rai Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 en liten bugg som jag fick när jag installera nya programvaran Annars verkar de schysst. Tar lite mer RAMminne än gamla dock. Citera
gdaily Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Därför DinFru går så bra, han spelar med dolda kort även i stötspelen Citera
Hjort Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Därför DinFru går så bra, han spelar med dolda kort även i stötspelen Kan du inte se vilket kort det är? Citera
Nice Hand GG Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Kan du inte se vilket kort det är? Sidebet 100$ ola vet vilket kort det är? Citera
Trivselfascist Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Har vart me om det minst 4 gånger de senaste 5 dagarna att man inte ser korten. jag är tvugen att starta om programmet. Annars tycker jag det "nya" full tilt är bra och snyggt Citera
prookelito Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Hade vart fint om dom hade gjort om borden lite ockås, känns ju inte överdrivet synkade nu. Citera
ffredd Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Fick ni någon "biggest bonus ever"? (Request-menyn, "check my bonus offer"). Hur mycket blev ni erbjudna? $200 för mig. Inget att klaga på, men namnet blir lite fånigt när den bara är en tredjedel av insättningsbonusen som alla får. Jag har inte haft några problem med att se korten. Jag hade velat att de gör borden lite mindre. Om fönstret blir typ 60 pixlar mindre i höjdled så skulle man kunna köra 4 bord med defaultstorlek utan överlapp på en "full hd"-skärm. Citera
Full Tilt Poker Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Kul att ni gillar den nya klienten. Mer information om några av de ändringar som gjorts kan ni läsa om via länken nedan. http://www.fulltiltpoker.com/sv/newClientFeatures.php Hälsningar, Full Tilt Poker Citera
eyeless Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Fick ni någon "biggest bonus ever"? (Request-menyn, "check my bonus offer"). Hur mycket blev ni erbjudna? $200 för mig. Inget att klaga på, men namnet blir lite fånigt när den bara är en tredjedel av insättningsbonusen som alla får. Fick också bara $200 bonus. Citera
Zarec Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Fick ni någon "biggest bonus ever"? (Request-menyn, "check my bonus offer"). Hur mycket blev ni erbjudna? $200 för mig. Inget att klaga på, men namnet blir lite fånigt när den bara är en tredjedel av insättningsbonusen som alla får. Jag har inte haft några problem med att se korten. Jag hade velat att de gör borden lite mindre. Om fönstret blir typ 60 pixlar mindre i höjdled så skulle man kunna köra 4 bord med defaultstorlek utan överlapp på en "full hd"-skärm. Jag fick erbjudande om detta också... men bara $100 dock. Däremot är det rätt lustigt att det står att de som inte tjänat in någon vippoäng innan 28:e juli är inte berättigad till detta... å fick mailet idag... hmm? Vad har jag missuppfattat? Citera
Nice Hand GG Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Jag fick erbjudande om detta också... men bara $100 dock. Däremot är det rätt lustigt att det står att de som inte tjänat in någon vippoäng innan 28:e juli är inte berättigad till detta... å fick mailet idag... hmm? Vad har jag missuppfattat? Att de som lyckats för första gången tjäna sin första vip poäng mellan 29:e-31:e inte kan ta del av bonusen. Citera
popquee Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Fick ni någon "biggest bonus ever"? (Request-menyn, "check my bonus offer"). Hur mycket blev ni erbjudna? $200 för mig. Inget att klaga på, men namnet blir lite fånigt när den bara är en tredjedel av insättningsbonusen som alla får. Jag har inte haft några problem med att se korten. Jag hade velat att de gör borden lite mindre. Om fönstret blir typ 60 pixlar mindre i höjdled så skulle man kunna köra 4 bord med defaultstorlek utan överlapp på en "full hd"-skärm. Jag har fått mail men får inte upp någon bonus.. Och ja, jag har tjänat ~15k poäng genomtiderna på ftp. Citera
mr-flow Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 jag fick 100$, men då har jag inte haft pengar på sajten på typ 5 månader eller nått. Citera
martenmania Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Hur funkar det med bonusen om man inte är klar med Iron Man Mid Year Bonus som ni förlängde till augusti ut? (Iron Man Mid Year Bonus ligger inte uppe under bonus acount i klientens cashier.) Citera
Lemiux Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Jag har då lirat endel innan den 28 juli, men var hittar jag biggest bonus ever? har kollat under my promotions, men inget Citera
Ekenstar Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Jag har då lirat endel innan den 28 juli, men var hittar jag biggest bonus ever? har kollat under my promotions, men inget Är "Check my bonus offer" i requestmenyn du ska kolla under. Citera
Lemiux Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Är "Check my bonus offer" i requestmenyn du ska kolla under. TY Citera
Oskarsson Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Om man kvalat in sig till en 216 satte..kan man avregga sig från den och köra en vanlig cash 216 turre? Citera
Snygglenn Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Går det att ställa om klockan till svensk tid som man kan på stars? Citera
Rette Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Om man kvalat in sig till en 216 satte..kan man avregga sig från den och köra en vanlig cash 216 turre? JA Citera
Recommended Posts