Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition


Myt4z

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

båda är kvar och har ok stacks, finns ingen count vad jag sett iaf =(

 

Oleksandar Sharov 4.030.000

Michal Polchlopek 1.547.000

Johan Sirback 1.075.000

Lars Persson 1.048.000

 

Chipcount för ca 20min sedan. Ingen aning om vad som hänt efter det

 

Läste att Sharov hade dubblat Persson med 66 mot 77, såå 3mille på Sharov och Persson 2mille då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty för railstödet grappar! Ska bli jeffligt nice att se sändningen i tv sen ich se hur dom klipper allt. Allt barkade loss igår, alla var inne och gröta med stooora sleven, och nu ska vi spela emop :S

 

mvh xlars

 

hahaha riiiktigt sjuk utgång igår fan. Hoppas inte ni spelar EMOP idag :lol:

 

Så hur slutade det hela?

 

SKSK 4a för €56k och fille 3a för €76k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(SÄTT PÅ VIDEON FÖRST, SEN FORTSÄTT LÄSA TEXTEN, VIKTIGT)

 

3-2 i matcher på fifa till Arvin.

 

Men vad händer? Shahin åker på slag, men han står kvar, han får två slag men han står kvar, Arvin slår en gång till och när han öppnar ögonen står Shahin kvar.. "varför fallar han inte?".. kan det Shahin sa innan utmaningen vara sant? Kommer han vinna med 5-3? Kan det vara sant? Har han låtit mig vinna enbart för att stå vid sitt ord?

ali-liston.jpg

 

 

Han sa det innan utmaningen... Arvin tar i och slår sitt hårdaste men.. WOOOOSCH... miss.

 

Shahin duckar undan...

Muhammadalipictures2.jpg

 

Shahin kollar mot Arvin ler och slår till hårt.

muhammadali.jpg

muhammad_ali3.jpg

 

ARVIN ÄR SKAKAD!!! ARVIN ÄR SKADAD.. HAN FALLER NER MOT MARKEN!

muhammad-ali.jpg

 

Domaren räknar... Arvin kan inte ställa sig upp...1..2..3.. Shahin vill slå mer men domaren håller honom borta!

_42451921_ali10.jpg

 

SHAHIN HAR VUNNIT! ARVIN ÄR CHANSLÖS!!!

ali_liston_knockout.jpg

 

---

 

Arvin vaknar upp och det enda han kommer ihåg är bilden av Shahins jabb

MuhammadAli.jpg

 

Och när han han kollar runtomkring ser han en glad Shahin som skriker; "I told you so! I said I was the greatest even before I knew I was the greatest"

 

muhammad-ali-the-greatest-of-all-time.jpg

 

__________

 

 

I want you Arvin. Shahin innan matchen

 

"It is befitting that I leave the game just like I came in, beating a big bad monster who knocks out everybody and no one can whup him. So when little Shahin89 from Haninge, Stockholm, came up to stop IRLsucks. The man who annihilated everybody twice. HE WAS GONNA KILL ME! But he played better than Arvin. His attacks are better than Arvins's. He's a better Fifa player than Arvin. And I'm better now than I was when you saw that 21-years old undeveloped kid running from IRLsucks. I'm experienced now, professional. Thumbs been broke, been knocked down a couple of times, I'm bad! Been chopping trees. I done something new for this fight. I done wrestled with an alligator. That's right. I have wrestled with an alligator. I done tussled with a whale. I done handcuffed lightning, thrown thunder in jail. That's bad! Only last week I murdered a rock, injured a stone, hospitalised a brick! I'm so mean I make medicine sick!

Bad, fast! Fast! Fast! Last night I cut the light off in my bedroom, hit the switch and was in the bed before the room was dark. "

 

"You wanna be a fool and loose you're money, then bet on Arvin"

 

I want you!

main_ali.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty för railstödet grappar! Ska bli jeffligt nice att se sändningen i tv sen ich se hur dom klipper allt. Allt barkade loss igår, alla var inne och gröta med stooora sleven, och nu ska vi spela emop :S

 

mvh xlars

 

word, bjöd förmodligen på en par riktigt kassa spel! Men vad annat kan man göra när man suger :S... Fattar inte hur du orkade emop idag dock, starkt jobbat att ens åka dit imo :D

 

mvh

 

gillar inte att stekfolda live.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma i Lund igen. Kallt men ändå jävligt najs att vara hemma av någon anledning :roll:

 

Idag köpte(!!!) jag Kanye's nya album på iTunes. Brukar inte lyssna särskilt mycket på liknande musik men Kanye är undantaget. Riktigt grym platta faktiskt som jag körde sönder till på gymmet och då kom jag att tänka på en sak som Starfitter bör kunna svara på...

 

Hur ska jag träna biceps när den högra badboyen är starkare än den vänstra? Jobbigt att behöva svinga upp vikterna med vänster efter ett tag sas. Vill att den vänstra skall komma ikapp obv. Träna med stång istället? Köra exakt så mkt som den vänstra orkar och inte ta ut den högra lika mkt? Träna mer med vänstra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemma i Lund igen. Kallt men ändå jävligt najs att vara hemma av någon anledning :roll:

 

Idag köpte(!!!) jag Kanye's nya album på iTunes. Brukar inte lyssna särskilt mycket på liknande musik men Kanye är undantaget. Riktigt grym platta faktiskt som jag körde sönder till på gymmet och då kom jag att tänka på en sak som Starfitter bör kunna svara på...

 

Hur ska jag träna biceps när den högra badboyen är starkare än den vänstra? Jobbigt att behöva svinga upp vikterna med vänster efter ett tag sas. Vill att den vänstra skall komma ikapp obv. Träna med stång istället? Köra exakt så mkt som den vänstra orkar och inte ta ut den högra lika mkt? Träna mer med vänstra?

 

Om du kör hantlar, börja med den svaga och gör lika många på den starka.

 

Stång funkar också jättebra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HHEhEHHEhEh

 

Körde biceps idag :mrgreen:

 

Är det av någon spec anledning att den är mkt starkare? annars brukar ju inte skillnaden vara så stor (skade osv)

 

Jag skulle nog rekommendera att gå ner i vikt så att du kan lika många reps med vänster som höger, fokusera på att ha bra form på lyften och träffa muskel bra istället för lyfta tungt :) rent generellt stooor skillnad just med biceps att göra detta ( kör med 4kg mindre i hantlar än för 1 år sen )

 

Mitt pass är ganska nöt om du verkligen vill ha biceps;

 

Hantelcurls 3*8

 

Lätt bakåtlutade hantelculs (sittandes)

 

21an med stång, dvs halva rörensel 7st, andra halvan 7st sen 7 st hela. ggr 3

 

Axoncurls i cable, alltså stå i mitten ha cablar från sidan och curla

 

sen bamsecurls alltså stå mitten av cable och curla fast från toppen...

 

 

så lär vänstern komma ikapp riktigt kvickt även om passet är overkillz :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vette fan är väl för att jag är högerhänt I guess och gör således det mesta med högern. Har aldrig riktigt brytt mig att vänstra är lite svagare men börjar störa mig på att den aldrig kommer ikapp. Ska lägga in 21an. Cable crossen pallar jag inte eftersom Nautilus bara har en sådan som alltid är upptagen om man inte är där när det knappt är något folk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...