sankento Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 Drogba!!!!!!!!!! Sa ju det Nu ska det bara spelas av. Så jävla skönt. Citera
sankento Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 den som ropar hej.... Citera
sankento Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 Snacka om att slitas mellan hopp och förtvivlan. Kändes ju jävligt bra där en sekund... aja shit happens. Tycker Chelsea gjorde det jävligt dåligt egentligen. Starkt att vända i slutet men bortsett från de 5 i början och nu sista minutrarna på slutet tycker jag inte att de tog uppgiften på allvar. Tråkigt att se men så är det väl ibland. Kan inte vinna alltid. Kvällen: Lagda spel: 2 Vunna spel: 0 -3.000kr Totalt: Lagda spel: 10 Vunna spel: 7 +2.716kr Citera
nordkvist Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 haha, riktigt skum match. la också en slant på chelsea, fortfarande väldigt fint odds man fick. =) Citera
sankento Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 haha, riktigt skum match. la också en slant på chelsea, fortfarande väldigt fint odds man fick. =) Mm helt cp. Men som du säger. Ångrar absolut ingenting och hade garanterat bettat 3000kr till om jag fått samma odds igen. Tycker trots krysset att det var ett motiverat spel till ett bra odds. Surt att det blev som det blev men som sagt shit happens. Citera
sankento Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Postad 7 November , 2009 Då kör vi igen då. Är för seg för att ge någon genomgående analys men vi har hittat ett spel till ikväll. Match 1. Aston Villa - Bolton 1.80 på Villa a 2.000kr Statistiken talar för sig. Villa har inte förlorat hemma i år och spöade Chelsea med 2-1 senast, vad mer ska man säga? Känns som ett givet spel? Citera
sankento Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Postad 9 November , 2009 Varit lite dålig uppdatering i helgen men då alkohol har varit med i bilden blir det lätt så. Vi bettade bara på två matcher. Match 1 från i Lördags Aston Villa - Bolton 1.80 a 2.000kr på Villa. Slutade med seger 5-1 Match 2. Från kvällen 08/11/2009 21:13:40 Sevilla @ 1.66 mot Villareal, 2.000,00 kr Singel 2.000,00 3.333,40 Slutade 3-2 Riktigt fin helg med andra ord. 100% är alltid nice även om det bara blev två matcher. Lagda spel: 2 Vunna spel: 2 +2.933kr Totalt: Lagda spel: 12 Vunna spel: 9 +5.649kr Citera
Lobo Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Redovisning av matcher i efterhand? Där sjönk nivån ett par grader... Citera
sankento Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Postad 9 November , 2009 Redovisning av matcher i efterhand? Där sjönk nivån ett par grader... Jo jag vet det är helt meningslöst egentligen. Men om du kollar ordentligt är det bara Sevilla-matchen som kom in i efterhand. Aston Villa låg allt här och väntade Är ju mest för att rapporteringen av rulle och hur det går ska fungera. Skriver ju här lite för min egen skull också så jag ska ha bättre koll på hur det går. Men ber om ursäkt och lovar att försöka bättre mig! Citera
Lobo Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Vad är det som avgör storlekarna på dina spel? Citera
sankento Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Postad 9 November , 2009 Vad är det som avgör storlekarna på dina spel? Är väl mest magkänsla. Men brukar som sagt hålla mig inom 5-10% numer. Vi körde 2.5-5% i början men det blev inge bra så nu har vi höjt eftersom vi själva tyckte det var tråkigt att betta för ite. Men är det matcher som vi tycker är givna t.ex när Sevilla lirade borta mot Xerez även om det nu inte blev den kross vi trott så kan vi lägga in lite mer, men det beror helt på oss själva och vad oddset ligger på går inte efter något system om vi hittar en match vi gillar väldigt mycket till rätt odds. Men annars är det som sagt 5-10% av rullen som gäller! Citera
Teh_MoUsE Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Lägg gärna ur era bets lite tidigare så man kan se om det är värt att betta på Citera
sankento Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Postad 9 November , 2009 Lägg gärna ur era bets lite tidigare så man kan se om det är värt att betta på Haha det har jag ju gjort varenda evigaste helg/cl-vecka fram tills igår. Fan här missar man en dag och får hela världen emot sig... va fan? Citera
Teh_MoUsE Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Haha det har jag ju gjort varenda evigaste helg/cl-vecka fram tills igår. Fan här missar man en dag och får hela världen emot sig... va fan? Det är iofs sant my bad. En vecka känns som en månad för min del, kanske är därför. Citera
sankento Postad 20 November , 2009 Författare Rapport Postad 20 November , 2009 Då var vi äntligen tillbaka. Som ni alla vet finns det inget jag hatar så mycket som landslagsuppehåll då det oftast inte finns en enda jävla rolig match. Speciellt ointressant måste det vara med ett jävla kval? Hur som helst nu är vi tillbaka med tre spännande matcher till i morgon. Match 1. Liverpool - Manchester City hcp X2 1.80 a 800kr. Då Liverpool spelar mindre begåvad fotboll just nu och City har spelat typ 5 raka oavgjorda matcher slänger vi in en slant på handicapspelet X2 alltså oavgjort eller city-seger till 1.80. Även om Liverpool givetvis är stora favoriter hemma spelar dom så pass upp och ner just nu att det känns intressant i mina ögon. Match 2. Burnley - Aston Villa 2.20 a 2.000kr på Aston Villa. Även om Burnely tvålat till en del bra motståndare hemma i år tror vi inte att det räcker, alltid lätt för en nykomling att överraska lite i början men sen brukar dem alltid falla på plats. Aston Villa spelar grym fotboll just nu och har de bara hälften av formen från innan landslagsuppehållet kommer de vinna med minst 2-0! Match 3. Teneriffa - Sevilla 1.72 a 1.500kr på Sevilla. Lite samma läge som matchen ovan. Sevilla har spelat grym jävla fotboll i år, vunnit de tre senaste bortamatcherna och visat att de ska va där uppe och fightas. Teneriffa har näst sämst målskillnad i hela ligan med 7-19 och blir förmodligen en lätt mumsbit för Sevilla även trots hemmaplan. Så ser det ut inför Lördagen. Vad säger ni om detta? tankar ideér? Nu jävlar vinner vi pengar folket! Citera
JohAAn1 Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 http://pokerforum.nu/forum/ovriga-skicklighetsspel-om-pengar/58792-serioes-sportbetting.html Citera
messi87 Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Då var vi äntligen tillbaka. Som ni alla vet finns det inget jag hatar så mycket som landslagsuppehåll då det oftast inte finns en enda jävla rolig match. Speciellt ointressant måste det vara med ett jävla kval? Hur som helst nu är vi tillbaka med tre spännande matcher till i morgon. Match 1. Liverpool - Manchester City hcp X2 1.80 a 800kr. Då Liverpool spelar mindre begåvad fotboll just nu och City har spelat typ 5 raka oavgjorda matcher slänger vi in en slant på handicapspelet X2 alltså oavgjort eller city-seger till 1.80. Även om Liverpool givetvis är stora favoriter hemma spelar dom så pass upp och ner just nu att det känns intressant i mina ögon. Match 2. Burnley - Aston Villa 2.20 a 2.000kr på Aston Villa. Även om Burnely tvålat till en del bra motståndare hemma i år tror vi inte att det räcker, alltid lätt för en nykomling att överraska lite i början men sen brukar dem alltid falla på plats. Aston Villa spelar grym fotboll just nu och har de bara hälften av formen från innan landslagsuppehållet kommer de vinna med minst 2-0! Match 3. Teneriffa - Sevilla 1.72 a 1.500kr på Sevilla. Lite samma läge som matchen ovan. Sevilla har spelat grym jävla fotboll i år, vunnit de tre senaste bortamatcherna och visat att de ska va där uppe och fightas. Teneriffa har näst sämst målskillnad i hela ligan med 7-19 och blir förmodligen en lätt mumsbit för Sevilla även trots hemmaplan. Så ser det ut inför Lördagen. Vad säger ni om detta? tankar ideér? Nu jävlar vinner vi pengar folket! Gillar inte Liverpoolspelet... senaste matchen slutade dock 1-1 men dessförinnan är de 3 raka 1-0 matcher på anfield... Sen har liverpool gjort bra med mål i år på anfield. City släppte in 3 mål mot burnley sist... denna match känns öppen och borde inte spelas om de inte går att helgardera! Finns andra matcher än denna att spela... Citera
jaroiten Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Gillar inte Liverpoolspelet... senaste matchen slutade dock 1-1 men dessförinnan är de 3 raka 1-0 matcher på anfield... Sen har liverpool gjort bra med mål i år på anfield. City släppte in 3 mål mot burnley sist... denna match känns öppen och borde inte spelas om de inte går att helgardera! Finns andra matcher än denna att spela...Ifall du får 0.95 gånger pengarna på 1x2 spelar du det hellre än t.ex. 100 gånger på 2a? Bara för att matchen känns "osäker"? Citera
messi87 Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Ifall du får 0.95 gånger pengarna på 1x2 spelar du det hellre än t.ex. 100 gånger på 2a? Bara för att matchen känns "osäker"? Såklart inte. Men det är absolut ingen match att spela på överhuvudtaget i dagsläget. Finns andra mer spelvärda. . . Citera
sankento Postad 21 November , 2009 Författare Rapport Postad 21 November , 2009 http://pokerforum.nu/forum/ovriga-skicklighetsspel-om-pengar/58792-serioes-sportbetting.html Bra shit. Kan inte annat än att hålla med om vad han skriver! Citera
sankento Postad 20 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2010 Tjena folket! Va ett tag sen jag var inne och skrev nu men varken haft tid eller lust. Det har inte hänt sådär jättemycket annat än att vi haft en riktigt bra period nu i slutet av December och början av Januari och har inte förlorat ett enda lagt bet även om det inte varit så många. Idag togs det till nya nivåer när vi gjorde vår bästa enskilda kväll någonsin under spanska cupen. Just nu känner jag mig helt jävla odödlig efter att satt 2.500kr på Sevilla till 2.50 sen livebettade jag under matchen 500kr på att Sevilla skulle göra första målet till 1.95 och sen vid 1-0 500kr till på att Sevilla skulle göra andra målet. Matchen slutade 3-0 alltså 3.500kr inne på matchen och det resulterade i 8.330kr tillbaka alltså + 4830kr vilket är det bästa resultatet hittills och rullen är nu uppe på 33.499kr Det bästa med att vinna pengar är att suget att betta mer kommer smygande och varför inte försöka skriva lite här igen? Passar på att lägga upp lite funderingar kring helgen då jag är hemma hela dagen i morgon och har alldeles för mycket tid att krossa. Hoppas att det går bra för alla sportsgalningar här på pokerforum (okej er pokernördar också) Citera
sankento Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2010 Det var verkligen en rolig helg att göra comeback på. I Englnad spelas alla matcher den 26e så känns lite onödigt att försöka lägga ut ngt om det nu, och i Spanien finns det i princip inget jag gillar. Hittar bara en match jag är villig att lägga pengar på i helgen. Sevilla - Almeria 1.44 på Sevilla hemma mot bottenlaget Almeria känns som ett bra spel. Stärkta av cupsegern över deppo igår och med skadade Fabiano tillbaka tror jag stark på Sevilla men det var också den enda match jag hittade Så om ni andra bettingdårar hittad ngt skoj till helgen kan ni gärna få hojta till! Citera
Recommended Posts