Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du drar ju bara massa brags hela tiden som vilken fjortis som helst. "Fan ja lira stenpackad igår" "ska ta några bärs nu och blir wasted" " jävlar va grymm ja är, varit nykter i 10 dagar".

 

Just saying

 

Välkommen till livet grabben, är väl standard för vilken IRL-slackande grinder som helst att bedöva levern mer än normalt?

 

Njut förfan, dö som 35åring eller ha tråkigt och låt någon annan torka dig som 85åring på ålderdomshemmet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till livet grabben, är väl standard för vilken IRL-slackande grinder som helst att bedöva levern mer än normalt?

 

Njut förfan, dö som 35åring eller ha tråkigt och låt någon annan torka dig som 85åring på ålderdomshemmet.

 

Nu är det ju ganska obv att diazo är en alkoholist och det är väl inte så jäkla häftigt egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det ju ganska obv att diazo är en alkoholist och det är väl inte så jäkla häftigt egentligen?

 

 

Det är just denna öppenhet som gör att jag tycker detta är PFs bästa blogg!

Sen att det är lite dumt att dricka för mkt är ju bara en hälsofråga och helt upp till var och en, så länge man inte uppmuntrar andra utan bara berättar sköna prylar så är det ju bara skoj!..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som sagt passar det inte finns det andra alternativ, för mig handlar livet om att maximera här och nu, sex droger och rock n roll är kul för mig, kommer påbörja en seriös utbildning om 3 dagar, går det så går det, går det inte går inte jorden under, vi får se vad som händer.

 

Vad är meningen med att leva om man inte lever?

 

HEHE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till livet grabben, är väl standard för vilken IRL-slackande grinder som helst att bedöva levern mer än normalt?

 

Njut förfan, dö som 35åring eller ha tråkigt och låt någon annan torka dig som 85åring på ålderdomshemmet.

Helt random men det där är ju som att be om att bli en sån där bitter "wear sunscreen"-snubbe när du är 45 och inser att du fortfarande är ung, pigg, stark och gillar livet men ditt problem är att du ser ut som 60.

 

___

 

I form av civilingenjör umgås jag förstås en del med de seriösa av de seiösa, det vill säga Y:are, och det finns förstås en stor grupp där som inte alls passar in IRL osv... men övriga hinner ofta supa sig fulla innan baksmällan tar vid. Det där med alkoholism är inget man fnyser åt i universitetsvärlden så det är lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...