Snygglenn Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Najs att köpa lgh. Plugga där eller bor du i ume? Köttmarknad i studentstäder Citera
jkkman Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Najs att köpa lgh. Plugga där eller bor du i ume? Köttmarknad i studentstäder Bor i umeå och gjort det nästan hela mitt liv. Angående köttmarknaden så skulle det ju vara trevligt om man lyckades ta del av den Citera
mr-flow Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Bor i umeå och gjort det nästan hela mitt liv. Angående köttmarknaden så skulle det ju vara trevligt om man lyckades ta del av den skaffa studentleg, du tar studenten det här läsåret? Citera
jkkman Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 skaffa studentleg, du tar studenten det här läsåret? nä, men om jag varit normalt funtad hade jag tagit studenten det här läsåret Citera
Bluwajt Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 nä, men om jag varit normalt funtad hade jag tagit studenten det här läsåret Mtts idag, verkar gå som vanligt Varit deep i tre stora, 280 något i party med 200 itm, bubblade HR och ut som 100 något i brawl nyss. Kvar i 50r och wcoop 200 stars dock så får väl hitta lite pengar där. Citera
okocha Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 nån av er som spelar wcoopen? Citera
Bluwajt Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 nån av er som spelar wcoopen? nope, för fattiga tom rikjorre nu efter lghköpet Citera
fhaugen Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 nope, för fattiga tom rikjorre nu efter lghköpet jo jag Citera
okocha Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 nope, för fattiga tom rikjorre nu efter lghköpet ok, trodde ni var rika som troll hela bunten Citera
emilio_15 Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Postad 20 September , 2009 Hej dagboken, I fredags och lördags var jag en duktig storebror och följde med mamma och pappa för att hälsa på min lillasyster som nu mer bor i leksand. På fredagen kollade vi leksand-växjö där leksandsklacken körde "växjöklacken är ni redo", som väntat så kom inget svar från dom TVÅ stackare som stod där. Det var obv uträknat för direkt så började leksandsklacken köra "ni har bättre klack än mora, bättre klack än mooora" . Syrran blev även mycket glad för parfymen jag köpt till henne i usa! På lördagen så gjorde hon debut i lifs damlag i riksserien, vinst 5-1 mot linköping. Idag har jag varit i karlskoga och kollat domaren-leksand och när jag kom hem vid 20 drog jag upp ett litet MTT-pass som gick dåligt som vanligt . En tröst i sammanhanget är iaf att vi har studiedag i skolan imorn så slipper gå upp kl 7 trött och jävlig efter söndagsmisär . Citera
emilio_15 Postad 20 September , 2009 Författare Rapport Postad 20 September , 2009 ok, trodde ni var rika som troll hela bunten $40k från ath på spelet och lagt ~120k irl i sommar HEHE. 80k på resor, 10k på dator, 10-15k på kläder och typ 15 på diverse. var inte speciellt rik innan heller. Citera
Bluwajt Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 jo jag oväntat fiddeboy. Vinn skiten så firar vi med ;-) Citera
Hakflem Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 tyty! umeå Var i Umeå om man får fråga? Citera
Bluwajt Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Var i Umeå om man får fråga? Hakflem och jkkman meet up ftw! Citera
emilio_15 Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Postad 21 September , 2009 top 2 på mina top followers på facebook - megakillah och bluwwe Citera
jkkman Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Var i Umeå om man får fråga? Bor på grubbe just nu men lägenheten jag köpt ligger strax väster om centrum. Citera
kravmärkt Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Har varit väldigt inaktiv här och på pokerborden men nu när det sket sig så har jag tid att göra det som verkligen betyder något igen Ska även skaffa gymkort och troligtvis lägenhet. Hyres eller bostads? Har även sprungit med heltok skorna och jag vill inbilla mig själv att jag har fått ett bättre löpsteg Citera
jkkman Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Har varit väldigt inaktiv här och på pokerborden men nu när det sket sig så har jag tid att göra det som verkligen betyder något igen Ska även skaffa gymkort och troligtvis lägenhet. Hyres eller bostads? Du kan få hyra ett rum hos mig i umeå... : ) Citera
Rebonius Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Du kan få hyra ett rum hos mig i umeå... : ) OBS! Betalning sker endast i natura. Citera
jkkman Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 OBS! Betalning sker endast i natura. vem gillar inte söta pojkar , ) Citera
kravmärkt Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Du kan få hyra ett rum hos mig i umeå... : ) OBS! Betalning sker endast i natura. vem gillar inte söta pojkar , ) haha <33 måste bara gå ut först Citera
Bluwajt Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 haha <33 måste bara gå ut först Skulle du inte komma hit då? Jag vill ju och ta del av söta pojkar. Är för övrigt kär i fsistas inlägg här som är sjukt bra och vettiga i jämförelse med många andras. Citera
fhaugen Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Skulle du inte komma hit då? Jag vill ju och ta del av söta pojkar. Är för övrigt kär i fsistas inlägg här som är sjukt bra och vettiga i jämförelse med många andras. fsista är nog pfs bästa skribent Citera
okocha Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Är för övrigt kär i fsistas inlägg här som är sjukt bra och vettiga i jämförelse med många andras. fsista är den nya nebbis Citera
jkkman Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Skulle du inte komma hit då? Jag vill ju och ta del av söta pojkar. Är för övrigt kär i fsistas inlägg här som är sjukt bra och vettiga i jämförelse med många andras. +1 Citera
Recommended Posts