Gå till innehåll

.............


Displeased

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har oxå mängder av bets på Söderling. Vinst, -2.5 games, 3-1 i set. Satte 2-0 till Bondarenko men hur vinner man 6-0,6-0 i en 8-del?

 

Oudin dödar Petrova.

 

Wickmayer vinner mot Kvitova, troligen 2-0.

 

Stepanek kan ge Djokovic en match om inte Djokovic spelar bättre än vad han gjort hittils i US Open.

 

Vad tror folket om hur Verdasco kommer att kunna hantera Isners servar? Mycket lockande odds på Isner men jag är osäker...

 

I övrigt intressant att se hur oddsen på Oudin ändras under turneringens gång 15 mot Dementieva innan match. 5 mot Sharapova, 1.99 mot Petrova lol vad blir det nästa match? 1.1?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

damtennis e alltid mkt mer svängigt och rent generellt bättre att spela på, framförallt live. Såg vi ju igår med zlynan som klantade bort det totalt.

 

Nae kvitova, nu fixar vi detta!

 

Zlynareva? :mrgreen:

 

Synd på Kvitova :roll:

 

Jag har ett stort bet på en 4-ling där Isner är sista match som ska in nu bara, dock så ingick Söderling i den 4-lingen, hur blir det med det iochmed att D gav upp inför 4:e set?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zlynareva? :mrgreen:

 

Synd på Kvitova :roll:

 

Jag har ett stort bet på en 4-ling där Isner är sista match som ska in nu bara, dock så ingick Söderling i den 4-lingen, hur blir det med det iochmed att D gav upp inför 4:e set?

 

 

Har varit med om att dom har lottat matcher som blivit uppskjutna/avbrutna för att spelbolagen ska få ett resultat.....

 

Dock var det i fotboll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har ett stort bet på en 4-ling där Isner är sista match som ska in nu bara, dock så ingick Söderling i den 4-lingen, hur blir det med det iochmed att D gav upp inför 4:e set?

 

Det är väl bara när man bettat på settsiffror beten blir 1,0? Är nästan säker på att det är så..

Isner känns kall dock :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va tror du ? Har Robin ngn chans i tennisen mot Roger ?

 

Jag skulle bli förvånad om Robin tar ett set. Känns som att det var i Paris eller Wimbledon det skulle ske isåfall. Robin har inte lika bra tryck i slagen nu som han hade då känns det som, jag tror Federer sopar banan med honom.

 

 

 

Över 60 egna misstag av Kuz, riktigt dåligt. Starkt av Wozniacki nu har hon drömläge med matcher mot Oudin och sedan Wickmayer eller Bodarenko!

 

Federer såg ruskigt bra ut igår, jag undviker i allafall t om ett minibet på Söderling.

 

 

Jag slängde in ett bet på Wozniacki bara för att det var TV-match men somnade under första set.

 

Oudin har spöat Dementieva, Sharapova, Petrova... Spelar totalt respektlöst och håller nerverna i styr i avgörande skede, spöar hon Wozniacki oxå så kan det går riktigt bra. Jag spelade ju henne som US Open vinnare efter 2:a omgången :mrgreen:

 

Just nu sitter jag i skolan men hade tydligen ingen lektion så nu blir det att gå igenom dagens matcher! Hade en usel bettingdag igår så idag måste det bli bättre!

 

Ikväll är det WCOOP $320 mixed he för min del, ser fram emot! Helt klart ett av de roligaste event.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerStars Game #32592286616: Tournament #193732239, $100+$4 USD Hold'em No Limit - Level X (300/600) - 2009/09/08 14:35:49 CET [2009/09/08 8:35:49 ET]

Table '193732239 1' 10-max Seat #3 is the button

Seat 3: misterfatleg (630 in chips)

Seat 4: ufo0123 (100 in chips)

Seat 5: wudiyg (100 in chips)

Seat 7: dafadda (830 in chips)

Seat 9: Druessel (12425 in chips)

Seat 10: Displeased (915 in chips)

misterfatleg: posts the ante 60

ufo0123: posts the ante 60

wudiyg: posts the ante 60

dafadda: posts the ante 60

Druessel: posts the ante 60

Displeased: posts the ante 60

ufo0123: posts small blind 40 and is all-in

wudiyg: posts big blind 40 and is all-in

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Displeased 7 of ClubsAce of Spades

dafadda: folds

Druessel: folds

Displeased: calls 600

misterfatleg: folds

Uncalled bet (560) returned to Displeased

*** FLOP *** 4 of Hearts7 of HeartsQueen of Spades

*** TURN *** 4 of Hearts7 of HeartsQueen of Spades8 of Spades

*** RIVER *** 4 of Hearts7 of HeartsQueen of Spades8 of Spades6 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

ufo0123: shows 6 of Diamonds3 of Diamonds (a pair of Sixes)

wudiyg: shows 6 of SpadesKing of Clubs (a pair of Sixes - King kicker)

Displeased: shows 7 of ClubsAce of Spades (a pair of Sevens)

Displeased collected 480 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 480 | Rake 0

Board 4 of Hearts7 of HeartsQueen of Spades8 of Spades6 of Clubs

Seat 3: misterfatleg (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: ufo0123 (small blind) showed 6 of Diamonds3 of Diamonds and lost with a pair of Sixes

Seat 5: wudiyg (big blind) showed 6 of SpadesKing of Clubs and lost with a pair of Sixes

Seat 7: dafadda folded before Flop (didn't bet)

Seat 9: Druessel folded before Flop (didn't bet)

Seat 10: Displeased showed 7 of ClubsAce of Spades and won (480) with a pair of Sevens

 

 

Hur blir prisfördelningen här då? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha.

Faktiskt intressant hur de gör. De finns väl i princip bara två alternativ, antingen splittas pengarna eller att den med näst bäst hand, dvs wudiyg, vinner. Eller lottning? :o

 

Har forskat lite i saken och det verkar vara så att det är den vars användarnamn som står först som cashar, dvs ufo men det verkar märkligt om det är på det viset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...