Gå till innehåll

Hur ser er grindhörna ut?


Chillarn7

Recommended Posts

  • Svars 378
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag behöver en ny stol, just nu kör jag med en IKEA-stol som jag är hyfsat nöjd med, men det finns utrymme för förbättring. Har haft lite nackproblem osv, så jag är rätt petig med att skärmen ska vara i höjd med ansiktet osv. Kan någon rekommendera en riktigt bekväm stol, som ni upplever att ni sitter rakt i och gärna med nackstöd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ne är en herman miller mirra. finns för runt 10k sprillans nya. har haft både aeron och mirra. dåliga imo. åtminstone för mig. första timmen jag satt i dom var de underbara. kändes som att man svävade i luften men ju mer jag satt i dom ju mer ont i ryggen fick jag och ju oskönare var den.

 

beställde en sprillands kinnarps istället. ljusår bättre. haft den ett par tre månader nu och den är underbar. billigare också. drygt 7000 kronor. fast förlorade några tusen i mitt tradeande av herman miller .

 

Kör på kinnarps är mitt tips! Humanscale freedom har jag inte suttit i, möjligt dom är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror han menar mer än 15k. Dvs >. Annars var det som sagt ett fint förtydligande.

 

Mjo, rätt givet att han menar det. Jag gör bara det jag kan för att förhindra att folk får för sig att +15k SEK är detsamma som 15k+ SEK :]

Likaså att jag tiltar på att folk säger "vart" istället för "blev" :TILT:

 

 

Edit: Wow, jag tyckte likaså någon tidigare (heltok kanske det var) att det behövdes mer bilder och mindre struntprat. Och här sitter jag nu och pissar ner tråden för fulla muggar :TILT:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behöver en ny stol, just nu kör jag med en IKEA-stol som jag är hyfsat nöjd med, men det finns utrymme för förbättring. Har haft lite nackproblem osv, så jag är rätt petig med att skärmen ska vara i höjd med ansiktet osv. Kan någon rekommendera en riktigt bekväm stol, som ni upplever att ni sitter rakt i och gärna med nackstöd?

 

Hade också en stol från ikea men skiten gick av i delar när jag satt på den för ett tag sen... skrapade sönder hela ryggen ffs borde stämma skiten ur dem ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...