Gå till innehåll

Pokerdagboken León


León

Recommended Posts

  • Svars 134
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

God fortsättning på året allesammans!

 

Idag var det planerat inryck i lumpen, men lyckligtvis kom jag på bättre tankar, så just nu är jag enormt nöjd med tanken på att jag kan sova hur länge jag vill imorgon, istället för att väckas 06:00 för att köra ett BRAK-pass.

Men istället för att ställa mig in till konungens tjänst imorse hade jag idag ett möte hos arbetsförmedlingen för att se om det finns något jobb åt mig så att jag kan dra mitt strå till landet... :roll:

 

Gällande poker har jag just avverkat årets första speldag med 3 satelliter på stars. Fick in markerna fint i en freeroll med tiorna men de drogs ut. Utöver det lirade jag två $22 sub-sattar, en till EPT Cph där jag också blev utdragen. Satten till Suddens guldjakt däremot klonkades, så där fick man en plats till den stora finalen värd $109. :-)

 

Så upp $65 årets första speldag, vilket får ses som en fin mjukstart på året. Nu åter till HoN-grind.

 

Note to self: Glöm inte satellitfinalen om en vecka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Update man! 8-)
Ah, trevligt att det finns intresse för min db. :-D

 

Spelupdate är dock att jag inte lirat alls förutom tre satelliter denna månad. Ska nog byta sajt, då jag kollat in games'en på Everests nl400, och det är extremt söndergrindat. Det var förvisso nl200 också, men där var jag inte alltför imponerad av regsen men kan nog inte förvänta mig och stöta på lika dåliga regs på nl400 som på nl200.

 

Ska försöka komma igång med lite större spelmängd nästa vecka. Hursomhelst måste jag ta tag i spelandet, jullovet har blivit väl långt nu. :-)

 

Väldigt avis på den känslan:roll:
Kan tänka mig det. Men är väl bara härda i för dig några månader till, så har du ett minne för livet sen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Oväntat å se denna bumpad, men kul att se att man trots allt hade någon frekvent följare. :-)

 

Som svar så huserar jag lite på svenska spels 5/10-bord nu. Dock är spelmotivationen riktigt låg, så denna månad har det inte blivit en enda hand ännu. Det har helt enkelt varit roligare att spela heroes of newerth och dricka jäger. Sedan gick även fem dagar bort åt löven, då produktiviteten låg på noll playoff-matchdagarna. Helt värdelösa dagar med tanke på att säsongen slutade i fiasko...

 

Iaf, efter denna helg tänkte jag ta tag i mitt liv halvt, vart heltidsslacker tillräcklig tid nu... Så hoppas hitta motivationen till att klara av att plugga ord inför högskoleprovet och hårdgrinda poker vid sidan av det. Kanske återkommer med hur det går. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nick svs? hur mkt hon och vad lirar du där? så jävla beroendeframkallande och tiltande spel lol men totalt omöjligt att låta bli
Vet inte om jag ska outa mig riktigt med tanke på att jag kan bete mig riktigt grisigt i chatten till å från... Men borde inte vara så svårt å luska ut om du lirat mot mig. :-)

 

Kör bara matchmaking, men har en psr på 1715 för å få ett någorlunda hum om min skill. Å nog kan HoN vara brutalt tiltande. Är ju inte allt för ovanligt att ett game slutar med att man sitter å skäller ut den sämsta spelaren på ens eget lag och kallar honom för allt möjligt... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...