Gå till innehåll

FILM: Freeze-out


slovakien

Recommended Posts

Tjena!

 

Jag har kollat in lite pokerfilmer och är det någon som vet något om filmen Freeze-out?

 

handling: Thursday night only means one thing for John and his friends: Poker Night.

A sanctuary from the horrors of living and working in Los Angeles, their weekly poker game is a ritual of jokes, beer drinking, and talking movies, politics, and sex. In short, it's a good time and the max bet is 25 cents so no one is going to go broke.

 

But something is bugging John. His friends don't respect him; any chance they get they cut him down, tell him he's boring, make him feel small. He's tired of being the butt of their jokes and he's not going to take it anymore…

 

So he raises the stakes, engineering a winner-take-all Freeze Out, never realizing it might cost him $100 bucks and his 7 best friends.

 

 

 

Enligt http://www.freeze-out.com/ kommer den snart..... jag tror lätt inte att den blir lika bra som rounders men hoppas att den kan ha någotlunda klass i sig....

 

:club::diamond::heart::spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHA!

 

Kollade in trailen på deras hemsida ( http://www.freeze-out.com/ ) Och den verkar mer än fattig,,,, Som jag sett handlingen, handlar det om lille mobbade Tom som vill höja staken och riskera sina vänner,,

 

OFAN,,rikserar han att losa 100 dollar? Fyfan vilken förlust det kan bli...han lär bli uteliggare ifall han losar den potten :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar man inte B-filmer kan man säkert skita i den med gott samvete. Personligen gillar jag B-filmer och tycker att den här verkar vara lite småcharmig och verkar ha glimten i ögat. Garanterat inte bra, men man ser väl inte en B-film för att man tror att den ska vara bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...