Gå till innehåll

Samlingstråd Boss - All you can eat


Starfitter

Recommended Posts

Som vanligt känns det som time att få ihop lite åsikter om regs på sidan där jag spelar :-)

 

Boss: åsikter, regs, superfiskar, keep the good shit rolling!

 

Nl50:UknwImsick, Sir_CJT, whyowhy,Liumiu111 (de bättre regsen i min HM DB)

 

Nl100: Jolenewite, duffy_duck, gladston3 (de bättre regsen i min HM DB)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som jag skrev i den andra tråden tycker jag whyowhy, fuge o stormblast är helt ok. Liumiu e också bra, uknwimsick däremot har spewat en hel del mot mig, men men kanske bara varit tiltad..

 

 

Fuge är okej, tror jag har sprungit lite bra mot honom dock.

Stormblast är lite för tight imo, medan däremot uknwimsick röjer lite mer. Kan nog verka spew ibland men tror han är topp5 av de som slår nivån hårdast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuge är okej, tror jag har sprungit lite bra mot honom dock.

Stormblast är lite för tight imo, medan däremot uknwimsick röjer lite mer. Kan nog verka spew ibland men tror han är topp5 av de som slår nivån hårdast.

 

Har ingen jättesample på Stormblast men 23/20 är väl inte så tight tycker jag iaf.. uknwimsick å andra sidan 3bettar 11%, känns lite högt + att han gjort en del konstiga moves men som sagt kanske bara var tilt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lov2gambVle är rätt vass. vene om han lirar 05-1 euro han lirar bara dollar där tror jag..

Tycker whyowhy gör mkt skumma spel men vinnande obv.

Vad tycker ni om:

2QQ1Cup , Spewtime , victor4675 , NEWY0RK , semifish ???

Några notes eller kommentarer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt snart har ni en fisk till att tampas med på nl100 på boss.

Kommer börja spela där inom någon vecka, bara kännt lite på nivån hittills verkar vara riktigt fint värde, stämmer bra va?

 

Vad gör ni en rätt bra månad på nl100 cirkus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt snart har ni en fisk till att tampas med på nl100 på boss.

Kommer börja spela där inom någon vecka, bara kännt lite på nivån hittills verkar vara riktigt fint värde, stämmer bra va?

 

Vad gör ni en rätt bra månad på nl100 cirkus?

 

 

Sick värde, kan bara jämnföra med primas nl100 dock.

Jag har bara lirat nl100 en vecka men med rb ska man väl kunna dra in 5k om man grindar på :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Hej! Kanske fel tråd att posta detta men ja provar!:-)

 

Hur har ni gjort som har tagit ut pengar från Boss-sajter som använder sig av Web-money????

 

gjorde ett uttag som översteg en viss gräns och har inte sett röken av pengarna änn:rolleyes:

 

Mailade och fråga, dom skrev att ja va tvungen att skicka kopia på min identitet! pass eller körkort

 

Herregud! har ja missuppfattat någonting eller ska detta verkligen vara nödvändigt:evil:

 

//Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Kanske fel tråd att posta detta men ja provar!:-)

 

Hur har ni gjort som har tagit ut pengar från Boss-sajter som använder sig av Web-money????

 

gjorde ett uttag som översteg en viss gräns och har inte sett röken av pengarna änn:rolleyes:

 

Mailade och fråga, dom skrev att ja va tvungen att skicka kopia på min identitet! pass eller körkort

 

Herregud! har ja missuppfattat någonting eller ska detta verkligen vara nödvändigt:evil:

 

//Tacksam för svar

Det är standard för att ta ut pengar på de flesta siter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...