Gå till innehåll

Hur ser er grindhörna ut?


Chillarn7

Recommended Posts

manlig keps

jag har haft en likadan stol, den gick sönder

byter du aldrig kläder?

 

1: Haha tilta mig inte! Star Akiba-ke pa kepsen, typ akihabara lifestyle sa den ar lite orginell och ganska kul fick den av en polare... extremt manlig :-P

 

2: Min stol ar ocksa sonder, om du menar kinneviken, ett hjul ar av men asnice att luta stolen och vila pa benet nar man kanner for det hallt sjukt lange annars stolen. Skulle inte byta den mot mkt! :) Om snurrstolen till hoger dock, den ar redan sonder :-(

 

3: Nej, det ser du la anna! 8-) Nott-shirt jue! Kawaaai!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 378
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

WOW, discopoker! Det va nåt nytt. Är man bjuden?

Haha, egentligen lyser det inte sådär mycket som det ser ut som. Ser ut som att Pimp My Desk har varit här på den där bilden :). Har en vanlig lampa som är tänd också, sen är det bara lite rött sken från lampan bredvid skärmen. Det brukar inte lysa blått heller, det är bara när jag använder datorstället/fläkten som datorn står på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur orkar du har skärmen så långt ner? Och "platt" so to say. Annars väldigt cleant ;)

 

Jag är 1.92 lång, och när jag sitter rakt upp och ned i stolen är överkanten ganska precis i ögonhöjd. Är väl semistandard?

 

 

Fin bakg bild! Finns den att få tag på någonstans?

 

20 bucks och den är din!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer bra, dock inga jag rekommenderar. Hade det inte varit för garantin så hade det blivit en dyr historia. Inom 3 år kan man få en utbytesskärm om den skulle gå sönder, 2 av mina originalskärmar har gått sönder samt en utbytesskärm och det på 2.5 år sen jag införskaffade dom.

 

måndagsex! Jag har haft två 204b som funkat felfritt. Den ena i 3,5 år och den andra i 2,5år..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...