Gå till innehåll

.............


Displeased

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Desperat sug efter världens godaste thaimat kräver desperata åtgärder...

 

Efter att jag ringt och beställt maten och ska hoppa in i bilen så har låset frusit fast. Testade i 20 minuter att ta mig in, elda på nyckeln, låsspray osv men inget fungera. I Amerikanska filmer har jag sett att de tar en mejsel, sätter den i låset, bankar till den med en hammare och vrider om med en tong. Värt ett försök tänkte jag och visst funka det! Jag har faktiskt inte gjort inbrott i nån bil innan, speciellt inte min egen, men enkelt var det och jag fick mina underbara friterade räkor samt ett roligt minne 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur ser månaden ut? kör på hårt!!

 

Hittils eller framtida planer? Hittils mycket bra ca +$10k. Blir att grinda hypers som bara fan, kul att man hittat ett spel som man är bäst av alla på 8-)

 

 

 

 

Vad kör du för bil? :D

 

Ferrari Enzo!

 

 

Haha nä, Saab 9.3 men med tanke på att man måste öppna med nyckel (eller mejsel obv) så skulle man ju kunna tro att det är en Trabant eller Volga jag rullar runt i men det är faktiskt Saab från 00.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Färdiglirat för idag och det fortsätter att gå fenomenalt! Det har varit en jävla massa spelande inatt och jag har avverkat hela 387 hypers. $1597 i vinst! Det flyter på fruktansvärt bra nu, motivationen och självförtroendet är på topp. Efter helgen hoppas jag kunna gå upp i nivå och lira $216 hyperna. Kände lite på motståndet idag och lirade 3 st. Blev cash i 2 och insatsen tillbaka i den 3:e. Är precis samma folk som spelar $216 som $88 fast på 216 så liras det aningen tajtare och försiktigare, det ska utnyttjas! Behöver bara aningen större br först så att det inte blir totalt jävla maskinhaveri igen och jag åker på ett downswing. Känns jävligt skönt nu iallafall att ha en riktigt stabil rulle för $88orna så jag ska inte tvinga upp på i nivå för snabbt nu.

 

Oj vad långt detta blev... Nu ska jag sova och ikväll när jag vaknar så börjar OS tror jag! Ser fram emot det :twisted:

 

Det här har blivit skit roligt att följa, kriga på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute ur FTOPS redan efter 2h, orkar inte spela en hel turnering på deras sega skitklient så jag bustade ut mig själv. Århundradets största fisk fick alla mina marker och är nu chipleader :-)

 

 

Satt å lirade $5/10 limit på stars undertiden och det gick mycket bra! +$1200 där så medriggen på stars fortsätter att hålla i sig!!

 

 

 

 

 

 

Jävlar, måste ha tagit en stund... Jo, det brukar hända mycket där jag är närvarande!

 

Hur kommer det sig att man läser min dagbok det första man gör på ett pokerforum? Jag är ju inte ens bra på poker haha (lite bra live men inge vidare online).

 

Ska jag göra. Tack!

 

 

nej men jag har läst mycket mera, har bara aldrig haft nått och skriva nånstans.

spelar du inte dons längre föresten ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det blir inget mera DoN för min del. Dels har jag funnit vad jag är riktigt bra på, dels är fusket så fruktansvärt utbrett på DoN-borden att det har blivit ohållbart. Jag får fortfarande refunds ungefär varannan dag från DoN collusion som jag anmälde för 3-4 veckor sen.

 

Oj jävlar! Är det så stor skillnad på 104or och 52or månntro? Jag vill minnas att jag inte fick några refunds alls på flera månader i somras.

 

Snygg natt btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sinnessjuka natt!

 

Har lirat iprincip hela natten och totalslaktat allt motstånd! 350 hypers avverkade, ROI 11%, $3266 profit, dessutom $1200 vid limitborden och eftersom jag har passerat 100k VPP så köpte jag en bonus på $1000 för 50k FPP. Så totalt har rullen ökat med $5466 inatt! Helt klart den bästa natten på mycket länge!! Ska sova gott nu! Fan va glad jag är :mrgreen:

 

 

Har läst din DB ett tag nu jag också, skönt att det äntligen vänder för dig =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...