rakebackhero Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Beror ju på var du bor... Duger Sverige som svar på den frågan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanSmb Postad 8 November , 2010 Rapport Share Postad 8 November , 2010 Duger Sverige som svar på den frågan?! förmodligen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Fan ska jag göra med mina dollar då ? ta ut eller inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 Du vet inte hur kursen ska utvecklas. Du verkar tycka att det är jobbigt att äga dollar Du tycker nog inte det är lika jobbigt att äga sek. ==> köp sek? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 Du vet inte hur kursen ska utvecklas.Du verkar tycka att det är jobbigt att äga dollar Du tycker nog inte det är lika jobbigt att äga sek. ==> köp sek? Vill inte basera mitt beslut på vad jag tycker är jobbigt eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 Dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 Incitamenten är ju att dollarn ska nedåt. De måste trycka pengar för att överleva. USA är en stormakt för de har skitit i hela världen och pissat i Askersund sedan nationen bildades. Dock blir deras situation lite mer komplicerad pga Kina har en valutareserv av dollar som Afrikas BNP ungefär. Så de måste göra skiten långsamt och diplomatiskt. Fortsätter konjunkturen uppåt kommer dollarn fortsätta sjunka. Blir det skakigt kommer det blir dollar/CHF/yen-hets återigen. Om du är pokerspelare. Fortsätt spela poker och ta ut dollar efter behov. Vill du vill valutaspekulera så skall du ta ställning till hur du tror tillväxten i världen kommer fortlöpa. Det kommer toppar och det kommer dalar. De som inte gör som alla andra är de som har möjligheten till förtjänst. Så enkelt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spiff21 Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 Man kan visst göra som alla andra och göra förtjänst. Viktigt är dock att, av dem som agerar, tillhöra skaran som agerar tidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 Vill inte basera mitt beslut på vad jag tycker är jobbigt eller inte.. Menade alltså att det är det enda du vet och kanske därför inte oväsentligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Hur har era investeringar gått? Sen jag skrev om silvret senast har det stigit från $25 till $43 medans börsen som helhet gått runt +-0 eller tom. back Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Hur har era investeringar gått? Sen jag skrev om silvret senast har det stigit från $25 till $43 medans börsen som helhet gått runt +-0 eller tom. back Stockholmsbörsen gjorde 80% under ett års tid för inte allt för länge sedan, ska man använda det som belägg för att investera allt där? Nej, ge mig en genomsnittlig avkastnings% för silver senaste 20+ åren och detsamma för börsen och sedan kan man väl börja resonera om vart man bör investera generellt sett. Sen finns det ju alltid trender och andra externa faktorer att ta med i beräkningen, men ja du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Hur har era investeringar gått? Sen jag skrev om silvret senast har det stigit från $25 till $43 medans börsen som helhet gått runt +-0 eller tom. back Back 30k$ på pokern sen årsskiftet samt lämnade jag in deklarationen idag där jag torskat 60k SEK på CFD's såg jag. Men man får ju dra av lite av förlusterna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Back 30k$ på pokern sen årsskiftet samt lämnade jag in deklarationen idag där jag torskat 60k SEK på CFD's såg jag. Men man får ju dra av lite av förlusterna.... Otur med CFDerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 kanske lite OT men går det ändra valuta på sitt moneybookers-konto? hittar ingen inställning. ...har euro men funderar på att ändra till usd och hoppas på en uppgång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 kanske lite OT men går det ändra valuta på sitt -konto?hittar ingen inställning. ...har euro men funderar på att ändra till usd och hoppas på en uppgång Det går inte att ändra längre när väl första överföringen är gjord. Därför många har både neteller och moneybookers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 är inte säker på att det här är en idé som rekommenderas men jag tror att man kan ändra valuta genom att stänga ner ditt nuvarande konto för att sedan starta ett nytt med en annan mail.Vill man bli livstidsbannad och hamna på svarta listor, absolut. Omsätt tillräckligt för att bli VIP (borde va 5k€/mån) så får du ha flera valutor på kontot. Du får inte byta valuta eller starta nytt konto. Annars så kan du skaffa Neteller-konto i USD, men Neteller suger. Som vanligt ska man lyssna på DrRoland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 känns imo som den lika gärna kan gå ner till 5.50 =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 känns imo som den lika gärna kan gå ner till 5.50 =/ +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 känns imo som den lika gärna kan gå ner till 5.50 =/ Tack för din intressanta och välgenomtänkta information! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 Kommer dollarn någonsin att gå över 7 igen?? Pallar fan inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 19 April , 2011 Rapport Share Postad 19 April , 2011 Otur med CFDerna Nä, jag e så kass på att gissa vilket håll en valuta eller index rör sig på. Samt för många affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddan80 Postad 10 Maj , 2011 Rapport Share Postad 10 Maj , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 10 Maj , 2011 Rapport Share Postad 10 Maj , 2011 klev du innan raset? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts