Saxofon Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2009 Ge dig och håll käften någon gång.... Jävligt trött på ditt tjat nu och många med mig... VI BRYR OSS INTE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2009 Ge dig och håll käften någon gång.... Jävligt trött på ditt tjat nu och många med mig... VI BRYR OSS INTE!!!! Tack. Äntligen en vettig reaktion. Men jag vill påminna om att vi huserar i Förbundets tråd, så vad du tycker åker rätt ner i Aarons septitank. O:mrgreen: ch Månssons... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2009 Jag förstår inte problemet med mina frågor. Varför inte svara på dessa, istället för att klassa mig som idiot i vanlig ordning. Jag väntar med spänning på ETT enda konkret svar. Månsson, för helvete, du om någon borde väl kunna få igen käften på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2009 Vad säger det om pokerbranschen? Att vi spelar för att tjäna pengar. De flesta ger fullständigt fan i vad förbundet sysslar med. Dem kan inte påverka min, som nätgrider´s situation överhuvudtaget. Nu när du kanske inser att ingen bryr sig kanske du kan ta och glömma hela ditt "agg" mot svpof. ingen bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2009 OKEJ. Vi gör så här istället.... Min favvomoderator Dev...vadfanhannuheter...får i uppgift att modda bort alla trådinlägg som handlar om LappRoffe och inte trådens ämne. OK? Kan vi få till en seriös diskussion då, eller har jag vunnit by default? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bodybuilder120 Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 det är faktiskt ingen som bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 det är faktiskt ingen som bryr sig Jodå. Jag och Hasse bryr oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Håller med om att tråden borde vara delad. Har försökt fyra gånger i helgen. Återkommer och ordnar det när/om forumet slutar fucka upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Håller med om att tråden borde vara delad. Har försökt fyra gånger i helgen. Återkommer och ordnar det när/om forumet slutar fucka upp. Varför borde tråden delas? Hajar inte ett någe... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Bort med inlägget som handlar om Roffe? Det lät vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Bort med inlägget som handlar om Roffe? Det lät vettigt. Ja just ja, då fattar jag. En helt egen "hata Roffe-tråd" vore nöten. Helt utan skitnödiga moderatorer... Vi skulle kunna skapa näthistoria. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Så en utvärdering av Svepofs tidigare "arbete" är alltså meningslös? Varför?Detta, om något, borde väl kunna hjälpa den nya styrelsens arbete. Ungefär som att tycka att "Ja, ja men vad sossarna har gjort under 50 år är väl skitsamma. Nu ska vi se vad Moderaterna kan göra..." Infantil pokerspelarlogik i sin vackraste form... Du misstolkar mig ju avsiktligt så jag lägger ner diskussionen innan den börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Du misstolkar mig ju avsiktligt så jag lägger ner diskussionen innan den börjat. Du diskuterade inte över huvud taget, så martyrsvängen kan du släppa direkt. Lycka till i nästa debatt, pajas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Du diskuterade inte över huvud taget, så martyrsvängen kan du släppa direkt.Lycka till i nästa debatt, pajas. Därav ordet "innan". Förresten, att kalla folk man inte känner, eller har diskuterat något med, för infantila pajasar kan det väl bara vara barnsliga idioter som gör va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Därav ordet "innan". Förresten, att kalla folk man inte känner, eller har diskuterat något med, för infantila pajasar kan det väl bara vara barnsliga idioter som gör va? Lär känna mig då, pajas, så kan vi diskutera vidare sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Bortdelat från ännu en av Roffes SvePof-trådar... här diskuterar vi Roffe, i SvePof-delen diskuterar vi SvePof. Helst sakligt i båda fallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Läs http://lapproffe.blogg.se/ och njut av en snabb sammanfattning av Dilba-affären Mycket underhållande. Hur blir man medlem i Lappens fanclub? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Kan inte ni som inte orkar läsa Roffes inlägg använda den finfina ignore-funktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Läs http://lapproffe.blogg.se/ och njut av en snabb sammanfattning av Dilba-affären Mycket underhållande. *applåder* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 *applåder* ...och här kommer flera... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 ...och här kommer flera... Och ännu fler Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Äntligen en egen tråd. Nu kanske jag kan bli lika berömd som andra s.k. pokerskribenter och få pröjs på olika sätt... Jag ställer väl en enkel fråga även här... Vilken av våra pokerjournalister/skribenter/bloggare är idag oberoende? Ge mig EN jävel som vågar skriva om vad fan som helst inom pokern. Visa mig sedan någon annan bransch där det fungerar på samma sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 Jag vågar. Däremot låter jag bli för att det tråkar ut mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Äntligen en egen tråd. Nu kanske jag kan bli lika berömd som andra s.k. pokerskribenter och få pröjs på olika sätt... Jag ställer väl en enkel fråga även här... Vilken av våra pokerjournalister/skribenter/bloggare är idag oberoende? Ge mig EN jävel som vågar skriva om vad fan som helst inom pokern. Visa mig sedan någon annan bransch där det fungerar på samma sätt... Jim Baas http://wwwc.aftonbladet.se/blogg/laul/040805200435_klft_sur.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Jim Baas http://wwwc.aftonbladet.se/blogg/laul/040805200435_klft_sur.html Humor är välkommet i den här tråden. Jim Baas och hans polare Jonas Blomqvist är väl pokersveriges svar på Sigvard Marjasin. Klipp, klistra och försök att få det att se bra ut... Tyvärr lyckas inte fåntrattarna med det enklaste av enkla reportage. Blomman fick ju dessutom fly, hals över huvud, från sitt tidigare skötebarn Cardwolves. En blåsning även det. När undertecknad hotade om anmälan för brott mot PUL, vilket gjordes i allra högsta grad, såg Blomman till att flytta sin spensliga lekamen fortare än fan. MiniMedia kan jävligt fort bli MicroMedia. Sån kaliber har vi på våra oberoende pokerskribenter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts