Joey Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Ikväll måste DIF slaktas! Är jävligt laddad inför kvällens final faktiskt. Lär bli en krogrunda ikväll. Måste bli SM-guld nu!!!! +1 på allt utom krogrundan. Grind ftw. (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Ikväll måste DIF slaktas! Är jävligt laddad inför kvällens final faktiskt. Lär bli en krogrunda ikväll. Måste bli SM-guld nu!!!! +103953897654328395798792939495 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Kommer att vara på plats i Hovet. Lovar att heja fram HV till seger. Konstigt vore det väl annars, HV har ett extremt facit borta mot DIF de senaste åren. Ska du se alla hemmamatcherna på plats displeased? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 15 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2010 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 20 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2010 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Så jävla gött va de!! Riktigt snyggt gjort av Ledin när han fäller Andersson tror ja de va hahah Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 HIV turar som vanligt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 20 April , 2010 Rapport Share Postad 20 April , 2010 Älg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 21 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2010 Össnöar, jippi. Tur att man fortfarande har dubbdäcken på iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Väntar på inlägget om domarmissen från matchen ikv som trots allt blev rätt avgörande misstag:D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Väntar på inlägget om domarmissen från matchen ikv som trots allt blev rätt avgörande misstag:D Men Displeased har ju en jävligt bra grund för gnäll på domare. ALLTID döms HV bort, och så har det ALLTID varit. Jävla pajasar i Sveriges domarkår. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Väntar på inlägget om domarmissen från matchen ikv som trots allt blev rätt avgörande misstag:D tyckte det tog ut "slashingen" som föranledde 2-1 målet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 21 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2010 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Tyckte det var helt sjukt många billiga/konstiga utvisningar ikväll, åt båda hållen. Är rätt besviken atm då jag var 100% inställd på guldfest imorrn kväll, men det kan väl funka även om man får skjuta på det några dagar. (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Tyckte det var helt sjukt många billiga/konstiga utvisningar ikväll, åt båda hållen. Är rätt besviken atm då jag var 100% inställd på guldfest imorrn kväll, men det kan väl funka även om man får skjuta på det några dagar. (= rooolf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Tyckte det var helt sjukt många billiga/konstiga utvisningar ikväll, åt båda hållen. Är rätt besviken atm då jag var 100% inställd på guldfest imorrn kväll, men det kan väl funka även om man får skjuta på det några dagar. (= +1. Drar mig uppåt stockholm ikväll efter matchen för att styra upp segern på plats! Fullt pådrag baa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2010 Bord på Harrys bokat till Lördagens match. Är laddad för guldfest då! Nu blir det en pokersession innan det är dags för dagens viktiga match! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 24 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2010 Är detta bästa deathmetal låten? Är så sjukt laddad inför eftermiddagens drabbning att jag knappt kan sitta still en sekund. Ikväll vill jag ha guldfest hela natten! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Är detta bästa deathmetal låten? Är så sjukt laddad inför eftermiddagens drabbning att jag knappt kan sitta still en sekund. Ikväll vill jag ha guldfest hela natten! Du har tänkt timea in 1337 posten som guldpost inatt? Hoppas också Hv vinner:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 Man får väl gratulera till guldet Som bajare gör det mig inte det minsta att ni satte djurgårdarna på plats. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 26 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2010 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 10 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 låter bra det, lycka till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 11 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2010 låter bra det, lycka till Tackar! Japp det är kanoners. Nu blir det ett par timmars poker innan det är dags för kvällsaktiviteter Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 12 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts