Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 815
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Pellepedal: Haha... och varför inte fler artiklar om lokala pokerklubbar! Det är ju verkligen hyperintressant att läsa om den lokala pokerklubben i Sundsvall... inte.

Jag tycker att just lokala kubbarna är det intressanta att läsa om, inte om EPT.

Postad

Har vart en kul vecka när man öppnat postlåddan och fiskat med handen:

Tisdag: en tidning, jaaa, måste va PM, nähä, sambons Foto :(

Onsdag: en tidning, jaaa, måste va PM, nähä, sambons Mamma :(

Torsdag: en tidning, jaaa, måste va PM, nähä, min Golf :(

Tröttsamt...

/TF

Postad

Jo, precis så har det varit för mig med Farker... varje dag har börjat med en besvikelse.

Dock har jag inte fiskat upp din sambos mamma än... men jag verkar ha fått foton på din tjej. Om andra PM-prenumeranter också fått det kanske de valt att skicka dem istället för tidningen!? En möjlig teori.

Postad
Pellepedal: Haha... och varför inte fler artiklar om lokala pokerklubbar! Det är ju verkligen hyperintressant att läsa om den lokala pokerklubben i Sundsvall... inte.

Lyckligtvis brukar det ju vara 80-100 sidor till i en dylik tidning. ;)

Postad

De 23 stycken i landet som är intresserade av lokala pokerklubbar måste ju tro att de kommit till himlen.

Postad

De 23 stycken i landet som är intresserade av lokala pokerklubbar måste ju tro att de kommit till himlen.

LOL! Tror du verkligen att materialet hade publicerats om det inte fanns något intresse för det?? :D

Nu kräver min yrkesetik att jag lämnar den här debatten... Lev väl!

Postad

Tycker PM har blivit lite sämre, mest för att den börjar kännas lite förutsägbar. I interjuverna brukar intet nytt komma fram, faktiskt så tycker jag pf.nu's interjuver isåfall är mer intressanta att läsa. Istället för en enda stor novell om tävlingen på andra sidan jordklotet så vore det bättre att bryta ner den lite.

Självklart är PM fortfarande bättre än den andra tidningen, men enligt mig har en nedåtgående trend inletts och även om det fortfarande är ett avstånd så krymper det.

Postad
Jag fick min idag, oembalerad :evil::evil: Gissa hur den såg ut?? En gratis promenad till den som gissar rätt.

Min med! För jävla dåligt egentligen. Den ska väl åtminstone kunna lämnas fram helskinnad till kunden, och inte massa jack och slitage redan innan.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Postad

Det finns värre problem än att PM kommer några dagar för sent:

När jag köpt senaste numret (nr 2 2006 med Joe Hachim på framsidan) nappade jag på ett prenumerationserbjudande och skickade in en medföljande lapp som skulle ge 3 nr för 99 kr. I går kom första numret hem till mig: nr 2 2006 med Joe Hachim på framsidan. Tack!

:evil:

Uppdatering: Har nu fått svar att min prenumeration självklart gäller från nästa nummer. :D

• 2 weeks later...
Postad

Hej alla pokervänner!

Poker Magazine erbjuder nu sina läsare ett fantastiskt tillfälle att helt gratis ta sig till WSOP i Las Vegas i sommar. En specialkomponerad tävling med en satellit varje söndag spelas på PokerStars.com från 14 maj.

De åtta satellitvinnarna möts sedan på det stora finalbordet 9 juli där vinnaren kan åka hem och packa väskan inför det stora äventyret i Las Vegas ett par veckor senare.

Var med i vår freeroll, Poker Magazine Championship, på PokerStars.com och vinn ett WSOP-paket värt 13 000 dollar.

Villkor: Du måste vara minst 21 år för att kunna delta i WSOP och du måste också vara prenumerant på Poker Magazine vid kvalificeringstillfället för att kunna vinna WSOP-paketet. Du får delta i hur många satelliter du vill.

Förstapriset i WSOP är beroende på hur många spelare som deltar. Förra året vann Joe Hachem 7.5 miljoner dollar vilket motsvarar ca 60 miljoner kronor. 2005 deltog 5619 deltagare och i år förväntas den siffran öka.

Schema

Söndag 14:e maj, 20.00 Satellit 1

Söndag 21:e maj, 20.00 Satellit 2

Söndag 28:e maj, 20.00 Satellit 3

Söndag 4:e juni, 20.00 Satellit 4

Söndag 11:e juni, 20.00 Satellit 5

Söndag 18:e juni, 20.00 Satellit 6

Söndag 25:e juni, 20.00 Satellit 7

Söndag 2:a juli, 20.00 Satellit 8

Söndag 9:e juli, 20.00 Final

Mvh

Redaktionen på Poker Magazine

Postad

Riktigt nice! Får väl ta mig i kragen och börja prenumerera då...köper ändå varje lösnummer :lol:

Hur går det till vid registrering...jag menar hur vet ni vilka om är prenumeranter?