Gå till innehåll

.............


Displeased

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

WCOOP $1050 NLHE är igång och eftersom det har gått åt helvete hittils i WCOOP för min del så är det dags att klonka in denna nu känner jag. Sitter och 1-tablar samtidigt som jag ser Federer avancera till final i US Open.

 

Väntar med spänning på nattens damfinal. Wozniacki har gjort en grymt bra turnering men inatt kommer hon att få en ordentlig tennislektion av Clijtoris.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satan i gatan vad mäktig han är Federer!

 

 

Näst sista bollen är ju sinnessjuk... Att slå ett dödande slag mellan benen så finns ju knappt. Tränade själv massor på det slaget när jag spelade tennis och fick man bara bollen över nät så var det ju glädjerus :mrgreen:

 

 

Lirade Federer +5.5 games så det svider, speciellt när han hade 2 breakbollar vid 4-3 :-(

 

Fast har spelat både Clijtoris och Del Potro som turneringsvinnare så hoppas att nån av dom sitter iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Näst sista bollen är ju sinnessjuk... Att slå ett dödande slag mellan benen så finns ju knappt. Tränade själv massor på det slaget när jag spelade tennis och fick man bara bollen över nät så var det ju glädjerus :mrgreen:

 

 

Lirade Federer +5.5 games så det svider, speciellt när han hade 2 breakbollar vid 4-3 :-(

 

Fast har spelat både klitoris och Del Potro som turneringsvinnare så hoppas att nån av dom sitter iaf.

WTF?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, då var man ute snabbt ur $1050 turren. Uppe på 25k torskar 20k pott all-in före flopp KK mot AA. Några få händer senare var det dags igen... KK, bordets största fisk som lottat tills sig en 50k stack höjer över mig och jag blir lycklig för att äntligen en KK ska hålla men nej nej fisken har AA även han. Det går så jävla tungt på pokerfronten nu så det är helt obegripligt.

 

Ännu en natt av besvikelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oddsen innan matchen var väl runt 1,2(5?) som mest på Clittan, kan ju hända att han lajvade den till mer när Wozzan var ett break upp...
Bet24 hade 1,29 på Clijsters. I kombination med Pinnacle gav det ett ganska fint surebet! Jag var all-in på Bet24, drygt 3-lax.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag suttit på $5/10 FL shorthanded. 2415 händer spelade och $1844 i vinst. Har gjort några små justeringar i mitt spel som verkar ha gett resultat, åtminstone så inbillar jag mig att det är pga det som jag vunnit lite efter senaste tidens motgångar! 8-)

 

Det har även pluggats statistik på WTA touren. Framöver kommer det att bli väldigt seriöst spel på tennis. Jag kommer att finnas närvarande på oddsbörsen under varenda jäkla turnering så det ska bli spännande att se hur detta projekt kommer att sluta.

 

Nu lirar jag WCOOP $320 NLHE men har inga som helst förhoppningar på att det ska gå bra. Hoppas att Del Potro kan ta sig i kragen lite och göra match av det hela!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...