diazo Postad 9 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 9 April , 2012 Rapport Share Postad 9 April , 2012 hurrö! en reserapport tack! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 9 April , 2012 Rapport Share Postad 9 April , 2012 hurrö! en reserapport tack! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Får hoppas man drar en rush snart på HORSYHORSYs vis. Veckans mål blir att plussa 20BI (resultatorienterade mål är riktigt nice, eller hur VH?), +0.6 atm . Blir lockdown hela helgen med minst 25h spel. Hoppas HH ryggar detta (extremt osannolikt då han tyvärr helt tappat grindmode . ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Får hoppas man drar en rush snart på HORSYHORSYs vis. Veckans mål blir att plussa 20BI (resultatorienterade mål är riktigt nice, eller hur VH?), +0.6 atm . Blir lockdown hela helgen med minst 25h spel. Hoppas HH ryggar detta (extremt osannolikt då han tyvärr helt tappat grindmode . ) GL, tänkte själv försöka lägga in en del. Fredag kväll, och söndag/måndag kväll/natt. Back 5 buyins atm... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 GL, tänkte själv försöka lägga in en del. Fredag kväll, och söndag/måndag kväll/natt. Back 5 buyins atm... Är HH på kan vi säkert ordna plats till dig på huvudkontoret förutsatt att du INTE blockar bord på /4-/5. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Är HH på kan vi säkert ordna plats till dig på huvudkontoret förutsatt att du INTE blockar bord på /4-/5. Hade varit trevligt, om jag inte tiltskottar så ska det va lugnt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Hade varit trevligt, om jag inte tiltskottar så ska det va lugnt Pma nummer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Förutsätter att Diazo utelämnar vissa detaljer om resan då det känns som att jag börjar bli mer och mer outad på pf och har ett liv utanför pokern med personer som inte behöver veta allt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 riktigt bra signatur level =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Vet inte om det är jag som är lite skadad, men min första tanke när jag ögnade igenom var obv: Kocken på förrätten, har han humor? är han "politiskt aktiv" eller är han bara blind och lite korkad? Massa cred för skön läsning! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 riktigt bra signatur level =) Antar att du vet vem det är? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Haha fan va go reserapport, det ökade antalet pikar riktade mot mig till trots! Är mycket nyfiken på vad "Levels bästa kväll på 5 år" innebär. Cirkus hur mycket landade resan på per person om man får fråga? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Haha fan va go reserapport, det ökade antalet pikar riktade mot mig till trots!Är mycket nyfiken på vad "Levels bästa kväll på 5 år" innebär. Cirkus hur mycket landade resan på per person om man får fråga? Dansa helt själv i timmar i en kolsvart klubb är så awesome! Vet inte riktigt hur mkt det blev. 8-10k kanske? Iofs ganska mkt för 2 dagar hehehe. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lurker123 Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Är mina antaganden korrekta när jag utgår från att mr.<*(((>-< plussade på resan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Såg ni tågade. Var hittar man tåg? Funderar på att tåga till Bryssel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Är mina antaganden korrekta när jag utgår från att mr.<*(((>-< plussade på resan? Är nyfiken på vem som döljer sig bakom detta fakenick Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 10 April , 2012 Rapport Share Postad 10 April , 2012 Såg att det i en annan db talades om datorstrul. Den senaste veckan har min dator dött var 45:e min. Det börjar med att vissa delar av os fryser och slutar med att 75% av gångerna får jag bluescreen där den dumpar minne till hdd och resterande gånger blir det svart. Är det mina minnen som failar? Moderkortet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts