rai Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Hörde att de borden som heter TV... verkligen visas på tv! Så vill ni bli kändisar så ska ni spela på dem! De sänds med 10min fördröjning på skynet (engelsk kanal) och korten är öppna! På Prima glömde ja skirva! (rimm * RP, la till Prima - QoS * Citera
alex74 Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 kan tillägga att kanalen heter Game In Tv och sänder okodat på Eurobird. Sänder även en del pokerprogram. /Alex Citera
Inexplicable Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 öppna som i vadå? försöker du påstå att man kan se vad alla har på handen om man zappar in rätt kanal? tror inte det va... Citera
rai Postad 3 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2005 öppna som i vadå? försöker du påstå att man kan se vad alla har på handen om man zappar in rätt kanal? tror inte det va...vad jag har hört så är de öppna. annars lär det inte vara så kul att titta, då kan de lika gärna kolla på datorn,eller? Jag vet inte, har bara hört att de är öppna. Citera
alex74 Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Det är som sagt 10 min fördröjning på sändningen. Så man får se alla kort. Sitter även en kommentator med och ger sina kloka råd. Citera
babyface10 Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 finns det någon som helst möjlighte att kolla på det här från Sverige? Citera
Machista Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Noterade att Zweig och grabbarna satt på alla andra bord än just tv-borden... Citera
drc Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Game In TV gulade och startade/ska starta om som PokerZone TV efter vad jag har hört. Här är en länk till ungefär hur det visas/visades på tv: http://www.32redpoker.com/tournaments/poker_tv.php Citera
ribberfors Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 finns det någon som helst möjlighte att kolla på det här från Sverige? Jag har kollat via datorn ett antal gånger, de brukar ha livesändning runt midnatt med kommentator. Självaste Dared har suttit vid TV-borden några gånger och det är riktigt roande att se vilka skitkort han spelar... Här har du en länk, gå in på "Pokerzone TV in action". http://www.gameinn.co.uk/ EDIT: Hur får man länken att verkligen bli en länk? Citera
QoS Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 EDIT: Hur får man länken att verkligen bli en länk? Det är bara skriva http://... så blir det en länk automagiskt! - QoS Citera
Largo-Sama Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Är det en kommentator på alla bord? det skulle vara najs att själv bli kommenterad så kan man möjligtvis lära sig lite på det Citera
cazacu Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 hur ser man det på datorn, snälla hjälp, hade vart sjukt kul Citera
dannyM_ Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Jag undrar också hur man ser på datorn ! =) Citera
Ruff Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 finns tv broadcast bord ända ner till .5/1 . Vet inte riktigt hur det funkar om varje bord har sin egen kanal eller om dom väljer det bästa. Ytterligare ett knep för att tjäna stålar bara. Citera
cazacu Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 nå? hur ser man den på datorn da? snälla n isom sett kan ju skriva Citera
ribberfors Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 nå? hur ser man den på datorn da? snälla n isom sett kan ju skriva Men herregud! Jag har ju skrivit hur man gör i inlägget ovan. I den sändningen de visar runt midnatt är det highstake borden de koncentrerar sig på. Om det sedan finns något sätt att se specifika bord har jag ingen aning om... Citera
cab19 Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=9913 Citera
alex74 Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 finns tv broadcast bord ända ner till .5/1 . Vet inte riktigt hur det funkar om varje bord har sin egen kanal eller om dom väljer det bästa. Ytterligare ett knep för att tjäna stålar bara. Nej dom sänder bara ett bord i taget. Oftast börjar de med sit&go-turneringar vid 20.30-tiden. Om du har parabol: rikta den mot eurobird (28 grader öst) så ser du Game In TV okodat. Bra poker-program oxå ibland från 18.30-tiden! Citera
jackbalsam Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Står det någonstans när dom visar vad? Vore kul att se lite highstakes-spel istället för $10 SnG dom visar nu. Citera
arsenalrulez Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 har varit highstakes spel sedan 22.00 och dom började just med den här SNG:n Citera
checksyn Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 http://www.global-mix.net/channel.php?m=gameintv klistra in den länken i windows media player under "öppna url" så kan ni se det i mediaspelaren och ändra storlek m.m Citera
BrandonWalsh Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Jag får inget ljud, what gives? EDIT: Ignorera är ni snälla . Citera
erras Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 just nu ä det reklam dom visar just nu 25/50 tv bordet. Där som dom säger: "Mr. Snattowwla" spelar fan va jag skrattade när dom skulle uttala hans nick. Citera
babyface10 Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 tråkigt att man var ute och söp men det sänds väll alla dar? Citera
Nemomen Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Tack för tipset Checksyn! Nu slapp man sitta med förstoringsglas Citera
Recommended Posts