Bluwajt Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 +1 och är ju verkligen det mest logiska imo. mm, hände under emop barca och då var handen död direkt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Vi hejjar på dig idag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Please please me displeased! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Nu när det bara är 41 pers kvar så är det ju typ som att spela en 45-personers sng och såna brukar jag ju vara ganska bra på! Skillnaden är ju bara lite långsammare struktur, större stackar och lite högre inköp än de $60 jag brukar lira toché gl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Stort GL mannen! Spelas det ner till finalbord idag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Glgl, TID! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Break nu och 16st kvar som jag uppfattat det! Heja heja! Fler som är sjuka? (Källa: pokernews) Out of nowhere Chen appeared to be about to vomit, and as the local TD quickly found some tissues, Chen desperately reached for a nearby bag to spit out some unknown substance he'd been eating. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Tyvärr är han ju nu shortstack med 15 kvar, gogo dubbling Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Vad heter han/du? Finns väl 2(?) svenska kvar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Vad heter han/du? Finns väl 2(?) svenska kvar?Läs inlägg 427, noggrant, och dra dina egna slutsatser Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Verkar ha åkt efter AK vs QJ och sedan A9 vs AA : ( Edit: old Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 AK vs QJ all-in pre. River J ~650k pott jag tror för fan inte att det är sant! 108k kvar efter den handen så det var ju bara att ställa in på första bästa Ax, givetvis plockar Nursultan Tulyakbay upp AA då. Jaja vad kan man göra? Inte mycket mer antar jag. Spelade bra idag med iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 UL GG! Hur gick betscenariot till vid AK busten, och vilken nivå? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 ul. tråkigt att höra verkar ju ha varit helt okej värde i turneringen i alla fall Another Strange One Another hand, another tank by Daoxing Chen. Despite receiving a friendly warning by the tournament directors to generally "hurry up" with his actions, it took Chen all of one hand to enter his favorite little world - the tank. We didn't catch the preflop action but assume that Chen had raised from the button with Brandon Demes defending in the big blind. The flop of {A-Hearts}{6-Spades}{K-Spades} was checked, as was the {Q-Clubs} turn, before the {8-Spades} landed on the river. Demes decided to lead out with a near pot-sized bet of 175,000. This wasn't a decision for Chen's tournament life, yet after a good four minutes we were all still waiting. TD Danny McDonagh arrived to call the clock once again on Chen. The clock ticked down, the final ten seconds were counted down and Chen still hadn't acted. His hand was declared dead. "Can I show?" inquired Chen in broken English. When the answer was in the affirmative, he flashed {A-Spades}{J-Diamonds}. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 fyfan vad vidrigt om han skulle klonka. ul, gg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Chen Clocked Permanently Well, it's happened. Maybe about three hours overdue for our liking but finally enough is enough. After Daoxing Chen raised to 85,000 and Stefan Hjorthall shoved all in, Chen was given plenty of time to make a decision before the clock was again called. This time it was a 45 second clock. He timed out...again. What hand was he holding to give him such a "decision"? He flashed . Danny McDonagh had finally seen enough. Chen now only has a maximum one minute to act on EVERY hand. We now have a chance to get out of here this evening! Lite märkligt att det tar 10 timmar att införa detta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 All-in pre. Fi höjde alltid bara lite med bra kort så jag blixtställde efter honom. 12k/24k btw hoppas nån avlivar kineshelvetet Doaxing Chen. Idioten var tvungen att bli klockad VARJE hand. Blev han delad 37off satt han och låtsades fundera på vad göra tills nån satte igång klockan, inte sällsynt fick han över 7 min/hand. De flesta höll på att bli vansinniga på honom med rätta. Aldrig sett sämre spelare med mer tur heller för den delen. Från 100k och sist till 1M+ och cl på 20 min. Ena 3 outern efter den andra. Hur kan man med liksom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larzzon67 Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 All-in pre. Fi höjde alltid bara lite med bra kort så jag blixtställde efter honom. 12k/24k btw hoppas nån avlivar kineshelvetet Doaxing Chen. Idioten var tvungen att bli klockad VARJE hand. Blev han delad 37off satt han och låtsades fundera på vad göra tills nån satte igång klockan, inte sällsynt fick han över 7 min/hand. De flesta höll på att bli vansinniga på honom med rätta. Aldrig sett sämre spelare med mer tur heller för den delen. Från 100k och sist till 1M+ och cl på 20 min. Ena 3 outern efter den andra. Vilka människor det finns Grattis anyway... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 fan va segt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Riktigt synd, vet exakt hur äckligt det är att busta som 13e man. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Grattis! fckn haugen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts