Nidson Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Finns det någon här som har en positiv känsla när ni får in ett degen på ett coinflip? Min spontana tanke är alltid att "oki, där rök ett inköp". Citera
speltorsk_LOL Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Min spontana tanke är alltid att "oki, där rök ett inköp". Då vet du ju att du har rätt i ca. 50% av fallen. Jag brukar vara ganksa nöjd, då det ofta finns en massa död deg i potten, samt att det alltid är gott o "ta en giv" s.a.s Citera
Opteron Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Hela förra hösten så tänkte jag, sure, all in! nu ska här stackas =) (och så drog min TT ut KK) Citera
Maruzi Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 beror ju på hur du sprigner.. Citera
Caroline87 Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Försöker komma på hur jag ska reagera vid allins för att det ska stå, har ju obv försökt med "hejja påarn" - stå och knyta näven och ropa ut vilka kort som ska komma, "bort tittarn" - byter bord och spelar vidare normalt, kommer snart tillbaka endast för att märka att man autorebuyat och den andra killen sitter med dubbelt inköp.. håller på att jobba på några lite mer kreativa alternativ. Citera
Starfitter Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 känns ganska töntigt att flippa. Brukar försöka få in den som minst 95% på river. orka varians och älska folda imo sanningsedit: Jag skrattar/gråter och blundar väldig ofta Citera
Pold Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 "Håll upp, Håll upp!!!!"... "Fitta.." eller ibland "...tacka fan för det.." Citera
Skwatte Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Försöker komma på hur jag ska reagera vid allins för att det ska stå, har ju obv försökt med "hejja påarn" - stå och knyta näven och ropa ut vilka kort som ska komma, "bort tittarn" - byter bord och spelar vidare normalt, kommer snart tillbaka endast för att märka att man autorebuyat och den andra killen sitter med dubbelt inköp.. håller på att jobba på några lite mer kreativa alternativ. Har själv kört en del på att heja på motståndarens outs, funkar förvånansvärt bra! Citera
Partyjack Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Har själv kört en del på att heja på motståndarens outs, funkar förvånansvärt bra! +1, rekommenderas varmt! Citera
Nidson Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2009 +1, rekommenderas varmt! -1, man vill ju ta bort sig själv när det inte funkar. Citera
JGrande Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Har själv kört en del på att heja på motståndarens outs, funkar förvånansvärt bra! reverse jinx är ju nuts Citera
mattiaz Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 tänker varians, kollar på mina andra bord... Citera
popquee Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Provade att heja på FIs outs, jag blev enoutad av hjärter T.. Citera
aglo Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 "EN GÅNG I LIVET!". Känns som att jag har förbrukat den många gånger om. Den borde man väl spara till nåt finalbord. Citera
Luap Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 "Nu är det kört! Nu är det kört!" Just nu är det oftast så också Citera
klanton Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Det gäller att tänka positivt. Om man känner sig helt säker på att man kommer träffa så gör man det, alltid. Men det funkar verkligen inte att typ halvtänka positivt, alltså att man försöker tänka positivt men innerst inne vet att man kommer torska. Det är väldigt svårt att bemästa detta. Det är verkligen inte ofta man lyckas med detta konststycke. Citera
Partyjack Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 -1, man vill ju ta bort sig själv när det inte funkar. Haha.. Tvärtom tycker jag, tänker alltid "jag sa ju det" när motståndarens bräda är färdig. Citera
Partyjack Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Det är verkligen inte ofta man lyckas med detta konststycke. Ungefär hälften av gångerna? Citera
Mr.Lajban Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Ha, ha. Många sköna tips. Upplever självklart att just mina flipps får stå mer sällan. Fan när man sitter där inget A, inget A, inget A. River A. Skiiit! Ungefär lika effektivt som när man står på tee med golfklubban och tänker inte i vattnet, inte i vattnet... plums. Citera
pisak84 Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 där jag spelar får man inte se motståndarens kort vid allin... så jag brukar va positiv och alltid se möjligheterna typ om man har 33 så kommer floppen AKJ äh vafan rätt stor chans att han har 22.. Citera
klanton Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Ungefär hälften av gångerna? Menade hur svårt det är att intala sig själv att man kommer vinna. Citera
Björnerik Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Tänk alltid "RUTER ÅTTA" Dvs om du inte behöver klonka och 8d är ofarlig. Funkar förvånansvärt ofta... (dvs att ruter 8 kommer). Citera
honest99 Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Klicka fram ett annat bort och tänk där det eventuellt behövs. Citera
Recommended Posts