Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Grattis Victor! Glömde säga det innan :S. Ha det sköj ikväll kompis!

Varit på Spa:et nu. Var under förväntan. Rekommenderar ingen att besöka Spa Njuta i HBG. Kändes amatörmässigt :(. Grand Hotel är ett std svenskt Hotel. Blev tipsad av en arbetskamrat att äta på Piazza men M var sugen på Le Cardinal så blir det. Jag känner en kille som jobbar i baren och ikväll ska de köra i bar överkropp :D. M blev ännu mer sugen då ofc :roll:

Postad

Varit på Spa:et nu. Var under förväntan. Rekommenderar ingen att besöka Spa Njuta i HBG. Kändes amatörmässigt :(. Grand Hotel är ett std svenskt Hotel. Blev tipsad av en arbetskamrat att äta på Piazza men M var sugen på Le Cardinal så blir det. Jag känner en kille som jobbar i baren och ikväll ska de köra i bar överkropp :D. M blev ännu mer sugen då ofc :roll:

Le Cardinal rekade jag som sagt, brukar alltid vara mycket gott, fint med kryssmeny med :mrgreen:

Postad

Då slipper du vara ensam när din tröja åker av!

Postad

Hur e fossingen å blev de en bra utgång?

Själv var man IRL-fattig och tjejerna fick bjuda mig på öl :/

Tror dessutom att Level tror att jag undviker honom, (det gör jag, men säg inget till honom).

Postad
Helt ok med foten, kökskniven jag har är från Tgr så ingen fara :D fan i helvete vad full jag blev igår samt rostbiffsnittarna gick åt så jävla fort! Malins farmor och far kommer på besök om 10min, jag är pissfull, kommer bli jobbigt :(

LOL! Köpte en konservöppnare på TGR nyligen. Den trillade sönder direkt, hann öppna typ 2 centimeter av burken. Gick tillbaka och bytte den. Även den gick sönder insta, skruvarna eller vafan det var bara lossnade direkt.

Postad
Le Cardinal hade riktigt bra mat. Kryssmenyn var genialisk. Oxfilé, persiljesmör, råstekt potatis, bea, champinjoner, kantareller och haricots verts. :h:

Farbror Meta rekar! :D

Är ni kvar i HBG över natten?

• Skapa nytt...