Gå till innehåll

Förbundsmöte i Göteborg?


moneysaver

Recommended Posts

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Mingel" skulle få mig att undvika mötet totalt. Snittar får ni äta tillsammans med SvS puckoakademi. Fel anledning?

 

Exakt. Hur kul är det att mingla med Klyka t.ex?

Jag drar hellre ut honom med en sur runner-runner, i en turre som Svepof lagt lite övervärde i från förbundskassan.

Naturligtvis i samband med årsmötet...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åteuppliva pokerseminariet, som vi höll två ggr (Sthlm och Göteborg). Då kom det i alla fall 100+ betalande intresserade lyssnare. Gör det gratis och håll årsmötet i samband med det i stället, om man nu är rädd att LI ska komma med kravallpolis på turren.

 

Jag tror tyvärr inte att ett sånt scenario är möjligt längre.

Svepof har under sina verksamma år underminerat allt förtroende i spelarkollektivet. Enligt min åsikt alltså.

 

Tittar man bakåt och ser hur Svepof har skötts, så är det väl fan inte konstigt att folk inte bryr sig i några årsmöten.

Det kastar ju även skugga på pokerseminariet som Ola nämner också.

 

Fixa hemsidan.

Annonsera årsmötet till medlemmarna.

Håll årsmötet.

Spela kort.

 

Hur enkelt som helst.8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att gå helt tillbaka till topic, så har jag själv blivit helallergisk mot Göteborg de senaste åren. Av olika anledningar...

 

Att någon/några vill flytta årsmötet dit, är väl inte så konstigt ifall man tittar på personalstyrkan hos ett visst forum/community som huserar i den avkroken av landet.

Både den förre och den nuvarande ordföranden "arbetar" ju åt feskekörka.

Därtill kommer den påtänkta framtida överpokerprofilen, som hastigt och oväntat fick lämna Svepof, som också köpt in sig.

 

Nej faan, det luktar skit lång väg. Eller fisk.

Möte i Stockholm eller inte alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lapproffe: Jag har ingen aning om vad du insinuerar i din sista tråd. Jag har ingen som helst anknytning till vad det nu är du beskriver utan jag är bara intresserad av att få till ett större intresse för årsmöte och eventuella andra aktiviteter som vårt pokerförbund kan erbjuda.

 

Cool. Jag insinuerar ingenting. Jag konstaterar fakta vad gäller PS(Feskekörka)

Det är inte riktat mot dig, OK?

 

Annars var det ganska kul att se att Klyka kunde göra ett inlägg utan att idiotförklara LappRoffe.

Fan också...Jag kunde ju själv inte göra ett inlägg utan att nämna Klyka...:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, då är det väl dags att jag säger något också.

 

Jag ser ingen egentlig anledning till att årsmötet måste vara i just Stockholm, om det finns en önskan bland medlemmarna att ha det någon annan stans.

Vi kommer ta de här tankarna med oss när det blir dags att rodda med det helt enkelt.

 

Vi har också funderat på en "gala" eller liknande i samband med årsmötet, för att locka mer folk och för att det ska hända nåt i samband med mötet. Om vi klarar av att dra ihop en sån till nästa årsmöte vill jag däremot inte lova, men vi håller på att kolla på hur man i så fall skulle kunna göra och vad en sån skulle innehålla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret Aaron. Kanske vore kul i samband med mötet och eventuell gala premiera våra svenska pokerspelare som har stuckit ut i olika sammanhang också. Oberoende av vad olika siter och/eller pokerföretag vill promota.

 

Precis! :)

Det är lite i de banorna vi tänkt. Lyfta fram SM-vinnarna, men även andra svenskar som utmärkt sig på ett bra sätt under året.

 

Vi får se hur långt vi hinner i år. Förhoppningsvis kan vi återkomma med lite idéer och frågor senare i höst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att återgå till topic, som vissa medlemmar verkar ha svårt för.

Självklart ska ett årsmöte inte hållas i Tidaholm...allvarligt talat...

 

Årsmötet ska hållas i Stockholm, eftersom det råkar vara vår huvudstad.

Tillika den ort där det finns mest pokerspelare.

 

Vad blir nästa krav?

- Vi vill ha årsmötet för vi är världens mest centrala klubb...

- Vi vill ha årsmötet för att vi tror att vi är bäst i världen.

- Vi vill ha årsmötet för att vi kan tjäna en slant på skiten....

 

Sån här skit ska Svepof bara sabla ner.

Låt småentreprenörerna drömma om sin egen storhet.

Tidaholm kommer aldrig att kunna mäta sig med någon annan turnering...:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...