Gå till innehåll

Nytt paus system?


kimpa39

Recommended Posts

Underbar nyhet, bra jobbat Stars!

 

Det enda som jag på rak arm verkligen saknar nu är AUTOADDON... =)

 

 

Auto add-on har väl funnits ganska länge på stars? Jag brukar använda mig av det iaf. Liten knapp nere till vänster.

 

Angående syncade pauser... Jag har lirat ett gäng sattar idag och där var det inga syncade breaks, gäller det bara vanliga mtt? Hur är det med turbo mtt's?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Auto add-on har väl funnits ganska länge på stars? Jag brukar använda mig av det iaf. Liten knapp nere till vänster.

 

Angående syncade pauser... Jag har lirat ett gäng sattar idag och där var det inga syncade breaks, gäller det bara vanliga mtt? Hur är det med turbo mtt's?

 

Fast numera dyker den upp i pauser som inte är add-on-pauser och det händer alltså ingenting om man klickar i den. Det förvirrade mig ganska rejält.

"Rebuys available until first break" funkar ju inte längre heller.

 

Alla turneringar verkar inte vara med i synchronized breaks. Är det bara turneringar som är "regular" som är det?

 

Det känns verkligen som att det är en buggig betaversion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Observera att synkroniserade pauser inte gäller i alla turneringar riktigt ännu utan att funktion sakta med säkert rullas ut i vårt turneringsschema.

 

Man kan se i turneringslobbyn vad som gäller för den turnering man spelar där det står om det är vanlig paus (var 60 minut) eller synkade.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, vi pratar om Multi Table Sit n Gos? Annars är jag väldigt förvirrad. De kör i alla fall breaks i alla Multi Table sittar jag kan se i lobbyn.

 

lol, när ja skrev mitt första inlägg så hade dom inte pauser, men nu har jag inte spelat sedan dess, men nu verkar dom ha ordnat det, så du får väl rätt då med lite,lite marginal. :)

 

GJ PS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FÖRFAN pokerstars, måste ni lägga break i 45 manna SIT N GO! vad är felet???

 

Håller med. Fy fan va illa! Pauser i SNG's är otroligt störande. Då har man spelat dessa för sista gången. Verkar vara ganska många som har samma åsikt för det är totalt dött på 45-manna $60, brukar vara ganska bra action där annars. Jag spelade mycket 180-manna sng innan men slutade med det eftersom det var sjukt störigt att en paus inträffade hela tiden på finalbordet.

 

Jag fattar fan ingenting... Är det någon sng grinder som vill ha paus i 45-pers? Om det nu tvunget måste vara paus så se till att lägga in det i 18-pers sng oxå, annars hamnar ju dessa helt i ofas efter ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Observera att synkroniserade pauser inte gäller i alla turneringar riktigt ännu utan att funktion sakta med säkert rullas ut i vårt turneringsschema.

 

Man kan se i turneringslobbyn vad som gäller för den turnering man spelar där det står om det är vanlig paus (var 60 minut) eller synkade.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Informationen är lite sådär. I en rebuy-turnering jag spelade stod det "rebuys available until the first break, one add-on......".

I första pausen dyker till och med auto add-on-knappen upp, jag klickar i den, men ingenting händer. Det visar sig att det är en sync. break.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med. Fy fan va illa! Pauser i SNG's är otroligt störande. Då har man spelat dessa för sista gången. Verkar vara ganska många som har samma åsikt för det är totalt dött på 45-manna $60, brukar vara ganska bra action där annars. Jag spelade mycket 180-manna sng innan men slutade med det eftersom det var sjukt störigt att en paus inträffade hela tiden på finalbordet.

 

Jag fattar fan ingenting... Är det någon sng grinder som vill ha paus i 45-pers? Om det nu tvunget måste vara paus så se till att lägga in det i 18-pers sng oxå, annars hamnar ju dessa helt i ofas efter ett tag.

 

 

Lirar du 180manna turbo, så har dom ju vart pausfria i några månader.

Sen att det var osynkade pauser tidigare kan ja tycka är lite värdo, men när dom är synkade tycker jag det bara finns fördelar. Man kan göra saker utan att stressa osv, pissa, göra macka, röka, dra en tarzan eller vad man nu vill göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...