Opteron Postad 12 Juni , 2013 Rapport Share Postad 12 Juni , 2013 Mm kanske, men jag köper det inte haha, nåt måste va sämre Njae, tror bara världen är orättvis helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 12 Juni , 2013 Rapport Share Postad 12 Juni , 2013 Applåderar i stället för att skriva något. Härligt allting! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 13 Juni , 2013 Rapport Share Postad 13 Juni , 2013 Övriga aktörer tar 35-36k för en FS-LASIK och Proforma tar 22.9k för den. Samt ICL där t ex Memira kostar från 52k. Hur fan kan de vara så mkt billigare? Borde de inte ha en deal där man får andra ögat gratis om operationen på första skiter sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 15 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2013 (redigerade) . Redigerad 20 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 15 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2013 Åh gud Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 15 Juni , 2013 Rapport Share Postad 15 Juni , 2013 Åh gud Anfaller bakfyllan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 15 Juni , 2013 Rapport Share Postad 15 Juni , 2013 Brag: Låg med den snyggare tvillingsystern till en tjej jag låg med förra sommaren inatt Beat: Fick idag veta att det var samma tjej som sist Variance: Hon var 17 vårar, fräknig, söt, smal och hade fina kläder, var ända tills hon gick vid 11 imorse säker på att hon var hennes syster (har träffat båda tillsammans) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 15 Juni , 2013 Rapport Share Postad 15 Juni , 2013 Brag: Låg med den snyggare tvillingsystern till en tjej jag låg med förra sommaren inatt Beat: Fick idag veta att det var samma tjej som sist Variance: Hon var 17 vårar, fräknig, söt, smal och hade fina kläder, var ända tills hon gick vid 12 imorse säker på att hon var hennes syster (har träffat båda tillsammans) Antar att du inte nämde hennes namn under akten för det hade blivit livat när det var fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 Juni , 2013 Rapport Share Postad 16 Juni , 2013 :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nizzestrom Postad 16 Juni , 2013 Rapport Share Postad 16 Juni , 2013 Brag: Låg med den snyggare tvillingsystern till en tjej jag låg med förra sommaren inatt Beat: Fick idag veta att det var samma tjej som sist Variance: Hon var 17 vårar, fräknig, söt, smal och hade fina kläder, var ända tills hon gick vid 12 imorse säker på att hon var hennes syster (har träffat båda tillsammans) I feel ya, finns inget som ger en så bittersöt smak i munnen som när man går på den här typen av nit. Hur ska man hinna provköra alla bilar om man kör samma bil två gånger? Impossible. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 16 Juni , 2013 Rapport Share Postad 16 Juni , 2013 Antar att du inte nämde hennes namn under akten för det hade blivit livat när det var fel.... njae, hade varit lugnt från hennes sida. I feel ya, finns inget som ger en så bittersöt smak i munnen som när man går på den här typen av nit. Hur ska man hinna provköra alla bilar om man kör samma bil två gånger? Impossible. Inget i hela världen.. Var en weird kväll , borde varit någon annan stans med någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 16 Juni , 2013 Rapport Share Postad 16 Juni , 2013 kul att lite historier börjar dyka upp på pf igen! antar att chofritz inte mår lika bra som opteron i nuläget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 18 Juni , 2013 Rapport Share Postad 18 Juni , 2013 kul att lite historier börjar dyka upp på pf igen! antar att chofritz inte mår lika bra som opteron i nuläget.. Om det tvistar de lärde, det som är säkert är iaf att jag är mer flexibel än Chofritz. Lovade att jag skulle varit ner i split på en månad, föga förvånande misslyckades den planen, dock inte supergrovt, har blivit mycket vigare och det är kul att tänja sig. Siktar på en 100% perfekt split vid nyår! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 18 Juni , 2013 Rapport Share Postad 18 Juni , 2013 Om det tvistar de lärde, det som är säkert är iaf att jag är mer flexibel än Chofritz. Lovade att jag skulle varit ner i split på en månad, föga förvånande misslyckades den planen, dock inte supergrovt, har blivit mycket vigare och det är kul att tänja sig. Siktar på en 100% perfekt split vid nyår! Jag körde ett split-projekt för nåt år sedan med semiresultat då jag tror att jag inte hade helt rätt approach. Drog igång lite smått med just nyår som mål när jag läste att du försökte köra på en månad.. Vad kör du för övningar? Några generella tips eller siter med bra material? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 18 Juni , 2013 Rapport Share Postad 18 Juni , 2013 Började strecha i höstas med enda mål att gå ner i Lotus-position, hittade helt okej instruktioner och närmade mig långsamt, verkliga resultat har jag fått sen jag började lyssna på http://www.howtostretch.com Jag har varit tvungen att bli vigare i psoas-muskeln för att kunna komma närmare split och för att kunna sitta obehindrat rak i ryggen i lotus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 20 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2013 Opteron flydde midsommarfirande och är nu ute och cyklar på Gotland. Lämnade tydligen telefonen hemma också. Igår skulle jag spela några 100 händer för att vara i fas med mitt månadsmål men allteftersom kvällen gick så blev värdet bättre och bättre. Tyvärr blev jag tröttare och tröttare. Det hade dock varit grovt tjänstefel att quitta så fick helt enkelt nöta vidare. Hade några hu-bord så kunde inte gå och köpa kaffe heller. Varje gång jag insåg att jag hade sänkt nivån på mitt spel ytterligare så dök det upp en ny jättefisk. Vid 9 imorse somnade jag mer eller på tangentbordet och fick lägga ner. Hittade ett litet plus iaf. Har gått rätt tungt några dagar så är numera 17k upp för månaden efter 42k händer en bit under ev för ovanlighetens skull! Blir spelpaus imorgon för midsommarfirande, men sen är på det igen. För närvarande siktar jag på 2k händer om dagen i snitt året ut. En rörig update skriven på telefonen. På väg till systemet för såritinköp. Vad dricker man på midsommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 20 Juni , 2013 Rapport Share Postad 20 Juni , 2013 Opteron flydde midsommarfirande och är nu ute och cyklar på Gotland. Lämnade tydligen telefonen hemma också. Igår skulle jag spela några 100 händer för att vara i fas med mitt månadsmål men allteftersom kvällen gick så blev värdet bättre och bättre. Tyvärr blev jag tröttare och tröttare. Det hade dock varit grovt tjänstefel att quitta så fick helt enkelt nöta vidare. Hade några hu-bord så kunde inte gå och köpa kaffe heller. Varje gång jag insåg att jag hade sänkt nivån på mitt spel ytterligare så dök det upp en ny jättefisk. Vid 9 imorse somnade jag mer eller på tangentbordet och fick lägga ner. Hittade ett litet plus iaf. Har gått rätt tungt några dagar så är numera 17k upp för månaden efter 42k händer en bit under ev för ovanlighetens skull! Blir spelpaus imorgon för midsommarfirande, men sen är på det igen. För närvarande siktar jag på 2k händer om dagen i snitt året ut. En rörig update skriven på telefonen. På väg till systemet för såritinköp. Vad dricker man på midsommar? Hemingway är alltid vinnande på midsommar!! Mao Mojito & Strawberry Daiquiri. RomRomRom, hela sommarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 20 Juni , 2013 Rapport Share Postad 20 Juni , 2013 Hemingway är alltid vinnande jotack, den spikade man första fyllecellen på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 21 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2013 (redigerade) . Redigerad 20 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 Juni , 2013 Rapport Share Postad 30 Juni , 2013 Jag skulle behöva en laddare till min nya (gamla) nokia 6700. Någon i Stockholm som har en liggandes o är villig att sälja/skänka/låna en sån till mig blir jag glad! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 1 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2013 Mycket missnöjd med volymen, skulle obv slutat efter 21k händer och gått ut och supit. Jävlar vad det ska spelas i juli. Fuck summer! Edit: fick in några k rakeback också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 1 Juli , 2013 Rapport Share Postad 1 Juli , 2013 Jag skulle behöva en laddare till min nya (gamla) nokia 6700. Någon i Stockholm som har en liggandes o är villig att sälja/skänka/låna en sån till mig blir jag glad! (: Har du kollat Kjell & Co, dom har väl typ allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 1 Juli , 2013 Rapport Share Postad 1 Juli , 2013 tjena! no offence, men det känns som att ni har koll på kaffemaskiner. kan ni rekommendera nån för bryggkaffe? sky's the limit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 Juli , 2013 Rapport Share Postad 1 Juli , 2013 tjena! no offence, men det känns som att ni har koll på kaffemaskiner. kan ni rekommendera nån för bryggkaffe? sky's the limit! Tack för att du frågar. Ta en moccamaster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 1 Juli , 2013 Rapport Share Postad 1 Juli , 2013 Tack för att du frågar.Ta en moccamaster. då hade jag ju inte fått hipsterhåna crofritz och opteron, men det var kanske för otydligt ändå. det lutar åt en moccamaster, men jag tänkte att det kanske finns nåt ännu fräckare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts