Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hehehehe, jag kanske kan lära mig nåt idag...:D. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte hur jag tänkte...:oops: . Flopbeten håller jag helt med om men vilka händer vill jag ha i min 3betrange SB vs BB 200+bb deep?

 

För övrigt så såsade FI KJo på rivern och jag snapsynade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjo, jag gick och kallade det brie hela dagen men den som sa um chevre har helt rätt, blev inspirerad av burgaren på hardrock i barca som körde samma koncept. var vidrigt jävla gott iaf.

 

Ang hur man äter den, köttet var ju så stort så gick inte att äta som en vanlig burgare, jag flippade den helt enkelt upp & ner för toppen är bättre än botten och åt den så med kniv och gaffel : )

 

Har samma problem nu när burgarna blivit 300-400g. Men man behöver både toppen och botten för att inte sitta där med bara en burgare till slut. Halva burgaren går till toppen och halva till botten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ah alltså saken är ju den att kvalle burgarna är ju nästan billigare, tror jag betalade runt 15-20kr per köttbit, mtp sizen så är det så jävla beyondvärde jämtemot att köpa nån jävla fryst pissburgare, chevren var kanske lite over the budget för en student men 10kr per skiva ost är ju ingen större utgift om man ska äta gott, all in all tror jag vi betalade runt 40kr per burgare vilket känns sjukt OK för vad man fick : )

 

Jo jag är väldigt glad att jag tog mod till mig och rörde färs. Kommer aldrig mer att tillaga en djupfryst scanburgare åt mig själv igen. Jag kör på vanlig cheddar, men sen gillar jag inte ost förutom på burgare.

 

Hittade även något i söndags, som jag letat efter ett bra tag.

Anqul.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, hade inte ätit på 1½ dag men hittade en choritzo på pölsemannen på vägen hem, minns faktiskt inte mycket av kvällen efter att ha svept 3-4 cider när jag kom in :(

 

hah, ja jag fick nåt weird sms från dig runt halv 2, som jag tror vittnar om ditt sinnestillstånd :D

Själv åt jag ju som sagt minifrulle runt 18, krängde sedan en korv på knutan i Hbg, lyckades hälla i mig inte mindre än 15 öl (de flesta 33or) och 2 ordentliga captain coke. Mörker-öl kan finnas.

Blev pizza på Challes, failure deluxe att ragga efterfest och sen nån tacogratäng och sen satte jag fan i mig en stor jävla tallrik potatisgratäng också!

 

kl 06-ish imorse stod vi på taket på helsingkrona och rökte methol-cigg(?) och tog på varandras bröst.

 

 

efter legendarisk bakisbrunk och plättar med florsocker så mår man som en gud igen och är redo för Fredmans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...