Vete Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Full Tilt har nog lagt beslag på de sämsta spelarna. Kan varmt rekommendera spel på 0.5/1 och 1/2 NL borden. Jag slår alla rekord. Det bluffas hej vilt och jämfört med B2B (som jag precis lämnat efter att ha länsat alla bonusar) är det lekstuga. Ladda hem och kolla in betting average och hur många procent som ser floppen! Citera
Andersson Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Jag har gjort samma iakttagelse, det är långt från jobbiga b2b. Jag spelar 0.5/1 så vi kanske ses nån gång. Mitt nick är vga640x480. Apropå nicks, och helt OT: jag blev väldigt nostalgisk av ditt användarnamn -vete. Jag hade samma användarnamn på diverse sajter för länge sen... på det ljuva 90-talet. Citera
TheEmbassy Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Servern braka just nu verka det som, nån annan som kan komma in. Va i pengarna i 2 sit n go, när jag blev disconectad. Citera
TheEmbassy Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Stor eloge till Full Tilts kundsupport! --------- Hello Johan, Thank you for your email. We have reviewed this tournament and see that you did in fact have some internet connection issues. That being said, I certainly do understand your frustration with this situation. We do value your business, and hope that we can keep you as a customer. I've credited your account with the buy-ins for the two sit and gos, $23. I have also credited you $5.40 in addition to the prize money for third place, which brings your prize up to the second place, your position at the time when the disconnection occurred. If you are constantly being disconnected, please let us know so that we can assist you in fixing any technical difficulties. Thank you for playing at Full Tilt Poker, and we wish you the best of luck in future tournaments. Regards, Stephen Team Full Tilt Citera
MrGibson Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Någon som kan säga mig hur strukturen på MTTs funkar på fulltilt? Ä den schysst? Såg att det bara var 10min blindsperioder (2-3k i startstack), men dock va det många nivåer... Men blir det lite lotto i alla fall mot slutet eller? Citera
Vitae Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Japp, tom 10 minutersperioder på deras större söndagsturneringar, 3000 i stack. Jag upplever att deras turneringsstruktur suger, särskilt för dyrare MTTs. Citera
Rickett Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Hej! Är det ngn som vet hur motståndet på FLT 1/2 är jämfört med tex partyskins? Läste följande på pokerlistings: "The is semi-tough (it started out with average tough games in the summer of 2004). The fixed limit games are the toughest, where most average players will loose at almost any longer session. The no-limit games are a bit less tough, but still clearly more difficult to win at than at average online poker rooms." Men det kanske är gamla recensioner? Tacksam om ngn vet. Citera
Mujaffa Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Hej Undrar bara ifall det ar nagan som vet ifall man kan gora en wiretransfer fran Full Tilt,, vilket ar annars det smidigaste sattet att ta ut pengarna fran sidan?? / Mujaffa Citera
Aeis Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Japp, tom 10 minutersperioder på deras större söndagsturneringar, 3000 i stack. Jag upplever att deras turneringsstruktur suger, särskilt för dyrare MTTs. Du tycker 10 min är för snabbt eller är stegen i blinds för stora? Citera
Aeis Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Har fulltilt ett bra utbud av SNGs? Är deras SNG struktur snabb eller sölig? Citera
baller Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Har fulltilt ett bra utbud av SNGs? Beror på vilken nivå du avser... Är deras SNG struktur snabb eller sölig? Finns olika... Citera
ROmeoBOT Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Jag är lite besviken på att dom inte har Sökö hi/lo Turbo Shorthanded. Men annars tycker jag att det finns ett bra utbud med allt annat man kan tänka sig, även om man kan få vänta ett tag på att bordet ska bli fullt. Citera
Raimo Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Är det mycket trafik på fulltiltpoker.com? nivåerna .5-1 och 1-2? är lite sugen att testa fulltilt nu är party ha sina monster Citera
Ekenstar Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Är det mycket trafik på fulltiltpoker.com? nivåerna .5-1 och 1-2? är lite sugen att testa fulltilt nu är party ha sina monster Jo, det finns rätt många bord på de nivåerna. Citera
Aeis Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Har fulltilt ett bra utbud av SNGs? Beror på vilken nivå du avser... Är deras SNG struktur snabb eller sölig? Finns olika... Tänkte om nivåerna mellan 10$ och 50$ startas snabbt? Citera
jaha Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 http://www.poker.se/nyhet.php?artid=788 blir det skatteffritt nu? vcad har de för rake på fulltilt? Citera
Saint_Bjorn Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Nån mer än jag med driftprobs nu? Citera
garpen Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Är det 21 års åldersgräns? Nope, 18. Citera
mgps Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 har de deepstack-turneringar? shorthanded-turneringar? bra guaranteed-turningar? är det överbefolkadeturneringar som på party eller kan man hitta många turneringar med 50dollar i inköp och ca 200 spelare? kommer de ha horse-cashgame också snart? blir det skattefritt när de flyttar til irland? när gör de det? Citera
baller Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 har de deepstack-turneringar? JA shorthanded-turneringar? JA bra guaranteed-turningar? JA är det överbefolkadeturneringar som på party eller kan man hitta många turneringar med 50dollar i inköp och ca 200 spelare? Utbudet är bra och lagom antal deltagare, med varierande typer av inköp. kommer de ha horse-cashgame också snart? vet ej blir det skattefritt när de flyttar til irland? när gör de det? det ser inte ut som det, myssion menar att det endast är deras mjukvaruföretag som flyttar... men det återstår att se helt enkelt när det kommer mer info dvs... btw "pro chaten" kan vara ganska underhållande ibland.. Citera
baller Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Mer info idag, skattetråden/myssion menar att FTP är skattefritt. Citera
jaha Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Mer info idag, skattetråden/myssion menar att FTP är skattefritt. fy fan vad woot! Citera
Myssion Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Den info jag har: FTP flyttar inte till Irland, det är det bara mjukvaruföretaget bakom som gör. FTP behöver inte flytta från USA alls, eftersom de inte finns där från början. De återfinns på Aruba, som ingår i EU's utomeuropeiska länder och territorier, och enligt artikel 183 i EG-fördraget så ska dessa länder/territorier betraktas som EES-medlemmar när det gäller handel av tjänster (vilket nätpoker är), vilket i sin tur innebär att Lindmandomen är applicerbar här. = Skattefria vinster. Brasklappar: 1. Arubas (och övriga utomeuropeiska länder/territoriers) status/relation till EU kan komma att förändras 2007. 2. Inget är 100% säkert förrän det eventuellt avgörs i någon form av domstol. Citera
Goatse Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Det är ju sjukt vad tighta cashgamesen är numera. Eller är det bara jag som inbillar mig? Ser ju aldrig några 100bb pots utom när den förlorande personen har MINST top two. Trodde partys monsterbökeri skulle skicka över en massa nya fiskar till FTP men verkar faktiskt inte så. Antar att fisken stannade och nitsen flytta över. Citera
Recommended Posts