Gå till innehåll

Söderling-Federer


MacDaddy

Recommended Posts

  • Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite halvtrist att han inte riktigt bjuder upp när han spelat så bra hela turneringen. Han verkar helt slut i benen.

 

Tycker inte heller 7-6 direkt speglade andra set , tiebreak var talande. Robin är inte i närheten i Federers serve, medans det är jämt i Robins serve.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

?
Ja? Inte mycket fel i mitt inlägg där...

 

slutar han gå på nät så kanske han kan ha en chans. Sånt tillhör 90-talet.
90-talet? Ivanisevic tog ju sin Wimbledon-titel efter milleniumskiftet så nog fungerade det spelet längre än över 90-talet.

 

Hur som helst, grymt genomförd turnering av Söderling, trist att det inte verkar räcka hela vägen dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja? Inte mycket fel i mitt inlägg där...

 

90-talet? Ivanisevic tog ju sin Wimbledon-titel efter milleniumskiftet så nog fungerade det spelet längre än över 90-talet.

 

Hur som helst, grymt genomförd turnering av Söderling, trist att det inte verkar räcka hela vägen dock.

 

men lol, tyckte du att det fungerade bra eller varfør invændningen? och angående om det ær 90-tal eller ej så visar væl dagens tennis att det ær en rætt utdøende taktik æven om det fortfarande passar vissa spealre och i bættre mot vissa motståndare.

 

skøn kommentar tidigare om gonzales den "osportsliga blatten" också btw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men lol, tyckte du att det fungerade bra eller varfør invændningen? och angående om det ær 90-tal eller ej så visar væl dagens tennis att det ær en rætt utdøende taktik æven om det fortfarande passar vissa spealre och i bættre mot vissa motståndare.

 

skøn kommentar tidigare om gonzales den "osportsliga blatten" också btw

Ta inte allt så dödsseriöst. Jag såg bara ett läge att få nämna guden Ivanisevic. Självklart hade Macc rätt att den taktiken inte var något vidare för Söderling, men helt passé är inte serve-volleytaktiken idag.

 

Du digga min kommentar om Gonzalez? Roligt! Det gjorde jag med! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...