Snygglenn Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 ep7 nån? bump, nån som hittat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikael1337 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 bump, nån som hittat? Verkar inte som e7 finns någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapsu Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 e07 finns ute, vet inte hur mycket mer jag kan säga utan att det bryter mot regler... : o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 E07 finns ute vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapsu Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 vart? Kolla PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Kolla PM skicka till mig med pls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 skicka till mig med pls mig oxå pls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 e07 finns ute, vet inte hur mycket mer jag kan säga utan att det bryter mot regler... : o me2 plx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 memememe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 e07 finns ute, vet inte hur mycket mer jag kan säga utan att det bryter mot regler... : o Vill också ha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 mig med pls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nieezzborren Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 mememememem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 me 2 plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecoldwind Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 jag med tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 please Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 enklare att bara outa här och leva med varningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Allvarligt, jag var typ först av alla att be om att få det skickat. Du gör dig själv därmed rättvisa genom att skicka länken till mig först. Om så inte sker och vi av en händelse råkar mötas i en HU match kommer min preflop 3bets siffra ligga runt 30% vilket. Detta har tidigare motståndare många gånger upplevt som ytterst obehagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 ligger det väl uppe någonstans brukar det ju inte dröja så länge innan det kommer upp på mer tillgängliga platser.... så tummen ur och upp med det på en för allmänheten känd plats som absolut inte bryter mot några regler på pf eller lagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Allvarligt, jag var typ först av alla att be om att få det skickat. Du gör dig själv därmed rättvisa genom att skicka länken till mig först. Om så inte sker och vi av en händelse råkar mötas i en HU match kommer min preflop 3bets siffra ligga runt 30% vilket. Detta har tidigare motståndare många gånger upplevt som ytterst obehagligt. haha har inte du fått-- jag har ägd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Om nån hittar så tanka upp det nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Allvarligt, jag var typ först av alla att be om att få det skickat. Du gör dig själv därmed rättvisa genom att skicka länken till mig först. Om så inte sker och vi av en händelse råkar mötas i en HU match kommer min preflop 3bets siffra ligga runt 30% vilket. Detta har tidigare motståndare många gånger upplevt som ytterst obehagligt. Om det nu är så obehagligt, varför spelar du inte alltid med 30% ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 enklare att bara outa här och leva med varningen haha shit vilket badass Åsa har fött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 PMa mig också då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 haha shit vilket badass Åsa har fött hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikael1337 Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 PMA mig också : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts