Gå till innehåll

ElkY vann WCOOP-43.


spelberoende

Recommended Posts

  • Svars 122
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Man blir lite skeptisk mot nätpoker när en sitespelare träffar så bra..

 

riggat imo.

 

klart han är duktig.

men tur överväger skills i tuneringar. vilket 88 handen ger ett bra exempel på.

 

Vinner han turrar för att han är en sajtspelare eller är han en sajtspelare för att han vinner turrar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De som lirar tuneringar(rätta mig ifall jag har fel) spelar låt säga 10st per dag så klart deras namn kommer upp ofta då eftersom de spelar så många. De blir såkallade REGS, och vinner turrar då och då. inte enbart av turen men stor del..De mesta måste klonka om du ska gå hela vägen. Sedan deras skills ger dem förutsättningarna att komma längre i en tunering..spel vid shortstack,spel nära finalbord push fold situationer.

 

+skills

-tur

 

finns många turmoment han klonkade vid finalbordet..

 

Vinner han turrar för att han är en sajtspelare eller är han en sajtspelare för att han vinner turrar?

 

klart han blivit sajtspelare via framgång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De som lirar tuneringar(rätta mig ifall jag har fel) spelar låt säga 10st per dag så klart deras namn kommer upp ofta då eftersom de spelar så många. De blir såkallade REGS, och vinner turrar då och då. inte enbart av turen men stor del..De mesta måste klonka om du ska gå hela vägen. Sedan deras skills ger dem förutsättningarna att komma längre i en tunering..spel vid shortstack,spel nära finalbord push fold situationer.

 

+skills

-tur

 

finns många turmoment han klonkade vid finalbordet..

 

Vinner han turrar för att han är en sajtspelare eller är han en sajtspelare för att han vinner turrar?

 

klart han blivit sajtspelare via framgång.

 

Du svarar lite halft på dig själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att han har överlägset flest finalbord i WCOOP genom åren. Han verkar ha lite koll på det där med poker.

 

Hur gör dom för att rigga ElkY live, med tanke på att han lyckas sjukt bra i liveturrar också?

 

För han kan inte vara bra?

 

Ja han verkar ju jättebra på poker.

 

displaygraphl.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...