Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition


Myt4z

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har blivit upplyst, insett att pokerbreak inte håller. Slösurfar/ser på tv på dagarna typ, gör inget vettigt och har kommit ur träningsformen dessutom.

Enda jag vill är ju att flytta just nu, ska på en del visningar på söndag och har dessutom fixat stejk med en bra deal så nu tänker jag bara tuta och KÖRA.

 

Lockdown time nu, från imorgon, blir att få in rutinen igen... vakna, träna, äta, spela, pissa, spela, skita, spela, äta, spela och sova typ. Kanske kan få lucka för nån eventuell utgång eller liknande men main prioritet är poker nu.

 

Borde inte stressa upp mig själv för mycket, vill ju flytta så fort som möjligt men att punga ut 2 miljoner på en lägenhet är ju bland det största beslutet man tar i sitt liv... Men får jag in dagsrutinen blir det softare att bo hemma ändå, just nu ligger jag i mitten där jag inte får något gjort och trivs inte med det.

 

Iallafall, pokermålen skrev jag tidigare men kan göra om det:

 

spela nl200 månaden ut, positivt resultat kanske 40k händer. Börjar så sen får vi se vad som händer, har inte spelat på ett tag nu så kommer vara ur form men dröjer nog inte länge innan jag tar över ongame.

Gäller att komma in i "rytmen", när man spelar som mest så börjar man ju notera sjuka tells som man aldrig skulle se innan =).

 

Nåja, updatear med tiden, nu vill jag bara komma igång. Lockdown it is.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avrunda dagens spel, blivit lite HU men mestadels 5 max. Fortsätter i samma takt, dvs, spikrakt neråt. Slutade tillslut bara 2.5 bi ner.

Har nu spelat över 100 k händer sen jag slutade jobba i mitten av augusti, och ser inga som helst tecken på att det ska vända.

 

Däremot har jag känt att mitt spel funkat bättre och bättre, länge sedan jag var så nöjd trots att det bara går sämre och sämre resultatmässigt.

Är över 210 k händer detta år, och senaste månaden som var ok resultatmässigt var i Januari. Hört att folk sprungit dåligt över stort antal händer, men det känns lixom..lönlöst. Har fått in mer och mer händer, mer volym. Men man tappar suget lixom, alltid grinda i motvind.

 

Nåväl, nog wajnat, hjälper inte det heller:)

 

Najt alla fans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fler Finnar och Iranier lockdownar sig till Södermalm. Gogogogogogogo...

 

:D

 

Nice chillarn, allt på nl400?

 

Mytaz om du känner att spelet flyter bättre och bättre, är det ju bara köra på så kommer det vända. Däremot om spelet påverkas av downswingen måste man ju börja hitta nån lösning, kände lite så idag.

 

Spelade 2350 händer nyss, rätt mkt för första sessionen på ett bra tag =). Började åt helvete, torska 2 flips, setups osv inget funka i princip spelade ganska löst också. Backa väl 850$ direkt så funderade på att lägga av men tighta ner mig och började folda lite, tror jag gjorde några sjuka folds där jag kan legat före men blir lätt så när man springer apkasst.

 

Iallafall så vände jag det i slutet och slutar 14$ upp ungefär, och då fick jag en connection lost med KK när jag 4betade så båda fick pengarna tillbaka typ =(. Rätt nöjd, börjar vänja mig med grind+nya skärmen osv så blir mer lir ikväll om jag inte drar ut. Later.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"ta över ongame" gött med höga mål heheh

Har blivit upplyst, insett att pokerbreak inte håller. Slösurfar/ser på tv på dagarna typ, gör inget vettigt och har kommit ur träningsformen dessutom.

Enda jag vill är ju att flytta just nu, ska på en del visningar på söndag och har dessutom fixat stejk med en bra deal så nu tänker jag bara tuta och KÖRA.

 

Lockdown time nu, från imorgon, blir att få in rutinen igen... vakna, träna, äta, spela, pissa, spela, skita, spela, äta, spela och sova typ. Kanske kan få lucka för nån eventuell utgång eller liknande men main prioritet är poker nu.

 

Borde inte stressa upp mig själv för mycket, vill ju flytta så fort som möjligt men att punga ut 2 miljoner på en lägenhet är ju bland det största beslutet man tar i sitt liv... Men får jag in dagsrutinen blir det softare att bo hemma ändå, just nu ligger jag i mitten där jag inte får något gjort och trivs inte med det.

 

Iallafall, pokermålen skrev jag tidigare men kan göra om det:

 

spela nl200 månaden ut, positivt resultat kanske 40k händer. Börjar så sen får vi se vad som händer, har inte spelat på ett tag nu så kommer vara ur form men dröjer nog inte länge innan jag tar över ongame.

Gäller att komma in i "rytmen", när man spelar som mest så börjar man ju notera sjuka tells som man aldrig skulle se innan =).

 

Nåja, updatear med tiden, nu vill jag bara komma igång. Lockdown it is.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"ta över ongame" gött med höga mål heheh

 

Jadå ge sTARVIN 2 månader så krossar han $50/100 sen!

 

THE NITS ARE TAKING OVER!!!! :ola::ola::ola:

 

hehe ska följas! :mrgreen:

 

hahaha man måste ju satsa högt :D, "ta över ongame" tog väl i lite då ;).

 

Sjukt, satt mig och tänkte känna lite på lördagsvärdet, tog ca 10 minuter och jag var back 5 inköp... vet inte riktigt vad jag ska säga men poker är kul ibland. Krigade en del, fick in 2k händer tog igen backet till ca 500$- men sen kraschar fittongame och borden stängs ner när jag precis börjat få kontroll på fisken, ty. Fortfarande lite ovan med spelet men det kommer, några marginella beslut och några sämre bluffar men så kan det gå.

 

Blir ett break nu på kanske 30 min sen blire långgrind, hoppas mina highstakesryssar kommer in och donerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde sluta spela på helgkvällar, har varit såhär på senaste tiden... 1600$ under EV på nl200 och då räknas inte alla jävla riverutsugningar med heller. Satt en MEGAfisk, typ 60/50 med en 1900$ stack, hade nog fått ett x antal BI från mig, drog bland annat ut mig i en megapott, turade mot alla i princip.

 

Tappade mao hela månadsplusset (1500$), bara lirat 2 dagar, men still. Går väl inte klaga, jag gjorde ju rätt, vet att jag spelade bra men varför springer jag så kasst på helger nuförtiden, fattar inte riktigt poängen.

 

Ett jobbigt läge här, hur gör vi?

 

Ongame Network $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 328490

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

CO: $177.05

BTN: $331.10

SB: $140.60

Hero (BB): $735.25

UTG: $549.10

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BB with K :heart: K :diamond:

UTG raises to $7, 2 folds, SB raises to $20, Hero raises to $55, UTG raises to $90, SB raises to $140.60

 

Notera stack på mig och UTG, SB är fisk så hans range har jag slagen men UTG va rätt tight ser i princip bara QQ+ i hans range. Push/Syn? Antar att det inte går att folda.

 

Spelat 5.5k händer idag, får väl ses som positivt att få in lite händer iallafall men sjukt frustrerande att man börjar sessionen med att backa 5 bi för att sen jaga och nå BE, för att sen bli äckelbögsetupad och återigen jaga.

Palla, nu sova sen visning för lägenheten imorgon. Får se om det går bättre imorgon helt enkelt, tjao.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde sluta spela på helgkvällar, har varit såhär på senaste tiden... 1600$ under EV på nl200 och då räknas inte alla jävla riverutsugningar med heller. Satt en MEGAfisk, typ 60/50 med en 1900$ stack, hade nog fått ett x antal BI från mig, drog bland annat ut mig i en megapott, turade mot alla i princip.

 

Tappade mao hela månadsplusset (1500$), bara lirat 2 dagar, men still. Går väl inte klaga, jag gjorde ju rätt, vet att jag spelade bra men varför springer jag så kasst på helger nuförtiden, fattar inte riktigt poängen.

 

Ett jobbigt läge här, hur gör vi?

 

Ongame Network $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 328490

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

CO: $177.05

BTN: $331.10

SB: $140.60

Hero (BB): $735.25

UTG: $549.10

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BB with K :heart: K :diamond:

UTG raises to $7, 2 folds, SB raises to $20, Hero raises to $55, UTG raises to $90, SB raises to $140.60

 

Notera stack på mig och UTG, SB är fisk så hans range har jag slagen men UTG va rätt tight ser i princip bara QQ+ i hans range. Push/Syn? Antar att det inte går att folda.

 

Spelat 5.5k händer idag, får väl ses som positivt att få in lite händer iallafall men sjukt frustrerande att man börjar sessionen med att backa 5 bi för att sen jaga och nå BE, för att sen bli äckelbögsetupad och återigen jaga.

Palla, nu sova sen visning för lägenheten imorgon. Får se om det går bättre imorgon helt enkelt, tjao.

 

gråtpush o ber till gudarna. (hoppas på fold) :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag är riiktigt tiltad men försöker skriva sansat.

 

KK, synade SB och hade nog vikt push från UTG då han aldrig skulle pushat nått annat än AA där. UTG flatsynade, flop Q6x, jag och UTG checka ner hela vägen han visade AKs, och fiskjäveln visade 66.

 

Spelade nyss, börjat hitta spelet igen, började som vanligt backa rakt ut men sen hände det som jag missat. Spelade RIKTIGT bra, gjorde alla beslut rätt, vann massa non-sd många bluffar osv satt och jag är deep mot en fisk, floppar set på TVÅ bord samtidigt.

 

YES, fisken donkar pott, 4way med färgdrag... INTERNET HOPPAR. Har fått problem med routern igen, det måste vara ett jävla skämt, routern var perfekt i början men nu har den strulat, D-link is the shit som man säger... FÖR I HELVETE GE MIG MINA 1000$ fitt D-BÖGLINK. Bra tajming att hoppa på, herregud typ 4x värre än att ha AA och bli dissconnectad.

 

Kan inte grinda med mobilt heller då det är för segt, blir sladd när jag flyttar så jag slipper dessa jävla noobproblem. FAN asså, spelar riktigt bra nu, kändes stabilt igen vilket iof är positivt. Nu kan man inte grinda, aja ska se vad jag kan göra blir att mixtra lite i inställningarna eller reseta skiten och se om det funkar... varför lixom, bra tajming, why god why.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av månadens största potter so far. Definitivt månadens äckligaste river so far! Arvin öppnar bordet på turn, obv kmr K på river. Du e fan skyldig mej $2k! :twisted:

 

$3/$6 No Limit Holdem

5 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

UTG 4getFULL ($214.30)

CO Hero ($1,396)

BTN Lemmenpeitsi ($955.55)

SB Guts2k9 ($1,055)

BB Shurik.N ($973.05)

 

Pre-Flop: ($9, 5 players) Hero is CO A:heart: A:diamond:

1 fold, Hero raises to $18, 1 fold, Guts2k9 calls $15, Shurik.N raises to $66, Hero raises to $157, Guts2k9 folds, Shurik.N goes all-in $901.05, Hero calls $798.05

 

Flop: 9:club: 2:heart: 4:heart: ($1,964.10, 2 players, 1 all-in)

 

Turn: 10:spade: ($1,964.10, 2 players, 1 all-in)

 

River: K:diamond: ($1,964.10, 2 players, 1 all-in)

 

Final Pot: $1,964

Shurik.N shows THREE_OF_A_KIND KING

K:club: K:heart:

Hero shows PAIR ACE

A:heart: A:diamond:

 

Shurik.N wins $1,961 (net +$987.95)

 

Guts2k9 lost $18

Hero lost $973.05

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahhaha, being me... riggar genom att tabba upp bord =(.

 

KK vs AA i 700$ potten nyss men fick inte dra ut, borde typ foldat mot honom... K high flush mot A high flush mot samma snubbe, han fick inte ens ut hela inköpet, gj noobjävel river parades men ändå.

 

Resetade routern, har funkat klockrent so far så ser ljust ut =).

 

En bluff från idag, ok eller spewish? nån gissning på hans range?

 

Ongame Network $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 329829

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

CO: $224.90

BTN: $212.80

SB: $234.65

Hero (BB): $191.00

UTG: $300.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero is BB with 3 :club: 3 :diamond:

UTG raises to $4, 2 folds, SB raises to $12, Hero calls $10, UTG calls $8

 

Flop: ($36.00) 7 :heart: 2 :heart: T :diamond:(3 players)

SB checks, Hero bets $25.00, UTG folds, SB calls $25

 

Turn: ($86.00) 5 :club:(2 players)

SB checks, Hero bets $50.00, SB calls $50

 

River: ($186.00) T :spade:(2 players)

SB checks, Hero bets $104.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...