nutshellcracker Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article5708753.ab "kom från ingenstans" Aha, så om man har 500k USD i rullen och börjar spela på Tilt, har man då kommit från ingenstans, när man e 20 bast? Vart fick man 500k USD från när man e 20 bast? Jag tycker helt seriöst synd om Lina Olofsson, sicken psykpatient hon skulle bli. Citera
MJ Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Underbart att märka ord och utifrån det förklara henne som psykpatient. Jag tror nog att de flesta förstår vad hon menar. Citera
spelberoende Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article5708753.ab "kom från ingenstans" Aha, så om man har 500k USD i rullen och börjar spela på Tilt, har man då kommit från ingenstans, när man e 20 bast? Vart fick man 500k USD från när man e 20 bast? Jag tycker helt seriöst synd om Lina Olofsson, sicken psykpatient hon skulle bli. lugn nu. Citera
valterego Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 För den absoluta merparten av de som läser artikeln kom nog killen från ingenstans om Lina har rätt i sitt antagande om vem det är. Sen skulle jag inte dra några stora växlar av ett citat i en artikel undertecknad av Jim Baas. Citera
Big Less Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article5708753.ab "kom från ingenstans" Aha, så om man har 500k USD i rullen och börjar spela på Tilt, har man då kommit från ingenstans, när man e 20 bast? Vart fick man 500k USD från när man e 20 bast? Jag tycker helt seriöst synd om Lina Olofsson, sicken psykpatient hon skulle bli. Lina menar inte "från ingenstans" bokstavligt. INGENTING kommer från ingenstans, så man använder sällan det uttrycket bokstavligt. Det finns väl en del diagnoser där ett av symptomen är att man har svårt att förstå sådant, så skulle jag sätta pengar på vem av er två som ligger bäst till för att hamna på psyk, håller jag dig som favorit. Citera
killerwolf Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 ryggdunks-flame-hat-tråden failade ganska hårt. Citera
krizz Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 han kanske hittade pengarna i en taxi? Citera
spelberoende Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 han kanske hittade pengarna i en taxi? eller varför inte i baksätet på en hyrbil. Citera
Teredo Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 eller varför inte i baksätet på en hyrbil. eller på spårvagnen. Citera
Nice Hand GG Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Han spelar om så stora summor på nätet. Får Skatteverket nys om vem han är så åker han dit så det rungar om det, och det vill han inte. Det gäller alla som spelar högt. Spelar man så högt så vill man inte ha ngn som ”trackar” alla potter man spelar sså blir det väldigt, väldigt dyrt. fett lol och fett lol på hela artikeln och ännu mer fett lol på deras jävla typos och förkortningar. Vad fan händer? Och skyll inte på stackars Lina för att Jim Baas har en svenska sämre än genomsnitts niondeklassare. Jim Baas har åter igen lyckats med att scamma aftonbladet. Citera
greywolf Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 nog för att journalister överlag sällan är utmärkande smarta men på aftonbaldet verkar det mer vara ett krav att vara borderline retarded för att få skriva artiklar åt dom. Citera
Ferna Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 han kanske hittade pengarna i en taxi? Haha Citera
CarlDenStore Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article5708753.ab "kom från ingenstans" Aha, så om man har 500k USD i rullen och börjar spela på Tilt, har man då kommit från ingenstans, när man e 20 bast? Vart fick man 500k USD från när man e 20 bast? Jag tycker helt seriöst synd om Lina Olofsson, sicken psykpatient hon skulle bli. Gör dig själv en tjänst och köp aldrig skvallertidningarna under några som helst omständigheter. Jag tänker bara på din hälsa din idiot. Citera
Poddna Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 eller varför inte i baksätet på en hyrbil. Haha Citera
nutshellcracker Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Gör dig själv en tjänst och köp aldrig skvallertidningarna under några som helst omständigheter. Jag tänker bara på din hälsa din idiot. Tack skall du ha för omtanken. BTW, vem fan köper tidningar? Är det okej att kalla folk för idiot på forumet, mods? Bara undrar. Sen måste jag få säga att det hela artikeln handlar om är inte om Martonas, och Jim baas må vara en knasig journalist. Artikeln handlar om Linas behov av att synas och höras. Förstår man inte det behöver man inte skriva i min tråd. Tack. Citera
MJ Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Tack skall du ha för omtanken. BTW, vem fan köper tidningar? Är det okej att kalla folk för idiot på forumet, mods? Bara undrar. Sen måste jag få säga att det hela artikeln handlar om är inte om Martonas, och Jim baas må vara en knasig journalist. Artikeln handlar om Linas behov av att synas och höras. Förstår man inte det behöver man inte skriva i min tråd. Tack. ? Citera
Drunken_Penguin Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Det är inte okej att kalla folk för idiot på forumet, men det är inte heller okej att kalla forumiter för psykpatienter heller. Tråden låst. Citera
Recommended Posts