Gå till innehåll

Emilio_15 + hangaround


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej dagboken, I fredags och lördags var jag en duktig storebror och följde med mamma och pappa för att hälsa på min lillasyster som nu mer bor i leksand. På fredagen kollade vi leksand-växjö där leksandsklacken körde "växjöklacken är ni redo", som väntat så kom inget svar från dom TVÅ stackare som stod där. Det var obv uträknat för direkt så började leksandsklacken köra "ni har bättre klack än mora, bättre klack än mooora" :-D. Syrran blev även mycket glad för parfymen jag köpt till henne i usa!

På lördagen så gjorde hon debut i lifs damlag i riksserien, vinst 5-1 mot linköping. Idag har jag varit i karlskoga och kollat domaren-leksand och när jag kom hem vid 20 drog jag upp ett litet MTT-pass som gick dåligt som vanligt :-(. En tröst i sammanhanget är iaf att vi har studiedag i skolan imorn så slipper gå upp kl 7 trött och jävlig efter söndagsmisär :-P.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit väldigt inaktiv här och på pokerborden men nu när det sket sig så har jag tid att göra det som verkligen betyder något igen :twisted:

 

Ska även skaffa gymkort och troligtvis lägenhet. Hyres eller bostads? Har även sprungit med heltok skorna och jag vill inbilla mig själv att jag har fått ett bättre löpsteg :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...