Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

För den absoluta merparten av de som läser artikeln kom nog killen från ingenstans om Lina har rätt i sitt antagande om vem det är. Sen skulle jag inte dra några stora växlar av ett citat i en artikel undertecknad av Jim Baas.

Postad
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article5708753.ab

"kom från ingenstans"

Aha, så om man har 500k USD i rullen och börjar spela på Tilt, har man då kommit från ingenstans, när man e 20 bast? Vart fick man 500k USD från när man e 20 bast?

Jag tycker helt seriöst synd om Lina Olofsson, sicken psykpatient hon skulle bli.

Lina menar inte "från ingenstans" bokstavligt. INGENTING kommer från ingenstans, så man använder sällan det uttrycket bokstavligt. Det finns väl en del diagnoser där ett av symptomen är att man har svårt att förstå sådant, så skulle jag sätta pengar på vem av er två som ligger bäst till för att hamna på psyk, håller jag dig som favorit.

Postad
Han spelar om så stora summor på nätet. Får Skatteverket nys om vem han är så åker han dit så det rungar om det, och det vill han inte. Det gäller alla som spelar högt. Spelar man så högt så vill man inte ha ngn som ”trackar” alla potter man spelar sså blir det väldigt, väldigt dyrt.

fett lol och fett lol på hela artikeln och ännu mer fett lol på deras jävla typos och förkortningar. Vad fan händer? Och skyll inte på stackars Lina för att Jim Baas har en svenska sämre än genomsnitts niondeklassare.

Jim Baas har åter igen lyckats med att scamma aftonbladet.

Postad
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article5708753.ab

"kom från ingenstans"

Aha, så om man har 500k USD i rullen och börjar spela på Tilt, har man då kommit från ingenstans, när man e 20 bast? Vart fick man 500k USD från när man e 20 bast?

Jag tycker helt seriöst synd om Lina Olofsson, sicken psykpatient hon skulle bli.

Gör dig själv en tjänst och köp aldrig skvallertidningarna under några som helst omständigheter. Jag tänker bara på din hälsa din idiot.

Postad
Gör dig själv en tjänst och köp aldrig skvallertidningarna under några som helst omständigheter. Jag tänker bara på din hälsa din idiot.

Tack skall du ha för omtanken. BTW, vem fan köper tidningar?

Är det okej att kalla folk för idiot på forumet, mods? Bara undrar.

Sen måste jag få säga att det hela artikeln handlar om är inte om Martonas, och Jim baas må vara en knasig journalist.

Artikeln handlar om Linas behov av att synas och höras. Förstår man inte det behöver man inte skriva i min tråd. Tack.

Postad
Tack skall du ha för omtanken. BTW, vem fan köper tidningar?

Är det okej att kalla folk för idiot på forumet, mods? Bara undrar.

Sen måste jag få säga att det hela artikeln handlar om är inte om Martonas, och Jim baas må vara en knasig journalist.

Artikeln handlar om Linas behov av att synas och höras. Förstår man inte det behöver man inte skriva i min tråd. Tack.

?