Bluwajt Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 önskar att man hade PEs skolmotivation. nej då, istället blir det 12h sessions efter varandra. menmen, ska cleara en starsbonus nu iaf Citera
Bluwajt Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Rätt fin dag idag och då har guldkornen paradise hotel x2 och kvällsrunk x1 (är ju ingen pokeremil direkt) ännu inte varit med och bidragit. Okej plus, gjort lite skolsaker och är även semitrött så lär få några sovtimmar iaf. Dessutom semitaggad på skolan imon då jag gärna vill göra klart en del saker så jag får mer speltid sen gg Citera
emilio_15 Postad 12 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2010 Tacopaj mmm Fick tillbaka en analys jag skrivit om en killes uppsats om sitt spelmissbruk på svs idag, fick VG+ Inte helt oväntat var den skriven av en som går på skolans fiskebruksprogram Edit: pokerhaugen är så himla snäll Citera
jkkman Postad 12 Januari , 2010 Rapport Postad 12 Januari , 2010 min nl400 satsning går sådär, jätteosäker i alldeles för många spots och spewar rätt mkt:( blir att sätta sig med stove ett tag Citera
ulaf Postad 12 Januari , 2010 Rapport Postad 12 Januari , 2010 Tacopaj mmm Är inte den äcklig? Köttfärspaj eller bacon broccoli (?) är den rätta! Been there jkk Citera
emilio_15 Postad 12 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2010 Är inte den äcklig? Köttfärspaj eller bacon broccoli (?) är den rätta! Been there jkk Nej äger. Tråkigt med köttfärspaj. Ost och broccoli är nice. Citera
chipstutten Postad 12 Januari , 2010 Rapport Postad 12 Januari , 2010 Nej äger. Tråkigt med köttfärspaj. Ost och broccoli är nice. ja gillar alla Citera
Bluwajt Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Vet att många undrar hur många "."inlägg jorre snittar, så tog på mig uppgiften och kom fram till att det ligger på dryga 10%. Något lågt tyckte jag, men vad ska man göra Citera
jkkman Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Vet att många undrar hur många "."inlägg jorre snittar, så tog på mig uppgiften och kom fram till att det ligger på dryga 10%. Något lågt tyckte jag, men vad ska man göra räknar man in efterediteringar som inte punktas utan bara ändras utan att det står är det mucho mucho grejen är att jag skriver innan jag tänker och sen tänker jag och sen ändrar jag mig (det sista var en edit ) Citera
emilio_15 Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Avråder alla att spela på whitebet. Äckliga idioter. Förövrigt så GÅÅÅÅÅÅÅÅÅR det inte att sova. Tröstäter nachos fml Citera
Starfitter Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Avråder alla att spela på whitebet. Äckliga idioter. Förövrigt så GÅÅÅÅÅÅÅÅÅR det inte att sova. Tröstäter nachos fml +1 så iniiiiiiihelvete Citera
jkkman Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Avråder alla att spela på whitebet. Äckliga idioter. Förövrigt så GÅÅÅÅÅÅÅÅÅR det inte att sova. Tröstäter nachos fml vad har dom gjort? mig har dom behandlat väl iaf. Citera
emilio_15 Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 vad har dom gjort? mig har dom behandlat väl iaf. 1. Gjorde ett konto, gick inte att logga in i klienten. Dom sa till mig att göra nytt. 2. Gör nytt, funkar inte heller. 3. Efter en massa ringande med support skyller dom allt på mig och säger att det är mitt fel, att jag skriver fel lösenord. Vilket är omöjligt då jag kört copy paste och testat 100 gånger. Kommer även in på sidan. 4. Dom begär att jag ska skicka nå jävla screenshots? Helt värdelöst imo. Sket i det. 5. Begär uttag, 50 dagar sen nu, pengarna har varken kommit till mitt konto eller skickats tillbaka till siten. HEHEHEHEHE Citera
Sorkoas Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 50 dagar? Du ställer på dem bra. Trodde även att du visste om att de blåste mig på rakeback... Citera
emilio_15 Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 50 dagar? Du ställer på dem bra. Trodde även att du visste om att de blåste mig på rakeback... Var för att jag glömde bort det faktiskt, är bara $500 lyckligtvis. Nä hade glömt det också Äckel. Sov 2h inatt.....mår sinnes dåligt. Sovit 14h senaste 4 dygnen och då har minst 10h av dom varit riktigt värdelös sömn med oro och vaknat upp mer sliten än ag lagt mig osv :( Citera
ulaf Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Hade samma för ett par veckor sen, tror det berodde på att jag låg och oroade mig en del för vissa saker när jag skulle sova. Det har gått över nu tack och lov, men det kan bli en ond cirkel när man känner att man måste somna varje kväll =/ Citera
emilio_15 Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 mmmm får panik bara jag tänker på att jag måste ligga i sängen ikväll igen Citera
emilio_15 Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Kan inte träna mig trött heller eftersom jag inte är frisk. Äter alvedon/ibumetin fast jag inte behöver för att det är ganska effektivt mot den sjukt slitna känslan jag har i hela kroppen av sömnbristen... Att få stilnoct utskrivet om man bara går och förklarar att man verkligen inte kan sova och skulle behöva det DIREKT är omöjligt som 18-åring om jag känner sverige rätt va? Citera
emilio_15 Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Jävligt skön när man är ledsen imo Citera
speltorsk_LOL Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Att få stilnoct utskrivet om man bara går och förklarar att man verkligen inte kan sova och skulle behöva det DIREKT är omöjligt som 18-åring om jag känner sverige rätt va? Det blir problem. Krävs en massa utredningar och samtal hit & dit vad jag har hört, fast jag är inte 100. Hör med sjukan. Finns ju mycket benso på gatan dock. Citera
emilio_15 Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 roofies är väl rohypnol, fast du kanske menade det Hihi tog ett 40-gradigt bad nu, helt utmattad sköönt Citera
Recommended Posts