Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Man blir lite skeptisk mot nätpoker när en sitespelare träffar så bra.. riggat imo. klart han är duktig. men tur överväger skills i tuneringar. vilket 88 handen ger ett bra exempel på. Vinner han turrar för att han är en sajtspelare eller är han en sajtspelare för att han vinner turrar? Citera
SasaOmerbasic Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Vinner han turrar för att han är en sajtspelare eller är han en sajtspelare för att han vinner turrar? Jag tror denna tomten menar på att han vinner turrar för att turen har valt ut honom som favorit. Inte p.g.a att han är en best när det kommer till MTTs Citera
owster Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Mjo, men var ju nåt knorr där om att han vann för att sajten han representerade favoriserade honom, så jag ville bara belysa att han som du säger är grym på turrar och just därför är en sajtspelare Citera
Nice Hand GG Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Jag tror denna tomten menar på att han vinner turrar för att turen har valt ut honom som favorit. Inte p.g.a att han är en best när det kommer till MTTs Killen ovan la ju bara till ytterligare ett argument... Citera
Drunken_Penguin Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Hur gör dom för att rigga ElkY live, med tanke på att han lyckas sjukt bra i liveturrar också? Citera
mattiaz Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 De som lirar tuneringar(rätta mig ifall jag har fel) spelar låt säga 10st per dag så klart deras namn kommer upp ofta då eftersom de spelar så många. De blir såkallade REGS, och vinner turrar då och då. inte enbart av turen men stor del..De mesta måste klonka om du ska gå hela vägen. Sedan deras skills ger dem förutsättningarna att komma längre i en tunering..spel vid shortstack,spel nära finalbord push fold situationer. +skills -tur finns många turmoment han klonkade vid finalbordet.. Vinner han turrar för att han är en sajtspelare eller är han en sajtspelare för att han vinner turrar? klart han blivit sajtspelare via framgång. Citera
mattiaz Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Hur gör dom för att rigga ElkY live, med tanke på att han lyckas sjukt bra i liveturrar också? Har inte den informationen. Men antar att han har tur.. Citera
mr-flow Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 De som lirar tuneringar(rätta mig ifall jag har fel) spelar låt säga 10st per dag så klart deras namn kommer upp ofta då eftersom de spelar så många. De blir såkallade REGS, och vinner turrar då och då. inte enbart av turen men stor del..De mesta måste klonka om du ska gå hela vägen. Sedan deras skills ger dem förutsättningarna att komma längre i en tunering..spel vid shortstack,spel nära finalbord push fold situationer. +skills -tur finns många turmoment han klonkade vid finalbordet.. Vinner han turrar för att han är en sajtspelare eller är han en sajtspelare för att han vinner turrar? klart han blivit sajtspelare via framgång. Du svarar lite halft på dig själv? Citera
Drunken_Penguin Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Har inte den informationen. Men antar att han har tur.. För han kan inte vara bra? Citera
Shahin86 Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 ElkY [Click for details] 21,775 -$15 $733 1% -$337,037 - 74 PokerStars SNG Only x Tur att han är bra på turrar iaf (= Citera
NYC_BLT Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Har för mig att han har överlägset flest finalbord i WCOOP genom åren. Han verkar ha lite koll på det där med poker. Hur gör dom för att rigga ElkY live, med tanke på att han lyckas sjukt bra i liveturrar också? För han kan inte vara bra? Ja han verkar ju jättebra på poker. Citera
Drunken_Penguin Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Ja han verkar ju jättebra på poker. Med tanke på att han har en EPT-titel, en WPT-titel, 2 WCOOP-titlar, ett par hundratusen $ i tidigare WCOOP-cashes och flertalet andra framskjutna placeringar i liveturrar så gissar jag att han vet vad han håller på med. Citera
MikeTime Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Ja han verkar ju jättebra på poker. Det där är sng´s. Kolla vad han lirat in på turrar istället så framstår dom där -350$K som kattskit i sammanhanget. Citera
NYC_BLT Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Vi pratar inte om hur mycket han har vunnit, utan hur bra han är på poker. Han har vunnit mycket men är dålig på poker. edit: Inget konstigt med det, finns många som är brutalt dålig men vinner ändå. Citera
Drunken_Penguin Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Vi pratar inte om hur mycket han har vunnit, utan hur bra han är på poker. Han har vunnit mycket men är dålig på poker. Om vi pratar om hur bra han är på poker, men inte om hur mycket han har vunnit, då var det ju ganska onödigt att posta en graf. Citera
NYC_BLT Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Det där är sng´s. Kolla vad han lirat in på turrar istället så framstår dom där -350$K som kattskit i sammanhanget. Du tror alltså att en bra spelare ligger 350k back efter 20k sng's? Citera
Recommended Posts