Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Han kommer bli så SJUUUUUUUUKT överkörd av Federer

Tror inte heller han kommer vinna en eventuell final mot just Fed.. Men med det spelet han spelar nu skulle han def inte bli överkörd..

Go go go Robin!!

Postad

Hade hellre sett han spela mot Federer än Gonzalez. Han ä jobbig den pojken. Tror inte han passar Söderling. Slår lika hårt som Robin. Kanske inte lika säker och en klart sämre backhand, får hoppas på att det blir avgörande.

Postad
eurosport lär väl ändå visa nån dam match istället för Söderling =( Men nu e det bara å hålla tummarna, vore skoj om han tog sig till final!

Damerna spelar semi på torsdag, herrarna på fredag. Bara hoppas han spelar sena matchen så man hinner hem ifrån jobbet.

Postad

håller han bara humöret så tror jag ingen kan krossa honom när han spelar som han gör nu. Vist måste han göra en övermänsklig match för å slå federer, men man börjar ju fan hoppas!!

Postad
Kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SJUUUUUKT krossad av Federer i finalen.

FMP

Ja, jag håller såklart på Söderling men han kommer tyvärr inte ha en suck vs Federer.

Kommer vara som att kolla på när Elfsborg mötte Valencia i CL-kvalet. Kommer bli en pinsam utskåpning.

Postad
Kan folk som precis upptäckt tennis hålla sig på sidlinjen och läsa, ej skriva så tackar alla för sparade sekunder i våra liv.

Ganska säker på att jag kan mer OCH är bättre än dig på att spela tennis.

Har bara spelat tennis i 19 år.....

Postad

Tappar 3e set. Orolig, spelar bättre än Gonzalez men får inte utdelning. Kan sätta sig i skallen.

Han ä för stark vid breakbollar gonzi. Kan bli jobbigt!

EDIT: Scratch that, han är inoficiell världsmästare i o klara breakbollar.