Gå till innehåll

Starbreeze railtråd

Chofritz

Recommended Posts

Det är skillnad på liten och söt och barnarov. Alla har vi olika smak, men den tjejen som han la upp bilder ser fan inte ut att vara en dag över 13 år. Förstår inte hur man kan tända på nåt sånt.

En kvinna ska se ut som en kvinna dvs breda höfter, rejäl bak och helst små bröst:-D

Precis som vissa tänder på supertjocka tjejer, eller stora silikonbröst, vilket är helt obegripligt för mig. Vi får väl vara glada att vi inte konkurrerar om samma tjejer helt enkelt =)

---

Sitter och lyssnar på Nas & Damian Marleys nya ”Distant relatives”. Riktigt jävla fet, mycket mycket över mina förväntningar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är skillnad på liten och söt och barnarov. Alla har vi olika smak, men den tjejen som han la upp bilder ser fan inte ut att vara en dag över 13 år. Förstår inte hur man kan tända på nåt sånt.

En kvinna ska se ut som en kvinna dvs breda höfter, rejäl bak och helst små bröst:-D

Den tjejen är 18, ligger ju absolut med tjejer som är större änsådär eftersom hon är ungefär så liten det är fysiskt möjligt. Dock är det halvrandom vilka jag vill ha men generellt är silikonbröst, långa naglar o platinablonderat hår turnoffs iaf.

Länk till kommentar

http://www.holdemmanager.net

NL Holdem $20(BB) Boss Game#1312614732

Givare. ($5,704)

st. jimmy ($4,664)

Opteron ($5,172)

PENGAR!!!! ($763)

B_ƒ___ƒ__bis ($3,132)

st. jimmy posts (BB) $20

Givare. posts (SB) $10

Dealt to Opteron 2d Ad

Opteron raises to $70

PENGAR!!!! calls $70

fold, fold,

st. jimmy raises to $220

Opteron calls $150

fold,

FLOP ($520) 5s 7s 3d

st. jimmy bets $350

Opteron raises to $850

st. jimmy raises to $1,490

Opteron calls $640

TURN ($3,500) 5s 7s 3d 7c

st. jimmy checks

Opteron checks

RIVER ($3,500) 5s 7s 3d 7c Qs

st. jimmy checks

Opteron bets $3,462 (AI)

st. jimmy folds

Opteron shows 2d Ad (fast jag visa inte iof)

Opteron wins $3,485 8-)

Jag fryser. :mrgreen:

Länk till kommentar

Frågan är sen när ni är 40 bast om ni fortfarande har samma smak. Tänker mest på åldern 8-)

Har bestämt att när jag är 40 ska jag inte ragga på någon som är under 20 försöker hålla mig på rätt sida om 18 nu och har faktiskt bara trillat dit en gång so far, på hultsfred förra året. Min gamla italiska chef besvarade exakt samma fråga med "Äldre kvinnor!? Visst man blir äldre men smaken förändras fan inte" ;-)

Dagboksnamnet ändrat på Opterons begäran!

Länk till kommentar

sure man va inte meningen att reta upp nån är bara förvånad över er smak

Kan inte minnas senast någon lyckades reta upp mig, då får du ta i mer =) Var mest att jag såg den oändliga debatten torna upp sig när alla ska skriva hur tjejer ska vara. Vi kan iofs ta den, bara det att vi inte kommer komma fram till någonting =)

---

Förkrök atm, men jag är så sjukt otaggad. Känns som om jag går en katastrofkväll till mötes =) Sämsta inställningen ever osv, jag vet :D

Länk till kommentar