jodan Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 De där googlesena har jag med. Fett sköna, framförallt väldigt enkelt att byta lins, tar bara några sekunder typ. Så rekommenderar dem varmt. Den övre overallen ser ut att passa på en skogshuggare imo. Helt klart den undre om du väljer mellan dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 De där googlesena har jag med. Fett sköna, framförallt väldigt enkelt att byta lins, tar bara några sekunder typ. Så rekommenderar dem varmt. Den övre overallen ser ut att passa på en skogshuggare imo. Helt klart den undre om du väljer mellan dem. Lol, du har nog inte så bra kläm på bräd/skidmode. Den orangea färgen ser lite väl matt ut på bilden, men annars är hel orangea onepieces riktigt snyggt. Andra overallen är också helt okej obviously även om den inte vore mitt första val. Norrona gör bara riktigt bra grejer, lite väl dyrt dock. Skön turistglipa du hittat.. Combon är rätt najs men själv spyr jag på goggles utan en tydlig kant. Usch säger jag. Oakley crowbar eller A-frames rekomenderas varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Lol, du har nog inte så bra kläm på bräd/skidmode. Den orangea färgen ser lite väl matt ut på bilden, men annars är hel orangea onepieces riktigt snyggt. Andra overallen är också helt okej obviously även om den inte vore mitt första val. Norrona gör bara riktigt bra grejer, lite väl dyrt dock. Skön turistglipa du hittat.. Combon är rätt najs men själv spyr jag på goggles utan en tydlig kant. Usch säger jag. Oakley crowbar eller A-frames rekomenderas varmt. måste ju flasha sitt episka blonda hårsvall Rätt taggad på norröna iaf, går kanske att importera från USA billigt om jag har tur, dollarn är ju låg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Ser ganska mycket fram emot mina tre månader i alperna i vinter, sitter typ o porrsurfar snowboard-gear med denna hjälm-google-outfitten? Norrönas är rätt skadat fin också iof men 4k dyrare: orange är rätt ghey ändå. Blå norröna-overall kanske? Opteron är du duktig på bräda? Lite väl å komma med den där senare onepiecen annars... Värsta som finns med folk som kittar sig sönder å samman å sen inte åker därefter. Är själv sjukt sugen på alperna, tror jag ska flyga hem från Shanghai å åka lite skidor i ngn månad för å sen flyga tillbaks fan värt d. Vart är det du ska förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Opteron är du duktig på bräda? Lite väl å komma med den där senare onepiecen annars... Värsta som finns med folk som kittar sig sönder å samman å sen inte åker därefter. Är själv sjukt sugen på alperna, tror jag ska flyga hem från Shanghai å åka lite skidor i ngn månad för å sen flyga tillbaks fan värt d. Vart är det du ska förresten? Jag är asbra såklart, annnars skulle jag inte köpa så coola kläder =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 27 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Jag är asbra såklart, annnars skulle jag inte köpa så coola kläder =) Köp nr 2 imo. Den första får mig att tänka på guatanamo och teknisk fysik på KTH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 27 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Härlig fart det just blev på halva flygbussen efter att vi börjat åka och chauffören annonserade att vi var på väg till Skavsta. "men vi ska ju till Arlanda!? :O" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 är ju lite apple dagbok detta...går det att "klicka" någon när dom ringer på iphone? +1 Blev lite panik när det ringde på högskoleprovet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 är ju lite apple dagbok detta...går det att "klicka" någon när dom ringer på iphone? Knappen du använder för att låsa fungerar väl för att klicka också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scrath Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 är ju lite apple dagbok detta...går det att "klicka" någon när dom ringer på iphone? dubbelklicka på låsknappen har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Heja heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Så länge du köper och säljer din lägenhet på samma marknad så är risken minimal. Du får mindre betalt för din lägenhet och du får köpa din nya billigare. Så länge du köper större lägenheter kan denna risk uteslutas. Extremfallet uteslutet. Att det skall vara dyrt att ha bostadsrätt är en myt. Avgift+lånekostnader är totalt lägre än att betala för en hyresrätt. Är det inte så så var du dum i huvet som köpte imo. Du gör en arbetskarriär och en bostadskarriär. Vet inte var du bor ATM men bor du centralt så är det den enkla principen som råder Utbud vs Efterfrågan. Oavsett vad en renskötare/pappersbruksarbetare tror så är värdet av ett hem inte vilka material det är byggt utan var det ligger. Vill många bo på samma ställe så är det den som bjuder högst som vinner. Ofta är preferenserna jävligt fuckade för människor som pratar bostadsrätt kontra hyresrätt. De ser vad medelsvensson har i disponibel inkomst och undrar hur alla får lån. Det är inte medelsvensson som letar lägenhet i Stockholms innerstad. De tjänar i många fall mer och VILL lägga mer pengar på sitt boende. Varför skulle det förändras? Det finns så många därute som väntar på en dipp. Många av dom har väntat i 50år. Förmodligen kommer de till slut få rätt. Det roliga är då att de som väntar på dippen aldrig i helvete kommer ha en chans att få ett lån i på en sådan marknad. Deras chans att få ett lån var i tillväxt. Det är mindre antal lägenheter ute till försäljning när det inte är en bra marknad. Framförallt är de jävligt dåliga. De som bor bra bor kvar. Sen finns återigen extremfallet. Men lycka till att hitta det. Om vi skall jämföra länder så använder svenskar mellan 15-25% av sin disponibla inkomst på sitt boende. I London, New York och LA så är denna siffran uppe på 65%. Ang. diskussionen om lån och bankernas kreditrisker. Jag vågar lova att den transparens och avsaknaden av ruttna krediter som råder idag på svenska banker är unik. "Buy land they don't make it anymore" Mvh En halvdålig 2/4 spelare som slutade lira och satsade 50% av BR på lägenhet 2004 har genomgått 2 försäljningar med tot nettovinst på 800k. HPL Odenplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Opteron, är dina intialer E.S? =) Finns potential för det ja, känner du mig eller har du listat ut det? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Finns potential för det ja, känner du mig eller har du listat ut det? =) _______________ puss o kram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Oj vad det outas nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 Oj vad det outas nu mm, känns kanske inte helt solitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 Måste köpa en bil, drar som sagt ner o bor tre månader i andorra där jag tänkte åka bräda hela våren. Planen är att vi ska bila ner och bila upp och sälja bilen när vi är tillbaka. 30k lagom summa att lägga? Hyfsat bekväm att motorvägscruza, hyfsat driftsäker så vi inte åker på nån jättereperation för 25k, lätt att sälja vidare på våren utan märkbar värdeminskning. Vad rekommenderar ni? SAAB 9-5? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 Ursäkta att jag outade men jag tänkte mer på att du skulle vara medveten om det. Rätt idiotiskt av mig att inte bara pma, ursäkta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 Vad rekommenderar ni? SAAB 9-5? Denna kanske är lite rostig och så, men... helt klart en toppen bil för långa resor, bekväma stolar som tusan! http://www.blocket.se/gavleborg/Saab_900_30372586.htm?ca=5&w=1 dock så finns den i Sandviken.. kanske kan köpa den åt dig och köra ner den för någon tusenlapp extra..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 Jag hade nog kört på någon Audi A4, mest för att jag gillar Audi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 Denna kanske är lite rostig och så, men... helt klart en toppen bil för långa resor, bekväma stolar som tusan! http://www.blocket.se/gavleborg/Saab_900_30372586.htm?ca=5&w=1 dock så finns den i Sandviken.. kanske kan köpa den åt dig och köra ner den för någon tusenlapp extra..? Snyggt försök att försöka bli av med din bil grabben.. Inte för att du länkar den o erbjuder att köra ner den för 1k utan för att du skriver att den är perfekt för långa bilresor och bekväma stolar som tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts