Jakelamotta Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Såhär såg min datorhörna ut i morse utan att ändra något. Toblerone från båten mellan sve-tysk,fjärrkontroll från 1990, tangentbord från 1994 som jag aldrig bytat eller tänker göra det, och en trasig låda. Life of a microlimit baller! Har precis likadant tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Har precis likadant tangentbord. Skönaste tangentbordet som finns, synd bara att det inte säljs mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Vad ska man ha istället för winamp? Det är ju som en svart bil; fungerar i alla tider! iTunes/foobar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 haha fan vad najs Vart hitta du bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 haha fan vad najs Vart hitta du bilden? han fick den via 2+2 nån lirare där som körde den.--- som bjöd på en länk till den. Jag har den också nämligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 18 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 han fick den via 2+2 nån lirare där som körde den.--- som bjöd på en länk till den. Jag har den också nämligen Jag med. Bästa skrivbordbakgrunden ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 18 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Ok noob fråga.. hur får jag 2 olika bakgrundsbilder alltså en på vardera skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Ok noob fråga.. hur får jag 2 olika bakgrundsbilder alltså en på vardera skärm? tanka ultramon. Kanske går vanligt också, men mycket lättare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 han fick den via 2+2 nån lirare där som körde den.--- som bjöd på en länk till den. Jag har den också nämligen Lust att länka? Fick en av pingvinen men det blev ju inte olika får på olika skärmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 För alla er som pratar skrivbordsbakgrunder. Interfacelift är nöten. Där finns även bakgrunder för "dual- & triple monitors". Alltså bakgrunder som fortsätter från den ena skärmen till den andra (och ev. tredje). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Bild från misärgrinden igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Bild från misärgrinden igår. God och glad, kexchoklad. EDIT: Btw, jag har också en sån där FullTilt-björn. Var ju tvungen att använda mina få poäng till nånting... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 För alla er som pratar skrivbordsbakgrunder. Interfacelift är nöten. Där finns även bakgrunder för "dual- & triple monitors". Alltså bakgrunder som fortsätter från den ena skärmen till den andra (och ev. tredje). +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 God och glad, kexchoklad. EDIT: Btw, jag har också en sån där FullTilt-björn. Var ju tvungen att använda mina få poäng till nånting... den låg kvar sedan söndagen så var äcklig och varm. Trodde den skulle ge tur men fan heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 2. winamp - fail Vad ska man ha istället för winamp? Det är ju som en svart bil; fungerar i alla tider! spotify/itunes imo. Det beror väl på vad man lyssnar på, och hur man lyssnar; har man ett osorterat/dåligt TAG'at lager musik på datorn kan ju itunes bli väldigt krångligt och osmidigt, medan winamp är perfekt för just sån lyssning. Tycker också winamp är perfekt för att lyssna på div webradio och liknande. Har man däremot ett bra TAG'at musikarkiv osv är ju itunes oftast bäst. Själv kör jag en mix av båda. Men man kan ju inte låta bli att fälla en tår när gamla winamp får en "fail" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 Interfacelift är nöten. Tack för den! Efter att ha tittat ngn minut håller jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2009 http://interfacelift.com/wallpaper_beta/Dfb2b7eb/01805_goneclubbing_1920x1200.jpg En av mina favoriter. Perfekt för grind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 http://interfacelift.com/wallpaper_beta/Dfb2b7eb/01805_goneclubbing_1920x1200.jpg En av mina favoriter. Perfekt för grind. http://interfacelift.com/wallpaper_beta/details/1805/gone_clubbing.html Direktlänkning fungerar tydlingen inte på sidan, där har du en bättre länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 En pokal jag fick när jag stack med vår fritidsgård till Polen för att spela någon fotbollsturnering. Vetifan varför den står på skrivbordet men den har väl släpats runt i rummet i något år och andra tycks flytta på den då jag inte kommer ihåg att jag pillat den på ganska länge. Mäktig pokal=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 haha fan vad najs Vart hitta du bilden? http://teocava.deviantart.com/art/sheep-dual-display-17160106 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Grisig grindstation. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Grisig grindstation. Haha, Powerking, Kronan portion samt den sämsta mobiltelefon som tillverkats(haft 3 inom loppet av 1½ månad som pajja). Du lirar ostburgerstejks va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Grisig grindstation. Fan va najs. Precis d jag har saknat i den här tråden. Lite så där snafsigt hemtrevligt. Inte en massa städning inför hänt i veckans fotografers besök. Lite snus, red bull, en kniv att peta sig under naglarna med osv osv. I like. Vad är det förresten för ett mysko djur som står på högtalaren i bild 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts