Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Vet inte vad du gillar för mat. Själv gillar jag enkelt, husman, burgare och kött. Burgare/köttrestauranger har redan nämnts så får väl tipsa om ett par andra favoriter.

 

Köttbullar på Riche och schnitzel på Soldaten Svejk!

 

Sen har jag hört mycket bra om Prinsens wallenbergare, inte testat än dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Palak Ponir på Ashoka på upplandsgatan är episkt!

Äter väldigt sällan lunch ute dock, 90% av resturangbesöken blir kvällstid och då finns så himla mycket spännande och känns som det varje vecka öppnar nåt nytt ambitiöst eller så blir man påmind om att man missat nåt "guldkorn".

 

Cafe-lunch på Saturnus, Kura, Drop Coffe eller Snickarbacken 7 är mysigt. Gro är hippast, köttbaren har shyssta luncher och K25-gallerian är verkligen bra. Pizza Hatt längst ner på upplandsgatan är en bubblare om man äter carbs =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äter ju aldrig på några lunchställen typ men gör ett försök, här är några som jag kommer att tänka på:

 

Gro antar jag måste nämnas, riktigt bra.

 

K25 tycker jag har ett rätt bra urval av lunchställen. Jag har dock aldrig varit där under lunchtid så jag vet inte om det är superhetsigt och mycket folk.

 

Sen om man är intresserad av någon specifik mat så finns det ju oändligt att välja på. Burgare diskuterades ju nyss så låter det vara. För sushi skulle jag säga råkultur, sushi devil, akki och ki mama. För indiskt känns ashoka på upplandsgatan eller indian garden på heleneborgsgatan rätt gto.

 

Råkar man befinna sig på Lidingö kan jag rekommendera Millesgårdens lanthandel.

 

Tar gärna tips själv på bra lunchställen och även middagsställen i Stockholm =)

 

Spelat lite poker idag också. Närmare 2k händer och fick springa riktigt fint på slutet när det skottades så dagen landar på rätt så sjuka 27k upp. Månaden börjar se rätt skaplig ut =)

 

Jag blev fan kär i alla matställen du nämnde :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt fina resultat :) Bara att fortsätta så får vi snart se dig i toppen av high stakesdb`s lista!

 

Fin slant (= Wpwpwp

 

meget fint

 

Tyty! =)

 

Vet inte vad du gillar för mat. Själv gillar jag enkelt, husman, burgare och kött. Burgare/köttrestauranger har redan nämnts så får väl tipsa om ett par andra favoriter.

 

Köttbullar på Riche och schnitzel på Soldaten Svejk!

 

Sen har jag hört mycket bra om Prinsens wallenbergare, inte testat än dock.

 

Svejk är guld, men var några år sedan jag var där så är nog dags att göra ett återbesök =) Tack för de andra tipsen, ska testas!

 

Jag blev fan kär i alla matställen du nämnde :h:

 

Kul!

 

Ja om gårdagen var sjuk så vet jag inte vad jag ska säga om dagens spel, 13k upp i ev och sen 27k över ev. Kan nog vara någon form av rekorddag =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det $ som gäller?

 

Dollar

 

Jävlar va du springer! Bra jobbat!

 

Släng gärna upp en fetehand:-D

 

Blir inga händer men kan lova en giraff i slutet på januari :)

 

Blev bara 1k händer på förmiddagssessionen och fick, tro det eller ej, springa 6k under ev. Det finns ju dock andra sätt än allin-ev att tura så passet slutade ändå på rätt sida om nollan =) passade på att beställa en till Thunderbolt-skärm för att bättra på setupen hemma. Nästa steg blir att inhandla skrivbord, något som har tips på något snyggt?

 

Nu blir det en sväng till Uppsala med massa klätterproffs, bl a Operateron!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 upp? Hälsa Västeråsarna du träffar på från mig.

 

Stämmer! Såg inte din post innan tävlingen men var någon från Västerås som vann i lotteriet efter tävlingen om jag inte minns fel. Och med min run denna månad så var det väl knappast någon som tvivlade på att även jag skulle hitta en lottovinst; ett par nya klätterskor blev det =) Blev dock en delad sistaplats tillsammans med Opteron i sällskapet jag åkte med då vi båda landade på 45/50 problem.

 

Bolia.com har en del stilrena, lättare grejer.

 

Vill du ha lite tyngre som grannen inte har så har du ju alltid aviator Valkyrie Desk

;)

 

hehe sjukt bord! Tackar för Bolia-tipset, ska utforska det!

 

Har tryckt in en del spel även idag, strax över 3k händer. Började sessionen med att dö exakt alla potter och var direkt 13k back. Sakta men säkert redde dock dagen ut sig och efter lite roligt hu-spel så var jag plötsligt upp 8k istället =)

 

Nu blir det någon form av belgisk afton hemma hos en polare, med musslor och, ja det kunde väl ingen gissa, öl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakis hela dagen idag. Såg sista 5 avsnitten i första säsongen av äkta människor. Jäkligt bra kvalité för att vara en svensk serie =) Var över hos fadern en sväng och käkade kycklinggryta och efter att sedan ha släpat mig hem så orkade jag dra igång några bord. Spelade 1300 händer och slutade väl runt even. Nu banshee sen sömn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad du gillar för mat. Själv gillar jag enkelt, husman, burgare och kött. Burgare/köttrestauranger har redan nämnts så får väl tipsa om ett par andra favoriter.

 

Köttbullar på Riche och schnitzel på Soldaten Svejk!

 

Sen har jag hört mycket bra om Prinsens wallenbergare, inte testat än dock.

 

Fick höra att det är ny ägare och ny kock på Prinsen. Det var tydligen inte lika bra längre. Så tar tillbaka vad jag skrev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gissar att jag hade tyckt videon var ungefär lika obehaglig förr som nu. Asobehaglig dvs. Känns som att man verkligen måste ut och riskera livet regelbundet på liknande sätt om man ska trubbas av för det där.

 

Glömde uppdatera igår men blev väl en 3k händer och miniplus. Idag var det värre och jag backade 14k. Kändes ändå relativt solitt och allin ev var på rätt sida om nollan. Har varit lite lat med att spela lägre nivåer senaste dagarna men ska nog lägga in lite mer av det i grindpassen så att jag kan snitta minst 2k händer om dagen månaden ut.

 

Fick hem 10 kg isländskt smör idag så i morgon får det nog bli smörkaffe innan klätterpasset =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, även när du backar x antal tusen dollar eftersom du bara verkar ta det med en klackspark. =)

 

Vi kan ju gissa att det inte är riktigt lika mycket klackspark som det verkar, men samtidigt tror jag detta är ett område där Chofritz aktivt och framgångsrikt skaffat sig en edge. Ett gott exempel att ta lärdom av oavsett imo :)

 

Positiv och öppen inställning ftw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...