schumme Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 Spottade ut morgonölen över tangentbordet och skärmen Hahaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 G to da Z! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 didnt see that comming lulz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 blev en fin burnout på grusvägen iaf : ) akta den stackaren Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 vette asså. pics? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 Grattis Victor! Glömde säga det innan . Ha det sköj ikväll kompis! Varit på Spa:et nu. Var under förväntan. Rekommenderar ingen att besöka Spa Njuta i HBG. Kändes amatörmässigt . Grand Hotel är ett std svenskt Hotel. Blev tipsad av en arbetskamrat att äta på Piazza men M var sugen på Le Cardinal så blir det. Jag känner en kille som jobbar i baren och ikväll ska de köra i bar överkropp . M blev ännu mer sugen då ofc Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 Grattis Victor! Glömde säga det innan . Ha det sköj ikväll kompis! Varit på Spa:et nu. Var under förväntan. Rekommenderar ingen att besöka Spa Njuta i HBG. Kändes amatörmässigt . Grand Hotel är ett std svenskt Hotel. Blev tipsad av en arbetskamrat att äta på Piazza men M var sugen på Le Cardinal så blir det. Jag känner en kille som jobbar i baren och ikväll ska de köra i bar överkropp . M blev ännu mer sugen då ofc Le Cardinal rekade jag som sagt, brukar alltid vara mycket gott, fint med kryssmeny med Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 rostelög eller ristelöj som jag själv säger... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 Grattis Victor! Glömde säga det innan . Ha det sköj ikväll kompis! Varit på Spa:et nu. Var under förväntan. Rekommenderar ingen att besöka Spa Njuta i HBG. Kändes amatörmässigt . Grand Hotel är ett std svenskt Hotel. Blev tipsad av en arbetskamrat att äta på Piazza men M var sugen på Le Cardinal så blir det. Jag känner en kille som jobbar i baren och ikväll ska de köra i bar överkropp . M blev ännu mer sugen då ofc Då slipper du vara ensam när din tröja åker av! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 Då slipper du vara ensam när din tröja åker av! Är för fet atm . Men vid 12% är jag inte blyg att visa kött! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lurker123 Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 Corvetten tror jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 Corvetten tror jag foten imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Mars , 2012 Rapport Share Postad 30 Mars , 2012 obv blev M sugen. men den viktiga frågan är ju vad din gf vill äta ikv... edit; hela Amsterdam vet om din vilja att blotta dig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 31 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 31 Mars , 2012 Rapport Share Postad 31 Mars , 2012 Hur e fossingen å blev de en bra utgång? Själv var man IRL-fattig och tjejerna fick bjuda mig på öl Tror dessutom att Level tror att jag undviker honom, (det gör jag, men säg inget till honom). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 31 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Mars , 2012 Rapport Share Postad 31 Mars , 2012 Helt ok med foten, kökskniven jag har är från Tgr så ingen fara fan i helvete vad full jag blev igår samt rostbiffsnittarna gick åt så jävla fort! Malins farmor och far kommer på besök om 10min, jag är pissfull, kommer bli jobbigt LOL! Köpte en konservöppnare på TGR nyligen. Den trillade sönder direkt, hann öppna typ 2 centimeter av burken. Gick tillbaka och bytte den. Även den gick sönder insta, skruvarna eller vafan det var bara lossnade direkt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 31 Mars , 2012 Rapport Share Postad 31 Mars , 2012 Le Cardinal hade riktigt bra mat. Kryssmenyn var genialisk. Oxfilé, persiljesmör, råstekt potatis, bea, champinjoner, kantareller och haricots verts. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Mars , 2012 Rapport Share Postad 31 Mars , 2012 Le Cardinal hade riktigt bra mat. Kryssmenyn var genialisk. Oxfilé, persiljesmör, råstekt potatis, bea, champinjoner, kantareller och haricots verts. Farbror Meta rekar! Är ni kvar i HBG över natten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts