xlars Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Antidepressiva är en klar hjälp när man spelar poker man tiltar inte alls lika mkt när man har otur. Kan tänka mig att betablockerare vore till fin hjälp vid livespel också de hindrar ju att man blir upprörd. De klassiska skakningarna som en del får när de har AA lär aldrig komma till exempel. Jämn och fin puls på >80 genom hela turneringen . Citera
xlars Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Kanske borde dopingklassas i poker? Citera
speltorsk_LOL Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Var hos läkaren idag han sucka och sa att det här är mer än han klarar av, så han skrev en remiss till en psykiatriker. Efter det fick jag ut all medicin jag ville också, Stesolid 10mg, Xanor 2mg, och en kombination av antidepressiva som ska kunna kicka igång en död häst. Ta det lugnt med drogerna i kombination till all sprit.... Lite måtta i bedrövelsen så att säga....jag vill oxå ha lite dödsdoser .... vad heter läkarn, och är han villig med receptblocket? Citera
xlars Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Ta det lugnt med drogerna i kombination till all sprit.... Lite måtta i bedrövelsen så att säga....jag vill oxå ha lite dödsdoser .... vad heter läkarn, och är han villig med receptblocket? Jag kombinerar inte benzo och alkohol, kaka på kaka liksom. Antidepressiva har inget med dessa att göra och är ej farligt i kombination. Citera
Larzzon67 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Många fina whiskey sorter nämda här och de kostar ju därefter. Vad tycker ni om de billigare sorterna? Klart att de aldrig kan komma upp i samma kvalitet men vill man dricka lite mer känns det ju bättre om det inte kostar en förmögenhet. Tycker själv Grants är en av de bättre som inte kostar så mkt. Alltså,du gillar Bowmore och vill ha en prisvärd whisky. Då ska du prova denna för endast 265 kr helröret. Är som en Bowmore-light ungefär. http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=405&Butik=0&SokStrangar= Citera
Larzzon67 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Sen måste vi reda ut begreppen lite här också. Man kan inte jämföra Lagavulin och Highland park... Här pratar vi två skilda världar.. Som att jämföra dam och herrfotfoll ungefär. Lagavulin är herrfotboll. Rå, brutal ,uthållig och kraftfull. Sånt där som Hans-Peter Briegel och Klas Ingesson använder som rakvatten. Highland park är damfotboll. Lite mjuk ,gosig och försiktigt. Det är den här drycken BlondinBella kan servera till snittarna på sminkpartyt. Sen är det en smaksak vad man gillar förstås Citera
Manhood Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Var på whiskyprovning i tisdags, Bowmore var på listan 12, 15, 18, 25 samt en special edition 16-årig som lagrats 6 år på sherryfat och 10 på bourbon. Mkt intressant tillställning där jag gick där ifrån med den 18-åriga som solklar favorit. Try it! Citera
niotio Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Antidepressiva är en klar hjälp när man spelar poker man tiltar inte alls lika mkt när man har otur. Kan tänka mig att betablockerare vore till fin hjälp vid livespel också de hindrar ju att man blir upprörd. De klassiska skakningarna som en del får när de har AA lär aldrig komma till exempel. Jämn och fin puls på >80 genom hela turneringen . Du kan väl fortfarande bli psykiskt upprörd trots intag av betablockerare även om kroppen inte reagerar fysiskt på upplevelsen? Förmodligen ganska vanligt med betablockerare vid livespel. Kommer ihåg Phil Ivey för flera år sedan att han såg ut att vara helt förlamad i ansiktet/ typ neddrogad, på en wpt tävling. Kan hända att det går att träna till sej detta men ett snabbare sätt borde vara intag av olika "droger". Psykopater borde också ha en medfödd talang Citera
Tottyville Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Är hela ditt liv en stor lvl eller? Hoppas du levlar mtp din lever. Citera
cab Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Chivas är det värsta rävgiftet genom tiderna. Citera
Partyjack Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Var hos läkaren idag han sucka och sa att det här är mer än han klarar av, så han skrev en remiss till en psykiatriker. Efter det fick jag ut all medicin jag ville också, Stesolid 10mg, Xanor 2mg, och en kombination av antidepressiva som ska kunna kicka igång en död häst. Någon slags Michael Jackson-mix? Chivas är grymt fin imo. Citera
MikeTime Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Chivas funkar om den legat i frysen ett par timmar och man dricker den snabbt. Citera
Larzzon67 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Chivas funkar om den legat i frysen ett par timmar och man dricker den snabbt. Så ja så ja.. Sluta chivas om det nu Citera
nacho1337 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 hmm missbrukare och grym på poker. Är du den nya Stu Ungar måhända? Citera
speltorsk_LOL Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 hmm missbrukare och grym på poker. Är du den nya Stu Ungar måhända? en god vän som lirat xlars på partys highstakesbord dog lite inombords när han läste detta. Vet inget om lars och hans game dock! Citera
sexyterran Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 jag mötte lars på stars, han spelar face up och tiltar lätt. ez game Citera
xlars Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2009 jag mötte lars på stars, han spelar face up och tiltar lätt. ez game Ja när jag spelar om småpengar slaskar jag allt för mkt tyvärr. Citera
xlars Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Köpte mig Lagaluvin idag och Grants som man kan ha att bjuda på . Kan informera om att min lever är i utmärkt skick än så länge, var någon som undrade. Testar sånt där lite då och då. Blir ens lever dålig så är den väldigt bra på att reparera sig om man börjar sköta om den. En vit månad så är det klart. Citera
Larzzon67 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Köpte mig Lagaluvin idag . Ja, men tala om va fan du tyckte då Citera
xlars Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Ja, men tala om va fan du tyckte då Jag drar ut lite på det, har inte öppnat flaskan än. Studerar den så smått och bygger upp förväntningarna. Citera
Larzzon67 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Jag drar ut lite på det, har inte öppnat flaskan än. Studerar den så smått och bygger upp förväntningarna. Hehe WP.. Citera
xlars Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Nu har jag testat den och den var riktig god, kandiderar helt klart på förstaplatsen över de jag provat. Men jag får utvärdera lite mer först . Citera
Larzzon67 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Nu har jag testat den och den var riktig god, kandiderar helt klart på förstaplatsen över de jag provat. Men jag får utvärdera lite mer först . Ta en till så lossnar det Citera
Larzzon67 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 btw köpte du nån Jämtlands Pilgrim ? Citera
Recommended Posts