NikLasVegas Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Big mac index: Sverige: 4.58$ ~ 34 SEK Bali: 1.74$ ~ 13 SEK Äter du nötter för att bli mätt på krogen så visst... = Din kompis är en mytoman! Efter 2 veckor med familjen på Bali hade jag längtat efter McDonalds. Tillslut tog jag saken i egna händer och begav mig till donken på Kuta Beach. När jag kommer fram säger kassörskan att DOM HAR SLUT PÅ KÖTT. Ruggigt tragikomiskt. Fick beställa en fiskburgare, och satt och tjurade hela kvällen... Citera
Snygglenn Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Vart ligger bali hyatt? På kuta? Citera
NikLasVegas Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Vart ligger bali hyatt? På kuta? Näe, Kuta är för härjigt. Bali Hyatt ligger lite mer avskilt. Skulle gissa på runt 20min därifrån... Citera
Colderose Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Vart ligger bali hyatt? På kuta? I Sanur, en lugnare turistort än Kuta, c:a 2-3 mil norrut. Citera
Snygglenn Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Varför? Jag spenderar hellre tiden på bali då man kan surfa också vilket inte går i thailand (tror jag). Någon som vet om det går att hyra hus med stabilt internet och vad det kostar? Bumpar detta I Sanur, en lugnare turistort än Kuta, c:a 2-3 mil norrut. Ah ok, där man åker med båten till Lembongan va? Citera
ypsil0n Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 japp från sanur gick båten till lemboghan Citera
Recommended Posts