MacDaddy Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2009 6-1 6-3 6-1. Tack för att förnedringen fick ett slut. Citera
Nice Hand GG Postad 2 Juni , 2009 Rapport Postad 2 Juni , 2009 Säger som på facebook: " Söderling bjuder på ögongodis när han kör över Davydenko! 6-1, 6-3, 6-1... " Citera
lmaonade Postad 2 Juni , 2009 Rapport Postad 2 Juni , 2009 Han kommer bli så SJUUUUUUUUKT överkörd av Federer Citera
MJ Postad 2 Juni , 2009 Rapport Postad 2 Juni , 2009 Han kommer bli så SJUUUUUUUUKT överkörd av Federer no Citera
Bodinarn Postad 2 Juni , 2009 Rapport Postad 2 Juni , 2009 Han kommer bli så SJUUUUUUUUKT överkörd av Federer Tror inte heller han kommer vinna en eventuell final mot just Fed.. Men med det spelet han spelar nu skulle han def inte bli överkörd.. Go go go Robin!! Citera
MacDaddy Postad 3 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2009 Hade hellre sett han spela mot Federer än Gonzalez. Han ä jobbig den pojken. Tror inte han passar Söderling. Slår lika hårt som Robin. Kanske inte lika säker och en klart sämre backhand, får hoppas på att det blir avgörande. Citera
Ekenstar Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Är väl imorgon semin är? Vilken tid lirar Söderling? Citera
Paradiz Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Är väl imorgon semin är? Vilken tid lirar Söderling? Nej, semin är på fredag Citera
edde13 Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 eurosport lär väl ändå visa nån dam match istället för Söderling =( Men nu e det bara å hålla tummarna, vore skoj om han tog sig till final! Citera
Loveless Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 eurosport lär väl ändå visa nån dam match istället för Söderling =( Men nu e det bara å hålla tummarna, vore skoj om han tog sig till final! Damerna spelar semi på torsdag, herrarna på fredag. Bara hoppas han spelar sena matchen så man hinner hem ifrån jobbet. Citera
devalanteriel Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Snyft, jag jobbar och missar all tennis och dessutom fotbollen. Citera
MacDaddy Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2009 Nu är de igång! Söderling-Gonzalez Citera
edde13 Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 känns som att vi får första set nu!! go go go.. Citera
MacDaddy Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2009 andra set hemma. Spelar galet bra. Lite som mot Davydenko där motståndaren måste spela makalös tennis för att hänga med. Citera
BosniskPatriot Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ krossad av Federer i finalen. Citera
Bodinarn Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 nu har jag visserligen tippat 3-1 till robin. men vafan 3-0 funkar för mig.. Citera
edde13 Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 håller han bara humöret så tror jag ingen kan krossa honom när han spelar som han gör nu. Vist måste han göra en övermänsklig match för å slå federer, men man börjar ju fan hoppas!! Citera
BosniskPatriot Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SJUUUUUKT krossad av Federer i finalen. FMP Ja, jag håller såklart på Söderling men han kommer tyvärr inte ha en suck vs Federer. Kommer vara som att kolla på när Elfsborg mötte Valencia i CL-kvalet. Kommer bli en pinsam utskåpning. Citera
MacDaddy Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2009 Kan folk som precis upptäckt tennis hålla sig på sidlinjen och läsa, ej skriva så tackar alla för sparade sekunder i våra liv. Citera
BosniskPatriot Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Kan folk som precis upptäckt tennis hålla sig på sidlinjen och läsa, ej skriva så tackar alla för sparade sekunder i våra liv. Ganska säker på att jag kan mer OCH är bättre än dig på att spela tennis. Har bara spelat tennis i 19 år..... Citera
MacDaddy Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2009 Tänker inte tjattra med en uppviglare som säkert precis blivit bannad och reggat om sig i månaden Nåja han ska slå Gonzalez först. Citera
MacDaddy Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2009 Tappar 3e set. Orolig, spelar bättre än Gonzalez men får inte utdelning. Kan sätta sig i skallen. Han ä för stark vid breakbollar gonzi. Kan bli jobbigt! EDIT: Scratch that, han är inoficiell världsmästare i o klara breakbollar. Citera
Recommended Posts