diazo Postad 4 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 inte 20kr om dagen, 20kr på en vecka Borde väl vara att man bara får dricka typ 0,5 liter vatten också eftersom de knappt har rent vatten Jag kommer aldrig i hela mitt liv skänka pengar till röda korset och liknade eftersom man inte har en aning om vart pengarna hamnar, sad but true. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Jag kommer aldrig i hela mitt liv skänka pengar till röda korset och liknade eftersom man inte har en aning om vart pengarna hamnar, sad but true. Antar att du menar att det "fastnar i leden" på vägen. Oavsett om varenda krona kommer fram så lägger dom pengarna på värdelösa saker imo Help people help themselves... utbildning, infrastruktur etc. det är bra grejor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Antar att du menar att det "fastnar i leden" på vägen. Oavsett om varenda krona kommer fram så lägger dom pengarna på värdelösa saker imo Help people help themselves... utbildning, infrastruktur etc. det är bra grejor Om jag hade haft massvis med pengar hade jag själv åkt ner och hjälpt. Och sett till att folk får det de behöver, inte massa skit. Vill inte att cheferna ska få såna sjuka summor. Finns de som skänker 95% och det är de man ska försöka välja. Men t,ex när de har stora galor på tv osv, tror ni skådespelarna osv gör det gratis? Äh, skojarbransch det där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 September , 2011 Rapport Share Postad 5 September , 2011 Dagboken är skyldig mig en keps och en hoodie. Går det eventuellt lösa på onsdag kväll i samband med gym? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 5 September , 2011 Rapport Share Postad 5 September , 2011 Fattar inte riktigt poängen med välgörenhet, oavsett hur mycket pengar man än skänker så är det aldrig nog. Problemet är fortfarande där och i större grad än förut då man gärna "hittar" fler problem som behöver lösas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 5 September , 2011 Rapport Share Postad 5 September , 2011 Fattar inte riktigt poängen med välgörenhet, oavsett hur mycket pengar man än skänker så är det aldrig nog. Problemet är fortfarande där och i större grad än förut då man gärna "hittar" fler problem som behöver lösas. Ah, det är för jävligt rent ut sagt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Banger1 Postad 5 September , 2011 Rapport Share Postad 5 September , 2011 Bra skum du diazo, något där uppe är inte helt som det ska tyvärr=( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 5 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 5 September , 2011 Rapport Share Postad 5 September , 2011 Bra skum du diazo, något där uppe är inte helt som det ska tyvärr=( Rätt få människor som är bra skumma, majoriteten är "som man ska där uppe", tyvärr =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 6 September , 2011 Rapport Share Postad 6 September , 2011 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 6 September , 2011 Rapport Share Postad 6 September , 2011 orkar inte med denna jävla motriggen, så jävla vidrigt när man flattar en QQ pre och fi självklart träffar sitt jävla set och så stoppar man in de för stack, om man bara kunde sluta springa så jävla dåligt kanske man hade kunnat göra lite pengar på den här skiten (visst nu träffa jag kanske en Q på både turn och river men vad har det med saken att göra). Suck, förlorade en flippjävel idag med, blir så tiltad att jag stänger ner och går ut och dricker (riktigt vidrig med, fick in 22 vs AKs pre mot en shortstack och han hittar ett A på flopp, 45kr åt helvete...). Så här ser misären ut för månaden Det finns horor i Vegas som har 3ggr mer än dig i timmen, så ja.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 6 September , 2011 Rapport Share Postad 6 September , 2011 lägg därtill horans sociala ställning och personliga fräschhet och det blir väldigt klart att HH har dragit det kortaste strået Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 September , 2011 Rapport Share Postad 6 September , 2011 lägg därtill horans sociala ställning och personliga fräschhet och det blir väldigt klart att HH har dragit det kortaste strået +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 6 September , 2011 Rapport Share Postad 6 September , 2011 lägg därtill horans sociala ställning och personliga fräschhet och det blir väldigt klart att HH har dragit det kortaste strået De jag pratar om har högre ställning än de flesta svenska VDarna. Och, förmodligen har de flesta average 25 åriga killar utsatt sig för mer slemmiga lägen än dem hororna har. Inte en $200 crackwhore direkt jag pratar om... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dallzz Postad 6 September , 2011 Rapport Share Postad 6 September , 2011 Ser fint ut. Du verkar krossa micro svs rätt stenhårt. Undrar bara när du ska släppa denna enligt mig bekväma livsstil med mycket sprit, festande och bekväm micro-grind och istället gå på lite hårdare, tuffare "highstakes". Klättra, tjäna mer pengar, gå för miljonerna för fan! Du slår säkert 25/50 om du bara vill, du har ju säkert deg för 10/20, kunskapen och du behöver inte längre köra lockdowns på 300h för o nå samma resultat som att få in normal volym på högre nivåer? Finns säkert någon anledning till varför du gör som du gör, inte mitt val men tycker du ska köra GL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 6 September , 2011 Rapport Share Postad 6 September , 2011 Ser fint ut. Du verkar krossa micro svs rätt stenhårt. Undrar bara när du ska släppa denna enligt mig bekväma livsstil med mycket sprit, festande och bekväm micro-grind och istället gå på lite hårdare, tuffare "highstakes". Klättra, tjäna mer pengar, gå för miljonerna för fan! Du slår säkert 25/50 om du bara vill, du har ju säkert deg för 10/20, kunskapen och du behöver inte längre köra lockdowns på 300h för o nå samma resultat som att få in normal volym på högre nivåer? Finns säkert någon anledning till varför du gör som du gör, inte mitt val men tycker du ska köra GL MEH! Var det Svenska kroner? L E V E L magicz :lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 7 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 7 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredron Postad 7 September , 2011 Rapport Share Postad 7 September , 2011 Kanske blir mer någon annan gång, har nog aldrig mött någon som är så aggro så måste fundera lite först Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts