Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hur funkar sen registrering?

Ser en del turneringar med detta, kan vara 30-60 min.

Får man full stack fast man kommer in på senare nivå? Eller är det bara annat ord för att återinköp är tillåtet? Något konfunderad?

Postad

Sen registrering är det första du sa, folk kan alltså om det är 60 min sen registrering köpa in sig till turren upp till 60 min efter att den har startat.

Edit: är givetvis olika regler på olika siter, exakt vad som gäller för siten du spelar på får du kolla med siten.

Postad
Sen registrering är det första du sa, folk kan alltså om det är 60 min sen registrering köpa in sig till turren upp till 60 min efter att den har startat.

Edit: är givetvis olika regler på olika siter, exakt vad som gäller för siten du spelar på får du kolla med siten.

Med tanke på hur många händer som hinner spelas på nätet så känns det nästan som man tjänar på att dra ut på inköpte lite. Fel tänkt?

Postad
Med tanke på hur många händer som hinner spelas på nätet så känns det nästan som man tjänar på att dra ut på inköpte lite. Fel tänkt?

Sök på "Late Reg." här på PF. Vet att det pratats om det innan.

Postad

Åh, förlåt. Sökning glömde jag. Bara frågade direkt när jag inte fattade.

Jag bara tänkte att mörkarna skulle passera så pass många gånger att inköpsstacken skulle vara bättre än att ha lagt varje hand. Nu blir det inte så, jag vill vara med från början oavsett men funderade på om det fanns någon fördel med att komma in senare.

Postad
Åh, förlåt. Sökning glömde jag. Bara frågade direkt när jag inte fattade.

Jag bara tänkte att mörkarna skulle passera så pass många gånger att inköpsstacken skulle vara bättre än att ha lagt varje hand. Nu blir det inte så, jag vill vara med från början oavsett men funderade på om det fanns någon fördel med att komma in senare.

nej förhoppningsvis vinner du marker i snitt per varv du spelar, ju fler varv du missar ju mer marker i snitt missar du att vinna.

Postad
nej förhoppningsvis vinner du marker i snitt per varv du spelar, ju fler varv du missar ju mer marker i snitt missar du att vinna.

Tja, eller så kan du ju se det som att man i nästan varje turnering gärna skulle lateregga så att man kom in i samma hand som han som kom på andraplats åkte ut så att man skulle vara garanterad andrapriset varje gång och vinna turneringen ungefär lika ofta som om man köpte in sig direkt.