Gå till innehåll

MikeTime & Friends diskuterar droger


GG

Recommended Posts

nice hand gg, sympatisk :roll:

 

Det lilla jag läst av honom iaf.

 

Vad gör du helst av att:

 

bryta armen så den blir gipsad i 8 veckor

snorta två linor kokain

skicka $2k på stars till gretko

 

 

:-D

 

Jobbiga människa! :-) Om jag överlever dom där två linorna koks så kör jag nog på det...

 

närå, jag tycker bara att saklighet, faktaargument och sådana saker är relativt viktiga i en diskussion, och kan man överhuvudtaget inte framföra sina åsikt utan de sakerna i åtanke (eller iaf en fyndig poäng) så bör man låta bli. har inget alls emot dumma, eh jordnära, individer så länge de kniper igen, alltså.

 

Ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 233
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

närå, jag tycker bara att saklighet, faktaargument och sådana saker är relativt viktiga i en diskussion, och kan man överhuvudtaget inte framföra sina åsikt utan de sakerna i åtanke (eller iaf en fyndig poäng) så bör man låta bli. har inget alls emot dumma, eh jordnära, individer så länge de kniper igen, alltså.

 

Kan du hitta dig ett eget forum där du kan vara den pajas du är ?! Det är rätt coolt att leka Dexter över nätet kan jag tänka mig men gör det någon annanstans istället, för man blir bara trött när man vaknar och ser en av dina dryga poster. Sen vem du är skiter jag i, men för fan sluta lek GUD! Kan tänka mig att du IRL inte ens kan stava till ditt eget namn. Anser du dig Störst/bäst/vackrast som du troligen inte ens är i närheten av så kan du väll gå över till flashback eller något annat forum där du kan argumentera och dryga dig hur mycket du vill bara att jag m.fl slipper dig härifrån. Om du ska svara på min post så förstår jag ej Akademisk svenska eller det du försöker använda så om du ska svara så kan du svara på vardaglig svenska.

 

Tack för mig . Sorry för OT Miketime.

 

Frågor :

 

Ansåg du dig vara bäst på DoN's på svs när du härjade där ?

 

Hur många barn har du ? Om inga, När tänker du skaffa nån unge ?

 

Har du varit tiltad någon gång då du spelat poker ?

 

Brukar du skotta när du är på tilt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du hitta dig ett eget forum där du kan vara den pajas du är ?! Det är rätt coolt att leka Dexter över nätet kan jag tänka mig men gör det någon annanstans istället, för man blir bara trött när man vaknar och ser en av dina dryga poster. Sen vem du är skiter jag i, men för fan sluta lek GUD! Kan tänka mig att du IRL inte ens kan stava till ditt eget namn. Anser du dig Störst/bäst/vackrast som du troligen inte ens är i närheten av så kan du väll gå över till flashback eller något annat forum där du kan argumentera och dryga dig hur mycket du vill bara att jag m.fl slipper dig härifrån. Om du ska svara på min post så förstår jag ej Akademisk svenska eller det du försöker använda så om du ska svara så kan du svara på vardaglig svenska.

du verkar jordnära

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken är den bästa boken du läst i år? Någonsin?

 

Vilken skatt tycker du är rimligast av inkomstskatt, moms och fastighetsskatt?

 

Läst igenom Jo Nesbøs samtliga böcker om den norske polisen Harry Hole och dom är riktigt jäkla bra. Får nog sätta samtliga som de bästa jag läst i år. Bästa ever är nog någon av Stephen Kings tegelstenar - Pestens tid kanske.

Rimligast skatten av de uppräknade är imo inkomstskatt.

 

Kan du hitta dig ett eget forum där du kan vara den pajas du är ?! Det är rätt coolt att leka Dexter över nätet kan jag tänka mig men gör det någon annanstans istället, för man blir bara trött när man vaknar och ser en av dina dryga poster. Sen vem du är skiter jag i, men för fan sluta lek GUD! Kan tänka mig att du IRL inte ens kan stava till ditt eget namn. Anser du dig Störst/bäst/vackrast som du troligen inte ens är i närheten av så kan du väll gå över till flashback eller något annat forum där du kan argumentera och dryga dig hur mycket du vill bara att jag m.fl slipper dig härifrån. Om du ska svara på min post så förstår jag ej Akademisk svenska eller det du försöker använda så om du ska svara så kan du svara på vardaglig svenska.

 

Tack för mig . Sorry för OT Miketime.

 

Frågor :

 

Ansåg du dig vara bäst på DoN's på svs när du härjade där ?

 

Hur många barn har du ? Om inga, När tänker du skaffa nån unge ?

 

Har du varit tiltad någon gång då du spelat poker ?

 

Brukar du skotta när du är på tilt ?

 

Inte så ofta man ser alldeles utmärkt OT. Wp.

 

När det gäller Dons-frågan så måste jag faktiskt svara ja. När SvS införde dom hade jag ett sjukt ROI på dom. Det gick nästan inte att åka ur dom med vanlig, disciplinerad ABC-poker. Folk spelade dom som vilken 20-kronors turbo sit n go som helst vilket gjorde att värdet där var enormt. Tyvärr har detta ändrats på nivåer över 100-lappen. Fortfarande bra värde men inte i närheten av vad det var ursprungligen. :-(

 

Har inga barn.

 

Oja, har varit tiltad många gånger och kastat bort en hel del pengar p.g.a det. Mer disciplinerad nu för tiden.

 

Nix, skottar sällan. Å andra sidan är min br just nu ohyggligt minimal eftersom jag plockade ut nästan allt när jag byggde pokerlokalen så det finns helt enkelt inget utrymme för skottningar.

 

 

Jo, kände igen honom från någon dockhussåpa men kunde inte placera honom. Han var psykolog som själv var värsta psykot, va? Fick psykbryt i sändning om jag inte missminner mig...

 

Verkar passa Jello utmärkt. Här kan vi snacka om att välja avatar med omsorg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror på vad du menar med att dricka? Tar en whisky på kvällen kanske 2-4 ggr/vecka och några öl lika ofta. Om du däremot menar dricka som i att dricka sig mer eller mindre berusad så är det inte så ofta nuförtiden. Kanske 2 ggr/månad?

 

Nej, ser mig inte som alkoholist. Har liksom inget sug efter alkohol på det sättet. Eftersom jag är storrökare vet jag hur det känns att ha sug efter något... :-(

 

Edit. Sitter faktiskt och smuttar på min favoritlikör just nu i väntan på Everests forumrulle.

Den absouluta majoriteten ljuger om sin alkoholkonsumtion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oavsett vad ni tycker så har jello när han varit på det humöret skrivit flera av de absolut bästa pokerteoretiska posterna på det här forumet. Men det bidrar inte ett skit till forumet enligt ditt sätt att se?

 

On topic: Innan jag tar till hårdare ord; hur såg din vapenaresenal ut nu igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oavsett vad ni tycker så har jello när han varit på det humöret skrivit flera av de absolut bästa pokerteoretiska posterna på det här forumet. Men det bidrar inte ett skit till forumet enligt ditt sätt att se?

 

On topic: Innan jag tar till hårdare ord; hur såg din vapenaresenal ut nu igen?

 

Få av pfs top20 pokerteoretiker är jordnära.

 

 

Ontoppic:

 

Hur bra är du på poker MikeTime (din egen uppfatting och vad dina klubbpolare tycker)?

 

Är du laglydig?

 

Vad hoppas du att du gör när du är 55år?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den absouluta majoriteten ljuger om sin alkoholkonsumtion.

 

Ok, mycket möjligt men inte jag. Ledsen att göra dig besviken.

 

Oavsett vad ni tycker så har jello när han varit på det humöret skrivit flera av de absolut bästa pokerteoretiska posterna på det här forumet. Men det bidrar inte ett skit till forumet enligt ditt sätt att se?

 

On topic: Innan jag tar till hårdare ord; hur såg din vapenaresenal ut nu igen?

 

Ja, jag har inte påstått något annat. Det jag påstår är att han m.fl inte gör det nu längre.

Arsenalen är stor men jag är en snäll människa... =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför gillar du inte droger?

 

Två vänner till mig har dött pga skiten. En var en väldigt nära vän.

 

Få av pfs top20 pokerteoretiker är jordnära.

 

 

Ontoppic:

 

Hur bra är du på poker MikeTime (din egen uppfatting och vad dina klubbpolare tycker)?

 

Är du laglydig?

 

Vad hoppas du att du gör när du är 55år?

 

Bra jämfört med vad? Inte tillräckligt enligt mig själv iaf... ;-) Tror mina klubbpolare tycker jag är skaplig mtp att jag legat bland topp fyra varje år i rankingen... Skaplig men inte direkt jättebra...

 

När jag är 55 sitter jag nog kvar på samma jobb skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två vänner till mig har dött pga skiten. En var en väldigt nära vän.

 

 

 

Bra jämfört med vad? Inte tillräckligt enligt mig själv iaf... ;-) Tror mina klubbpolare tycker jag är skaplig mtp att jag legat bland topp fyra varje år i rankingen... Skaplig men inte direkt jättebra...

 

När jag är 55 sitter jag nog kvar på samma jobb skulle jag tro.

 

Du har ingen önskan att göra nåt annat som du inte gör idag, något att sträva mot på något sätt?

 

Hus i spanien, fiskestuga i norge, en tågstation på tomten?

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ja, jag har inte påstått något annat. Det jag påstår är att han m.fl inte gör det nu längre.

Arsenalen är stor men jag är en snäll människa... =)

 

Nja, tycker det har varit en del bra diskussioner nu i sommar, i rebonius db till exempel. Men visst det vore bra om fåtalet här som man faktiskt kan lära sig någonting om poker av lade ner mer tid och delade med sig. Fast jag är glad för det lilla och att hävda att de jag tror du syftar på inte tillför någonting alls tycker jag är en grov överdrift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ingen önskan att göra nåt annat som du inte gör idag, något att sträva mot på något sätt?

 

Hus i spanien, fiskestuga i norge, en tågstation på tomten?

 

:)

 

Nej, konstigt nog är jag nöjd med mitt Svenssonaktiga leverne. Finns ju iofs alltid några drömmar men de är rätt modesta - en eller ett par resor om året, komma iväg och klonka nån större liveturre, uppgradera bilparken, lyckas fälla en riktigt kapital älgtjur och andra, liknande saker.

Visst finns ju alltid en önskan om bättre inkomst men men....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du nu är för dödsstraff, hur motiverar du det med tanke på att rättssystemet i Sverige* är uppbyggt på att "bortom rimligt tvivel" innebär att personen ifråga är skyldig med ca 90%** säkerhet?

 

* Det är likadant eller sämre i alla rättssystem som jag har hört talas om.

** Här höftar jag naturligtvis till det men jag hoppas att poängen går fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...