TotalFarsa Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Det får du banne mig styra upp! Din loverboy TF kommer ju enbart för att få hångla upp dig - tänk vad ledsen han ska bli annars! QFT. QFT, för helsicke! Har på känn att pokerlokalen kan komma att implodera till en perfekt singularitet av alla egon som ska tryckas in där Citera
Nice Hand GG Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Vad ska jag plocka fram ur vapengarderoben? 22:an, 30-06:an, kanonen (9,3x62) eller ett harmlöst luftvapen? Rent hypotetiskt hur ont skulle det kunna göra med 22:an och lilltån? Jag skulle nog kunna bjuda på den för lite action. Citera
MikeTime Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Rent hypotetiskt hur ont skulle det kunna göra med 22:an och lilltån? Jag skulle nog kunna bjuda på den för lite action. Rent hypotetiskt så skulle du nog bli av med lilltån vid bra träff. För att få behålla lilltån är ett luftvapen en bättre idé. (Fyi: kaliber 22 LR är faktiskt en jaktvapenkaliber som bl.a är godkänd för jakt på fågel, ekorre, skadedjur såsom råttor, mink mm samt vid avlivning av fällfångade djur. Det är alltså bra klipp i en 22:a! Min är en gammal prickskyttemodell som ger träffbilder inom en femkrona på 75 meter.) Citera
valterego Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Det får du banne mig styra upp! Din loverboy TF kommer ju enbart för att få hångla upp dig - tänk vad ledsen han ska bli annars! Jag löser det på nåt sätt. Jag vet bara inte hur. Räkna inte bort mig. Citera
LappRoffe Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Jag löser det på nåt sätt. Jag vet bara inte hur. Räkna inte bort mig. Broder Bolivia kan väl ställa upp? Jag frågade t.o.m. Haggan, men hon ville inte... Mamsegull kan nog fan skippa bokmässan. Det skrivs inga bra böcker längre... Dessutom måste jag få en klockren vägbeskrivning av dig. Vore ju trist ifall man måste låna navigatorn av kärringen... Citera
valterego Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Broder Bolivia kan väl ställa upp?Jag frågade t.o.m. Haggan, men hon ville inte... Mamsegull kan nog fan skippa bokmässan. Det skrivs inga bra böcker längre... Dessutom måste jag få en klockren vägbeskrivning av dig. Vore ju trist ifall man måste låna navigatorn av kärringen... Näe, brorsan lever ju parmiddagar och hålla handen uppe i Härnösand, däremot finns syrran in mind. Jag återkommer om detta Roffe, vi kanske kan möta upp nånstans på vägen. Citera
LappRoffe Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Näe, brorsan lever ju parmiddagar och hålla handen uppe i Härnösand, däremot finns syrran in mind. Jag återkommer om detta Roffe, vi kanske kan möta upp nånstans på vägen. Då får du trimma bögbilen, ifall du ska hålla jämna steg... Räknar kallt med att åka Dodge då... Citera
valterego Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Då får du trimma bögbilen, ifall du ska hålla jämna steg...Räknar kallt med att åka Dodge då... Det blir nog lättare nu. Sålde ju vad jag misstänker att du refererar till, och köpte en Subaru Forester med en 2,5 liters Boxermotor på 230 hästar. Det är en bit på väg i alla fall Citera
MikeTime Postad 3 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Då får du trimma bögbilen, ifall du ska hålla jämna steg...Räknar kallt med att åka Dodge då... Wtf. Dodge? Trodde du skulle komma inglidandes likt: eftersom du är en: men istället haltar du hem till mig med en: mvh // besviken Citera
valterego Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Mike, när börjar spektaklet? Tror att jag hittat en öppning. Citera
MikeTime Postad 5 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Mike, när börjar spektaklet? Tror att jag hittat en öppning. 16.00 Citera
MikeTime Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Uppdaterad lista: Hittills anmälda forumiter: MikeTime Torax Valterego omalley TotalFarsa jm_j simonlofberg nordkvist Nice_Hand_GG Illvilja Hygglo hogge75 Appelsf JohnH Lapp-Roffe Klubbspelare från trakten: Totti (Thomas73 på pf) Rogga Tommy SnyggJonas Erik H Doris J Lilja Mats W Benny M Dani B OBS: Endast två platser kvar till folk på pf!!! Citera
Timmi Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 De två sista platserna kan ju Dilba ta en på varje bord ifall att den ena skiter sig Citera
Pfoskariot Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 De två sista platserna kan ju Dilba ta en på varje bord ifall att den ena skiter sig HAHAHA Citera
MikeTime Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2009 De två sista platserna kan ju Dilba ta en på varje bord ifall att den ena skiter sig Någonting säger mig att hon nog troligtvis inte kommer att dyka upp på just den här turneringen. Å andra sidan hade ju drömbordet sett ut enl följande: UTG: jm_j UTG+1: Klyka UTG+2: Bofinken UTG+3: LappRoffe MP: Ola MP: Dilba "I believe in the riggelirigg" Demirbag LP: undertecknad Knappen: HeFo SB: Norinder BB: Tjuren från Lund Citera
MikeTime Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Å andra sidan hade ju drömbordet sett ut enl följande: UTG: jm_j UTG+1: Klyka UTG+2: Bofinken UTG+3: LappRoffe MP: Ola MP: Dilba "I believe in the riggelirigg" Demirbag LP: undertecknad Knappen: HeFo SB: Norinder BB: Tjuren från Lund Aj fasen. Vi får köra 11-mannabord. Lina måste ju vara med också. Vi sätter henne mellan Ola och Dilba. Citera
okocha Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Skulle gärna se nån av ludvikaborna brevid dig och djens brevid klyka också. Citera
MikeTime Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Skulle gärna se nån av ludvikaborna brevid dig och djens brevid klyka också. Ludvikaborna?? Ja, Djens på samma bord som Klyka hade också varit skojigt. Fan, får inte rum med alla snart... Citera
okocha Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Ludvikaborna?? watoz, allin, gretko. Citera
MikeTime Postad 7 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2009 watoz, allin, gretko. Aha, visste inte att drogliberalerna var dalmasar. Där ser man. Nåja, dom kan få ett eget bord och en påse vetemjöl att leka med. Citera
LappRoffe Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Är det fullt nu? Annars kan jag nog lura med mig en örebroare. Citera
LappRoffe Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Förlåt. Arboga skulle det vara... Citera
omalley Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Förlåt. Arboga skulle det vara... Jag trodde Nice_Hand_GG redan va anmäld. Citera
Nice Hand GG Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Jag trodde Nice_Hand_GG redan va anmäld. WAT? Citera
Recommended Posts