LaserMannen Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Bitterheten och prat om den gamla goda tiden då du vann får mig att dra slutsatsen att du är en total looser.Ha det! Du är välkommen till 5-10 + Omaha på SvS så kan vi veva lite;) helt upp till dig om du är rullad så högt saaaaaaaasssssssssss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaserMannen Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Naturlig följdfråga - varför i helvete är du här inne och spyr galla då??Leave jacken alone!! Sluta försvara varandra:D, Anteee vilka stakes lirar du?? hur mkt snittar d u i mån på Pokahzzzzzzzzzz??????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Du är välkommen till 5-10 + Omaha på SvS så kan vi veva lite;) helt upp till dig om du är rullad så högt saaaaaaaasssssssssss Att dömma av tidigare inlägg fick man bilden av att "du gått upp avsevärt i nivå" sen du "krossade PJ på 2,5/5". Nu pratar du om att folk är "välkommna upp på 5/10PLO". Förövrigt vill jag minnas att du redan fått en infraction för tramsande, så spara din dynga till fragbite/flashback eller annat passande forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Du är välkommen till 5-10 + Omaha på SvS så kan vi veva lite;) helt upp till dig om du är rullad så högt saaaaaaaasssssssssss Weeeii, svs 5-10 nya highstakes... Mvh Inte rullad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Banger1 Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Weeeii, svs 5-10 nya highstakes... Mvh Inte rullad I jämförelse med 2,5/5 holdem... JA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Sluta försvara varandra:D, Anteee vilka stakes lirar du?? hur mkt snittar d u i mån på Pokahzzzzzzzzzz??????????? Patetisk kille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Sluta försvara varandra:D, Anteee vilka stakes lirar du?? hur mkt snittar d u i mån på Pokahzzzzzzzzzz??????????? Obv speltorsk... Snittar back vad jag får ut på mitt underbetalda jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Banger1 Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Kan inte alla "reggs" sluta försvara varandra? Partyjack är slut som poker spelare det är bara för er andra att inse det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Kan inte alla "reggs" sluta försvara varandra?Partyjack är slut som poker spelare det är bara för er andra att inse det! Kan inte du bara sluta smuttsa ner en i övrigt trevlig dagbok din tomte?? Handlar inte om att försvara varandra utan snarare om att det är sjukt tröttsamt med folk med typ 2 inlägg som kommer in och leker highstakes pro... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Kan inte alla "reggs" sluta försvara varandra?Partyjack är slut som poker spelare det är bara för er andra att inse det! Härligt se du är sparsam med inlägg till de verkligen gäller! Hört 38/33 är GTO då ska ni vara coola så spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 willros? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
paker1491911696 Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Banger, du har torskat mkt i dina dar. Behöver inte vara psykolog för det. Btw så tror jag 90 % här har jobb också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Banger1 Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Banger, du har torskat mkt i dina dar. Behöver inte vara psykolog för det. Btw så tror jag 90 % här har jobb också. Är+ 341 867 kr på Svs Puss på dig;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Banger1 Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Detta året DVSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 (redigerade) d Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 12 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Är+ 341 867 kr på Svs Puss på dig;) Men snälla.. Kul att jag upprör känslor, naturligtvis är det de mindre begåvade som bla finner anledningar att skriva "Pokahzzzzzzzzzz" ist för poker och får sån hormontopp när avundsjukan släpper och det äntligen inte går så bra för mig att de börjar uppmana till avsugningar och dylikt i en salig blandning av versaler och gemener på helt fel ställen. Gudskelov lyser dessa människor igenom väldigt bra i skrivet språk varför jag inte behöver låta det fastna på onödigt utrymme i hjärnan. Tar åt mig av kritik, kanske på gränsen till för mycket men det krävs mer än ett par avundsjuka tourette´s-nissar för att jag ska fundera på saken. För övrigt krigar jag på som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 gah vad alla micros ska skrika då.... Skönt för dig att du inte är micro längre då! Du kanske skulle passa på att, på samma sätt som banger1 påvisar sin intelligens, berätta det i några trådar till så att ingen har missat det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Skönt för dig att du inte är micro längre då! Du kanske skulle passa på att, på samma sätt som banger1 påvisar sin intelligens, berätta det i några trådar till så att ingen har missat det =) skönt för dig att du lirar highstakes nu så du kan håna midstkekarnas microhån. mvh frånmidstakestillgulen-ettlöfte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 12 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 What a gunshow! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 skönt för dig att du lirar highstakes nu så du kan håna midstkekarnas microhån. mvh frånmidstakestillgulen-ettlöfte Skönt för dig att du tror att jag lirar highstakes nu så att du kan håna mig för att jag hånar midstekarnas microhån =) mvh önskarjaghadedinrullochdinapokerskills Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Skönt för dig att du tror att jag lirar highstakes nu så att du kan håna mig för att jag hånar midstekarnas microhån =) mvh önskarjaghadedinrullochdinapokerskills lätt att tro du spelar högt när du skriver om potter på 40 tusen pengar. mvh gulochdum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 lätt att tro du spelar högt när du skriver om potter på 40 tusen pengar. mvh gulochdum Sen kom variansen ikapp Men du har rätt min kommentar var rätt oskön =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 (redigerade) d Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Medelåldern här inne är för tillfället t o m lägre än i blue saints, dvs under 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts