Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition


Myt4z

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ang mitt mål, kommer skjuta på det lite tror jag tar det lugnt den här månaden pokermässigt pga högskoleprovet och lite annat som händer men sen dra igång på allvar.

 

Inte fått skärmen än, men väntar med spänning då den verkade nötig =). Sjukt uttråkad när man inte spelar poker, känns som att det inte händer något i princip, får väl börja ta tag i saker och få lite gjort nu.

 

Laters.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela lite nätpoker nyss, va ett tag sen sist =). Inledde lite nl200 började stabilt innan jag åkte på lite setups, standard men sen började det roliga.

 

Sjuk tilt! hade printat log men tydligen va den borta, om nån vet hur man kollar chathistory på ongame så hojta :P.

 

Har sprungit bra mot en reg på nl100 under en period förut, killen har klivit upp och jag turnar set mot KK och vi får in det och han spårar ur helt i chatten. Var sjukt sugen på att svara honom men skrev inget och han fortsatte i denna anda:

 

"Idiot cant you read?"

"xxxx your sooo good, plz learn me how to hit these twoouters"

"Worst reg ever", "Fkin joke", "Every time you have a hand, plz die"

 

Efter att jag 3betat och han foldat lite senare fortsätter det sen plötsligt:

 

"Plz HU now, any stakes" osv osv ja var massa roliga rader men ignorerade allt tillslut drog han och jag skrev "Done crying?" =).

 

Va plus 1200$ men tappa ner till 650$ i slutet fick tre överpar mot set och en AK där jag spewade/tltade totalt mot floppat set i 3betad pott mot lagtard... men är så trött att jag knappt kan öppna ögonen nu. Är ändå glad, för egentligen skulle jag inte ens ha spelat då jag har pokerpaus men min rakeback låg på kontot och ödet hade nog bestämt att jag skulle sno lite $$$ från fredagsvärdet.

 

Funderar på att fortsätta pausen och knappt sitta vid datorn eftersom jag slösurfar mycket när jag inte spelar poker, eller om jag ska fortsätta lira då spelet flöt på mkt bra. Vi får se helt enkelt. Sovdags nu, gn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice one starvin! :D

När och vart blir det lägenhet?

 

Ty ;).

 

Har kollat runt en del, vill gärna flytta så snart som möjligt men lär ju ta stejk när jag gör det så jag kan fortsätta spela och kliva upp i nivåer. Ska på visningar imorgon+nästa söndag så då får vi se, lackar bara att priserna i sthlm är sjuka och idioter lägger bud som om dem vore multimiljonärer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty ;).

 

Har kollat runt en del, vill gärna flytta så snart som möjligt men lär ju ta stejk när jag gör det så jag kan fortsätta spela och kliva upp i nivåer. Ska på visningar imorgon+nästa söndag så då får vi se, lackar bara att priserna i sthlm är sjuka och idioter lägger bud som om dem vore multimiljonärer...

 

agreeeeeeeeeeed

 

Lägenheten du skickade häromdagen var ju otroligt sick. 30kvm, inte överdrivet centralt och helt fuckad på insidan. Som en crackhouse och den låg uppe på 2m :shock:

 

GL med lägenheterna.. flytta till Söder imho:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fastnat rätt hårt framför The City maraton på MTV idag lol. Sjukt fräscha chicks i den serien så ingen kan håna mig. Totally worth it!

Nu blir det utgång för hela slanten men först Den-Swe obv.

 

Btw. Vilka andra nätverk är bra förutom ongame? Känns som jag måste byta snart för blir bumhuntad av min egen coach atm. Hur kass kan man vara? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bustade efter 1h i 750k gtd sen satte grinden igång. Låg snabbt 2k back men lyckade hitta plusset till slut. Denario från pf är här på grindstuga ikv. Nu blir det buffalo wings sen troligtvis mer grind :ola:

 

Sessionens snuskigaste mot en jättefisk.

 

$2/$4 No Limit Holdem

4 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

CO 5ABOTAGE ($423)

BTN pouaro1 ($897.30)

SB Picasssoo ($462.30)

BB Hero ($517.40)

 

Pre-Flop: ($6, 4 players) Hero is BB 2:diamond: J:spade:

1 fold, pouaro1 calls $4, 1 fold, Hero checks

 

Flop: 4:club: J:club: 2:spade: ($10, 2 players)

Hero checks, pouaro1 bets $10, Hero raises to $35, pouaro1 raises to $70, Hero raises to $90, pouaro1 goes all-in $813.30, Hero goes all-in $388.40

 

Turn: 5:club: ($1,036.80, 2 players, 2 all-in)

 

River: 4:diamond: ($1,036.80, 2 players, 2 all-in)

 

Final Pot: $1,036

Hero shows TWO_PAIR JACK FOUR

2:diamond: J:spade:

pouaro1 shows FULL_HOUSE FOUR TWO

2:heart: 4:heart:

 

pouaro1 wins $1,413.90 ( won +$516.60 )

 

Hero lost -$517.40

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick skärmen precis :), SICK skillnad. Övergången 17"->24" va värre än jag trodde, men vänjer mig säkert om några dagar.

 

Skärmen isig känns bra, skärpan osv känns aningen annorlunda mot min laptop men tror det beror på att den använder dells glasteknik eller vafan det hette. Tror inte 24" gör det, men kan inte klaga, går ju dessutom vrida den 90grader ;).

 

9 dagar kvar på mitt break nu, sen blire gejm, angående pluggandet har jag knappt kommit igång men ska försöka grinda det snart. Nu blire att se nån film med nya skärmen för att testa lite, laters!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halllåj.

 

Har inte skrivit på ett tag, men jag lever!!

Pokern går som vanligt, dvs helt åt helvete. Fått in ca 19 k händer denna månad, är back ca 1,3$k på spelet. I princip uteslutande NL100. Så jag svävar på moln, och inväntar första månaden där jag faktiskt plussar på spelet, sen jag gick på heltid.

 

Iaf, tänkte ordna ngn site där man kan lira med €. Orkar inte med Boss, så undrar lite hur Unibet är? Hur är Entraction nu för tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag verkar vara den enda som går bra i dbn atm. Håller jag i det här resten av månaden kan det bli en mkt bra månad. Kanske t.o.m rekordmånad.

 

Mysig turn:

$3/$6 No Limit Holdem

5 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

UTG Hero ($708)

CO al_capone35 ($612.10)

BTN bloods90 ($808.70)

SB umkainplay ($120)

BB Kingis00 ($722.80)

 

Pre-Flop: ($9, 5 players) Hero is UTG 10:spade: K:spade:

Hero raises to $21, al_capone35 calls $21, bloods90 calls $21, umkainplay calls $18, 1 fold

 

Flop: K:diamond: 8:diamond: 10:club: ($90, 4 players)

umkainplay checks, Hero bets $70, al_capone35 calls $70, bloods90 raises to $265, umkainplay folds, Hero goes all-in $617, al_capone35 goes all-in $521.10, bloods90 calls $422

 

Turn: K:club: ($2,055.10, 3 players, 2 all-in)

 

River: 2:diamond: ($2,055.10, 3 players, 2 all-in)

 

Final Pot: $1,863

Hero shows FULL_HOUSE KING TEN

10:spade: K:spade:

al_capone35 shows FLUSH ACE

4:diamond: A:diamond:

bloods90 shows FLUSH KING

7:diamond: 6:diamond:

 

Hero wins $2,051.80 ( won +$1,343.80 )

 

umkainplay lost -$21

al_capone35 lost -$612.10

bloods90 lost -$708

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...