andman Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 bara jag som inte hittar freerollen ikväll om kryssning på fulltilt? Finns inte i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 bara jag som inte hittar freerollen ikväll om kryssning på fulltilt? Finns inte i listan. Drygt 150 man har hitatt den, ligger under "private" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2006 finns det någon fuktion likt party å stars har som automatiskt anpassar borden efter skärmupplösningen vid multitabling? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Ligger sidan nere nu? jag kommer in på .com, men inte in på clienten. Fungerar det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pajper Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Ligger sidan nere nu? jag kommer in på .com, men inte in på clienten.Fungerar det för er? We are currently performing scheduled maintenance to increase our server capacity in order to handle increased traffic. Please check back soon! verkar som de fått lite att göra när alla flytt party =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungLouis Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 full tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pennypacker_ Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Är det nån som vet om man göra inter account transfers på fulltilt, e dom kinkiga med deposit/transfer limits och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 har nyss fört ett krig mot FTP. Det hela började med att dom stängde av mitt chat för att jag skrev "seriously mike (matusow) , you suck". Det hela hade föregåtts av att Mike suttit i en timme och skrivit "FUCK YOU IDIOT" "FUCK OFF, I BUST YOU ALL LOSERS" etc. Jag blev galen och sa att dom inte kan ha olika regler för olika spelare. Dessutom borde väl deras teammedlemmar vara bra förebilder. Nåja med diverse hot och utskällningar så tog de tillbaka min chat och kom med någon dålig kommentar (att det var hans image och att de var kul etc). Skön sida men nu är jag lite småtiltad på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Tja! Har börjat lira sng och cg på full tilt nu. Har 2 snabba frågor. Kommer PO2 funger på FullTilt snart, får höra olika hela tiden Kan man ändra så att korten blir större? Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
run_forrest Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 När man signar upp på Full tilt för att få bonusen, måste man skriva in nån kod, eller kommer den automatiskt? Står ju en ruta man skall skriva bonus kod i... isåfall, vilken kod Jag snackar alltså om signupbonusen 100% (max 600 dollars) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Bonusen får du automatiskt, avän om min bonus uteblev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erna113 Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Sorry unable to connect to server.... Bara jag som inte kan logga in idag? We are currently performing scheduled maintenance to increase our server capacity in order to handle increased traffic. Please check back soon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burran Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Sorry unable to connect to server.... Bara jag som inte kan logga in idag? Nix, samma problem för mig...*tilt* Edit: Dom håller tydligen på att uppdatera servern etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 När kommer servern upp igen? Det fungerar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Fick medelnade när jag satt o lirade innan att uppdateringarna skulle ta ca. 1 timma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Problem: Jag spelar 4 sng-bord samtidigt på FTP. Tidigare har det varit så att även om borden överlappar varandra så hoppar inte ett annat bord upp före jag agerat på ett annat. Men så igår fungerade inte denna funktion. Vad kan detta bero på? Skanke misstänkte att det kunde vara att andra program störde i bakgrunden. Jag körde Excel, Firefox och MSN. Men jag testade att stänga dem, men det var samma shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GrandTheftGrind Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Jag brukar spela 2 tuneringar åt gången, och för mig har alltid bordet som "det är min tur på" alltid ploppat upp. Detta är när jag spelar på bärbar så borden överlappar. När jag spelar på den "riktiga" datorn så vet jag inte riktigt, för där får bägge borden plats. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Problem:Jag spelar 4 sng-bord samtidigt på FTP. Tidigare har det varit så att även om borden överlappar varandra så hoppar inte ett annat bord upp före jag agerat på ett annat. Men så igår fungerade inte denna funktion. Vad kan detta bero på? Skanke misstänkte att det kunde vara att andra program störde i bakgrunden. Jag körde Excel, Firefox och MSN. Men jag testade att stänga dem, men det var samma shit. Det finns ju någon advanced inställning i klienten där du kan kryssa i om du vill att fönstrena ska poppa upp eller inte. Den kanske har ändrats av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerhenke Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 det gar fortfarande inte att komma in va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matlei Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 nope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keso123 Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Är ny på FTP så jag undrar brukar sånt här hända? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Nu är den igång igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Antingen är jag blind, har en deffekt installation eller så har FTP i senaste uppdateringen av någon outgrundlig anledning tagit bort filterfunktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Champion Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Antingen är jag blind, har en deffekt installation eller så har FTP i senaste uppdateringen av någon outgrundlig anledning tagit bort filterfunktionen. Du är inte blind. Otroligt konstigt aggerat av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hobbq Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Nån mer än mig som fick problem med fulltilt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts